При нерегулирано кръгово движение кой е с предимство?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции

При нерегулирано кръгово движение кой е с предимство?

тези в кръговото
32
36%
дясно стоящия
58
64%
 
Общо гласове: 90
Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: ре

Мнениеот Ivailo » Чет 27 ное 2008 0:36


amikus написа:
groznika написа:Само където кръговото движение НЕ е кръстовище ;)
Възможно е да греша, но по спомени тук в БГ, а и в чужбина навлезлите в кръгово са с предимство. Така и гласувах, така и шофирам :)

Правилник няма да откажа само ще помоля да е с по-мекичка хартийка ;)


Ам какво е надлез ли?За пример вземи руски паметник.Води се кръгово кръстовище ще ти подаря 1 правилник ама е от 66 зимата големия студ с твърди корици може да те прежули малко :lol:

На руски е регулирано със знаци!




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 27 ное 2008 0:37


Причината да пусна анкетата са разногласията породени от новоизграденото кръгово движение у нащо село. В работата един колега с грешно твърдение (уж професионален шофьор) ми каза, че даже и полицаи са му казали че правилника е така както той твърди


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: ре

Мнениеот groznika » Чет 27 ное 2008 0:37


amikus написа:
groznika написа:Само където кръговото движение НЕ е кръстовище ;)
Възможно е да греша, но по спомени тук в БГ, а и в чужбина навлезлите в кръгово са с предимство. Така и гласувах, така и шофирам :)

Правилник няма да откажа само ще помоля да е с по-мекичка хартийка ;)


Ам какво е надлез ли?За пример вземи руски паметник.Води се кръгово кръстовище ще ти подаря 1 правилник ама е от 66 зимата големия студ с твърди корици може да те прежули малко :lol:


Няма ли да му понамачкаш листовете малко преди да ми го дадеш?

Не претендирам, че познавам правилника и ЗДП наизуст. Все пак минаха две петилетки от времето когато го четох. Факт е обаче, че имам златен талон за водач без нарушения и от тук на сетне си правете изводите и си търсете и вие правилници с меки хартийки ;)


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Чет 27 ное 2008 0:37


groznika написа:
stoqn_g60 написа:
groznika написа:Само където кръговото движение НЕ е кръстовище ;)
Възможно е да греша, но по спомени тук в БГ, а и в чужбина навлезлите в кръгово са с предимство. Така и гласувах, така и шофирам :)

Правилник няма да откажа само ще помоля да е с по-мекичка хартийка ;)
И аз по този начин расъждавам, и като има знаци и като няма,навлезлият е с предимство :arrow:


Мдам... оказва се обачер, че сме в грешка и двамата...
опаааа :oops: айде видело се е ,че ще се ходу към кат :oops:


Потребителски аватар
amikus
Мнения: 828
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

ре

Мнениеот amikus » Чет 27 ное 2008 0:38


От картинката и описанието става ясно че като си вътре си БЕЗ предимство и пропускаш тези дето влизат защото са ти ДЕСНОСТОЯЩИ и влизаш с предимство защото на тези вътре ти си им ДЕСНОСТОЯЩ!Капиш?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 27 ное 2008 0:39


много съм предпазлив когато става въпрос за предимство ..... с предимство пред мен е всичко извънгабаритно ..... всеки който не внимава ...всичките нинджи, каратисти и псевдо водачи .... предпочитам да спирам и да изчаквам вместо да ме ударят ....


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Мнениеот mk2_Golf83 » Чет 27 ное 2008 0:47


днеска на 4ти киометар бях в гръговото , и един замалко да ме отнесе аз идвах от поска червено знаме навлезнах в кръговото и един така ме засече от посока кат а аз бях с предимство , май в кръговото кръстовище никой не е с предимсвто , пазете се и внимавайте


Потребителски аватар
KingOfPain
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот KingOfPain » Чет 27 ное 2008 0:52


Tyan написа:много съм предпазлив когато става въпрос за предимство ..... с предимство пред мен е всичко извънгабаритно ..... всеки който не внимава ...всичките нинджи, каратисти и псевдо водачи .... предпочитам да спирам и да изчаквам вместо да ме ударят ....

хубаво е офф тая тема
в Тбилиси западен журналист се качва на такси. оня на червено гази и пътника се уплашил. шофьора: споко аз съм джигит. следващото кръстовище е зелено, таксито спира, а профучава кола на червено. шофьора на таксито отбелязва: и тоя е джигит :)
това да внимаваш (особено в наш'та Татковина) е различно от правилата
бтв аватара ти кърти. ANNIHILATOR навремето имаше бас с подобна форма и същия цвят

Последна промяна от KingOfPain на Чет 27 ное 2008 0:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Чет 27 ное 2008 0:53


Tyan написа:много съм предпазлив когато става въпрос за предимство ..... с предимство пред мен е всичко извънгабаритно ..... всеки който не внимава ...всичките нинджи, каратисти и псевдо водачи .... предпочитам да спирам и да изчаквам вместо да ме ударят ....


Мое лично мнение е че в закона трябва да има само една точка, ако тя се спазва друго не ни трябва!!!

Чл. 20. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) Водачите са
длъжни да контролират непрекъснато пътните превозни средства, които управляват.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са
длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните
условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с
превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните
условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо
препятствие. Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост
да спрат, когато възникне опасност за движението.


Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Чет 27 ное 2008 0:53


Тука е който е от дясно
В Англия е този който е в кръговото
гласувах по английски :oops:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 27 ное 2008 0:57


mr_bush написа:Тука е който е от дясно
В Англия е този който е в кръговото
гласувах по английски :oops:

А къде управляваш превозно средство, било то и каруца???
ако имах един Джуган щях да науча доста хора на правилника.


Потребителски аватар
KingOfPain
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот KingOfPain » Чет 27 ное 2008 1:00


jetttlii да не си катаджия?
те така цитират и винаги за нещо ще те намерят за виновен, въпроса е ясен вече на всеки стана ясно
иначе и аз като mr_bush мислих ама.... не сме в UK
предимствата, за да е с предимство този, който е навлязъл в кръговото са големи. в България няма някой с валст, който да го осмисли


Потребителски аватар
Slayera
Мнения: 436
Регистриран на: Съб 10 дек 2005 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Slayera » Чет 27 ное 2008 1:04


а какво правим когато идвам от цска-то на 4ти километър, въртя в кръга, давам десен мигач да излизам към младост в локалното, но в същото време един влиза от г.м.-то с летящ старт в кръговото и не ме пуска да изляза към младост и за да не го ударя пропускам отбивката и излизам на цариградско?
А:спирам в кръговото и отивам да го бия :twisted:
Б:той е с предимство :roll:
В:минавам през него :lol:


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Чет 27 ное 2008 1:06


stoqn_g60 написа:
groznika написа:
stoqn_g60 написа:
groznika написа:Само където кръговото движение НЕ е кръстовище ;)
Възможно е да греша, но по спомени тук в БГ, а и в чужбина навлезлите в кръгово са с предимство. Така и гласувах, така и шофирам :)

Правилник няма да откажа само ще помоля да е с по-мекичка хартийка ;)
И аз по този начин расъждавам, и като има знаци и като няма,навлезлият е с предимство :arrow:


Мдам... оказва се обачер, че сме в грешка и двамата...
опаааа :oops: айде видело се е ,че ще се ходу към кат :oops:


И аз мислех като вас двамата и така си го знам !!! Явно има някакви промени !!!


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 27 ное 2008 1:07


Slayera написа:а какво правим когато идвам от цска-то на 4ти километър, въртя в кръга, давам десен мигач да излизам към младост в локалното, но в същото време един влиза от г.м.-то с летящ старт в кръговото и не ме пуска да изляза към младост и за да не го ударя пропускам отбивката и излизам на цариградско?
А:спирам в кръговото и отивам да го бия :twisted:
Б:той е с предимство :roll:
В:минавам през него :lol:

В сила е
Чл. 20. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) Водачите са
длъжни да контролират непрекъснато пътните превозни средства, които управляват.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Водачите на пътни превозни средства са
длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните
условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с
превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните
условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо
препятствие. Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост
да спрат, когато възникне опасност за движението.
щото аз веднъж тръгнах да се саморазправям, а онзи беше пиян и може да ти се случи случката като на капитана на Литекс (не му помня името)- на никой не го пожелавам



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 26 госта