Знаете ли си правата като клиенти-потребители ?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Stivi
- Мнения: 8386
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Значи дали съм разбрал добре-купувам си телевизор,гледам го една година и решавам че искам по-нов модел подавам му на антенния вход малко ток за да изпуши нещо после го тръшвам на тезгяха в Техномаркет например и им казвам-не работи,айде сега да ми дадете новия модел а аз ще ви доплатя 20лв разлика за да не викам лошите хора от КЗП и да ви затворят магазина
Мнооого гот 
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
santo_trafficante написа:за случая знаемеLILO&STICH написа:тя темата е пусната по друг ,действителен случай.Подробности като вземем паратабих те посъветвал да вземеш ЛюбоБГ за консултант по въпроса с жалбата
![]()
човека е врял и кипял и е един вид "във свой води"
![]()
Да - няма проблем - мога да окажа помощ на всеки от сектата
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аа,не.Той случая е решен.Остава само парата да се вземеsanto_trafficante написа:за случая знаемеLILO&STICH написа:тя темата е пусната по друг ,действителен случай.Подробности като вземем паратабих те посъветвал да вземеш ЛюбоБГ за консултант по въпроса с жалбата
![]()
човека е врял и кипял и е един вид "във свой води"
![]()
Цялото нещо траеше точно 1 телефон+ 2 маила=1 ден
Позвъняване от шефа на вносителите,да минем да си приберем парите.Ама тва другата седмица.
Любо много се мота
Нещата са повече от елементарни,ама обяснение като се вземе сухото
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Развитието вече е налице,но все не ми остава време да пиша
Та значи,почти предо почти година си закупуваме кафе машина
Работи тя 6-7 месеца добре,изведнъж,започва да прави отрова
Почва се носене в сервиза,за по месец(че им е толкова на повечето)след това се взимаше ползваше за по 2-3 седмици и отново в сервиза за по месец
Така 3 пъти,като на последното носене се изпуснаха,че с тая машина и този проблем сме си редовни посетители за този проблем.Даже и ,че след като падне гаранцията,на всяко носене,ще ни взимата по ~25 лв. за да оправят проблема
Та оттам се почна звънни на този,онзи еди кой си.Накрая майната им на всички.
1 жалба до магазина от който е закупена,те на официалния вносител,и чак тогава човека ни се обади .Разбран човек.Каза да минем да си вземем парите от сервиза заедно с гаранционната карта и бончето от касата
И така си взехме парите.
КЗП,мое да го ползвате за съвет.
Останалото със магазина.Пък те с вносителя
Та значи,почти предо почти година си закупуваме кафе машина
Работи тя 6-7 месеца добре,изведнъж,започва да прави отрова
Почва се носене в сервиза,за по месец(че им е толкова на повечето)след това се взимаше ползваше за по 2-3 седмици и отново в сервиза за по месец
Така 3 пъти,като на последното носене се изпуснаха,че с тая машина и този проблем сме си редовни посетители за този проблем.Даже и ,че след като падне гаранцията,на всяко носене,ще ни взимата по ~25 лв. за да оправят проблема
Та оттам се почна звънни на този,онзи еди кой си.Накрая майната им на всички.
1 жалба до магазина от който е закупена,те на официалния вносител,и чак тогава човека ни се обади .Разбран човек.Каза да минем да си вземем парите от сервиза заедно с гаранционната карта и бончето от касата
И така си взехме парите.
КЗП,мое да го ползвате за съвет.
Останалото със магазина.Пък те с вносителя
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
chriss
- Мнения: 186
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
- Автомобил: VW MK4
- Двигател: ATD PD TDI
- Местоположение: Русе
Искам да споделя и моя случай с Технополис - Русе:
Купих инверторен климатик Хайер през лятото на 2007. Януари 2008 климатика дефектира и беше на ремонт 1 месец. От сервизната фирма ми обясниха, че платката на външното тяло е повредена и че са я пращали в София в централния сервиз за ремонт. Преди 20 дена климатика даде същия дефект и отново отиде на ремонт, тоя път демонтираха и външното и вътрешното тяло. Аз съответно реших, че щом дава една и съща грешка и то след ремонт климатика има фабричен дефект и следва да ми бъде заменен с друг съгласно чл 124 ЗЗП. Написах рекламация с подробно обяснение за проблема в Технополис. Свързах се и с Роял Сервиз в София, оттам пък ми казаха, че моята платка не е ходила на ремонт при тях месец януари, защото гаранционната ми карта не е регистрирана в тяхната система, т.е. според тях аз никога не съм имал проблем. Сега не знам какво да предприема, сервизната фирма в Русе твърди че е пращала платката и не знам кой ме лъже. Като за капак получих уведомление от Технополис, че рекламацията ми не е уважена и и климатика е поправен, т.е. няма да ми го сменят. Утре трябва да отида на место, за да приключим случая документално. Ако не отида ще считат, че случая е приключен, обаче мен това не ме удовлетворява.
Моля ако има патили да споделят мнения и опит как да си търся правата и какво да направя.
Купих инверторен климатик Хайер през лятото на 2007. Януари 2008 климатика дефектира и беше на ремонт 1 месец. От сервизната фирма ми обясниха, че платката на външното тяло е повредена и че са я пращали в София в централния сервиз за ремонт. Преди 20 дена климатика даде същия дефект и отново отиде на ремонт, тоя път демонтираха и външното и вътрешното тяло. Аз съответно реших, че щом дава една и съща грешка и то след ремонт климатика има фабричен дефект и следва да ми бъде заменен с друг съгласно чл 124 ЗЗП. Написах рекламация с подробно обяснение за проблема в Технополис. Свързах се и с Роял Сервиз в София, оттам пък ми казаха, че моята платка не е ходила на ремонт при тях месец януари, защото гаранционната ми карта не е регистрирана в тяхната система, т.е. според тях аз никога не съм имал проблем. Сега не знам какво да предприема, сервизната фирма в Русе твърди че е пращала платката и не знам кой ме лъже. Като за капак получих уведомление от Технополис, че рекламацията ми не е уважена и и климатика е поправен, т.е. няма да ми го сменят. Утре трябва да отида на место, за да приключим случая документално. Ако не отида ще считат, че случая е приключен, обаче мен това не ме удовлетворява.
Моля ако има патили да споделят мнения и опит как да си търся правата и какво да направя.
chriss написа:Искам да споделя и моя случай с Технополис - Русе:
.
обърни се за съдействие към комисията за защита на потребителите
дано на ниво Русе да работят добре
http://www.kzp.bg/
- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: Знаете ли си правата като клиенти-потребители ?
Дa повдигна темата като попитам:
Кафемашината ми беше 2 пъти в сервиз за един и същи проблем. Преди около седмица за последно я взех от сервиза и направих около най-много 10 кафета и пак същия пролбем.
Имам ли основание да поискам смяната и с нова или връщане на парите?
Кафемашината ми беше 2 пъти в сервиз за един и същи проблем. Преди около седмица за последно я взех от сервиза и направих около най-много 10 кафета и пак същия пролбем.
Имам ли основание да поискам смяната и с нова или връщане на парите?
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Знаете ли си правата като клиенти-потребители ?
[quote="vwfena"][/quote]
един клиент ми връща гайковерт 3 пъти с един и същ проблем
накрая ми писна да размотавам човека и му дадох нов - все пак идва и пазари въпреки разочарованието от машината - а не искам да си губя клиентите!
натискай - ще те мотаят но няма къде да ходят
може да искаш смяна
един клиент ми връща гайковерт 3 пъти с един и същ проблем
накрая ми писна да размотавам човека и му дадох нов - все пак идва и пазари въпреки разочарованието от машината - а не искам да си губя клиентите!
натискай - ще те мотаят но няма къде да ходят
може да искаш смяна
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта
