Знаете ли си правата като клиенти-потребители ?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8367
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 05 дек 2008 23:40


Значи дали съм разбрал добре-купувам си телевизор,гледам го една година и решавам че искам по-нов модел подавам му на антенния вход малко ток за да изпуши нещо после го тръшвам на тезгяха в Техномаркет например и им казвам-не работи,айде сега да ми дадете новия модел а аз ще ви доплатя 20лв разлика за да не викам лошите хора от КЗП и да ви затворят магазина :evil: Мнооого гот :lol:




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 05 дек 2008 23:43


petko5 написа:Според закона, как ще разберат как е дефектирал уреда ?

Ако залееш уреда с вода, какво става тогава ?


Прави се техническа експертиза. Доста често КЗП нямат експерти в тая област :cry:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Съб 06 дек 2008 0:19


Всичко се свежда, до така наречения "балкански манталитет" :!: :?
Открадни, прееби, излъжи и т.н. ......... :evil:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Съб 06 дек 2008 8:05


LILO&STICH написа:тя темата е пусната по друг ,действителен случай.Подробности като вземем парата :lol:
за случая знаеме :lol: бих те посъветвал да вземеш ЛюбоБГ за консултант по въпроса с жалбата mhihi mhihi човека е врял и кипял и е един вид "във свой води" mhihi mhihi


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 06 дек 2008 8:38


santo_trafficante написа:
LILO&STICH написа:тя темата е пусната по друг ,действителен случай.Подробности като вземем парата :lol:
за случая знаеме :lol: бих те посъветвал да вземеш ЛюбоБГ за консултант по въпроса с жалбата mhihi mhihi човека е врял и кипял и е един вид "във свой води" mhihi mhihi



Да - няма проблем - мога да окажа помощ на всеки от сектата :wink:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Съб 06 дек 2008 9:53


santo_trafficante написа:
LILO&STICH написа:тя темата е пусната по друг ,действителен случай.Подробности като вземем парата :lol:
за случая знаеме :lol: бих те посъветвал да вземеш ЛюбоБГ за консултант по въпроса с жалбата mhihi mhihi човека е врял и кипял и е един вид "във свой води" mhihi mhihi
аа,не.Той случая е решен.Остава само парата да се вземе :lol:

Цялото нещо траеше точно 1 телефон+ 2 маила=1 ден :lol:
Позвъняване от шефа на вносителите,да минем да си приберем парите.Ама тва другата седмица.
Любо много се мота :P
Нещата са повече от елементарни,ама обяснение като се вземе сухото


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 18 дек 2008 15:34


Развитието вече е налице,но все не ми остава време да пиша 8)

Та значи,почти предо почти година си закупуваме кафе машина :lol:
Работи тя 6-7 месеца добре,изведнъж,започва да прави отрова :?
Почва се носене в сервиза,за по месец(че им е толкова на повечето)след това се взимаше ползваше за по 2-3 седмици и отново в сервиза за по месец :x

Така 3 пъти,като на последното носене се изпуснаха,че с тая машина и този проблем сме си редовни посетители за този проблем.Даже и ,че след като падне гаранцията,на всяко носене,ще ни взимата по ~25 лв. за да оправят проблема :P

Та оттам се почна звънни на този,онзи еди кой си.Накрая майната им на всички.

1 жалба до магазина от който е закупена,те на официалния вносител,и чак тогава човека ни се обади .Разбран човек.Каза да минем да си вземем парите от сервиза заедно с гаранционната карта и бончето от касата :lol:

И така си взехме парите.

КЗП,мое да го ползвате за съвет.

Останалото със магазина.Пък те с вносителя :lol:


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 18 дек 2008 15:41


LILO&STICH написа:Развитието вече е налице,но все не ми остава време да пиша 8)


a този, който ти каза какви са ти правата и как да постъпиш, почерпи ли го поне едно 12 годишно бърбънче ???? :)


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 18 дек 2008 15:41


One написа:
LILO&STICH написа:Развитието вече е налице,но все не ми остава време да пиша 8)


a този, който ти каза какви са ти правата и как да постъпиш почерпи ли го поне едно 12 годишно бърбънче ???? :)
в случая не се стигна до цитиране на законите :idea:

ама ше чера де :lol:

кога съм отказал :lol:


chriss
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе

Мнениеот chriss » Съб 20 дек 2008 13:51


Искам да споделя и моя случай с Технополис - Русе:
Купих инверторен климатик Хайер през лятото на 2007. Януари 2008 климатика дефектира и беше на ремонт 1 месец. От сервизната фирма ми обясниха, че платката на външното тяло е повредена и че са я пращали в София в централния сервиз за ремонт. Преди 20 дена климатика даде същия дефект и отново отиде на ремонт, тоя път демонтираха и външното и вътрешното тяло. Аз съответно реших, че щом дава една и съща грешка и то след ремонт климатика има фабричен дефект и следва да ми бъде заменен с друг съгласно чл 124 ЗЗП. Написах рекламация с подробно обяснение за проблема в Технополис. Свързах се и с Роял Сервиз в София, оттам пък ми казаха, че моята платка не е ходила на ремонт при тях месец януари, защото гаранционната ми карта не е регистрирана в тяхната система, т.е. според тях аз никога не съм имал проблем. Сега не знам какво да предприема, сервизната фирма в Русе твърди че е пращала платката и не знам кой ме лъже. Като за капак получих уведомление от Технополис, че рекламацията ми не е уважена и и климатика е поправен, т.е. няма да ми го сменят. Утре трябва да отида на место, за да приключим случая документално. Ако не отида ще считат, че случая е приключен, обаче мен това не ме удовлетворява.
Моля ако има патили да споделят мнения и опит как да си търся правата и какво да направя.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 22 дек 2008 9:00


chriss написа:Искам да споделя и моя случай с Технополис - Русе:
.

обърни се за съдействие към комисията за защита на потребителите
дано на ниво Русе да работят добре
http://www.kzp.bg/


Потребителски аватар
vwfena
Мнения: 1827
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
Автомобил: VW passat
Двигател: PB 1991
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Re: Знаете ли си правата като клиенти-потребители ?

Мнениеот vwfena » Съб 15 окт 2011 19:19


Дa повдигна темата като попитам:
Кафемашината ми беше 2 пъти в сервиз за един и същи проблем. Преди около седмица за последно я взех от сервиза и направих около най-много 10 кафета и пак същия пролбем.
Имам ли основание да поискам смяната и с нова или връщане на парите?


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Знаете ли си правата като клиенти-потребители ?

Мнениеот parno » Съб 15 окт 2011 19:46


[quote="vwfena"][/quote]
един клиент ми връща гайковерт 3 пъти с един и същ проблем
накрая ми писна да размотавам човека и му дадох нов - все пак идва и пазари въпреки разочарованието от машината - а не искам да си губя клиентите!
натискай - ще те мотаят но няма къде да ходят
може да искаш смяна



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта