Колега "musura" аз като ходя при тоя моя познат д ами пипа колата, въпреки че му имам 100% доверие пак си проверявам какво са правили, и дали е както трябва. Дори се е случвало пред него да я огледам и пипна.Гледаме накриво ама по-добре така от колкото после да не може да ме гледа, или ако ме гледа да си вика: тоз пък от кога е минал към енергото.При него също работят мом4ета на по 20 и кусур години.Един колега в работата все се дразни че минавам и проверявам съораженията след него (работим с метан), но аз му отговарям че е по добре да видят и пипнат повече очи и ръце и да спя спокойно, отколкото да не спа и да си мисля дали съм си свършил добре работата.
Някой в форума беше писал че като бил в германия си купил гуми.Отишал в сервиз да му ги сложат, абоче му отказали, поради простата причина че тези гуми не били стандартните за пассат.Наистина така ктрябва да бъде!!!
Майсторски неволи ...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Е там е проблема в българия.Човек трябва, или да разбира от всичко, или да си плащат и да понася незгодите или сам да си върши всичката работа. 100 % съм за да се регистрират и лицензират сервизите.После след всеки ремонт да се дават документи че е извършен такъв и че явтомобила е в изправност. Пък като стане нещо не да викаш онези дето си мислят че като съм им в масло ръцете разбират нещо, а полицията.Тя от своя страна да си поеме нещата.
Само че има едно голяма НО за което се сещам.ТОВА Е БЪЛГАРИЯ
Само че има едно голяма НО за което се сещам.ТОВА Е БЪЛГАРИЯ