Аз ходих на ГТП в сервиза до офиса на Армеец до Мотоцентъра в Пловдив (понеже там ми е каското)в средата на януари. 10 дни по-рано смених задното гърне на колата което можеше още да изкара но ми изпадна много изгодно чисто ново гърне марка Lestritz. Не знам по какво се разбира дали катализатора работи добре доколкото четох от форумите - по вървежа и ускорението на колата - Вдигал сам 200 на бензин с 4 човека и 200 на газ с още 1 човек до мен. Не мога да се оплача и как ускорява. Колата ми е
VW GOLF 3 GTI EDITION 2.0 /115 HP. произведен (august 1995 y.) Та така наречените експерти мериха и щях да падна когато ми казаха че изгорелите газове били много над допустимото и пуснаха едно BMW 3
да мине та да запишат неговите данни. Възможно ли е наистина нивото на изгорелите газове да е много над допустимото при работещ катализатор и чисто ново задно гърне ???.
Сега се сещам че слагах на бензина някакви добавки - едно черно шишенце , мисля че беше на ПРИСТА
Преглед и еконорми или връщат ли от кат при повече емисии?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- nikolay
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
- Автомобил: VW Touran 2.0
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
На 1.02.2006 минах преглед. Това за нормите е вярно. От тази година са въвели построги норми, но не за всички. За коли с ламбда контрол нивото на СО трябва да е под 0,5, обаче за карбураторни е 9 пъти по висока нормата това ми обясниха в сервиза. Тези норми били като за нови коли. Казаха ми че предната седмица Опел Вектра на 47000км не е могъл да мине. Някой глупак еколог пак се е осрал. 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Вярно е, че мерят изгорелите газове но задължително отчитат оборотите на ПХ. Да ама познайте колко време има трябваше да вземат сигнал за оборотите на кола която няма делко, а 2 двойни бубини с общо 8 кабела къмсвещите.Над 15-20 мин суетене, събраха се 3 ма да умуват.....
Мериха на кантар и предният и заднията мост за да се зададе усилието нза веки мост на стенда на спирачките. И там смях , ABS не позволявал да се даде голямо усилие на спирачките. / А колата си спира добре и с пуснат волан не тегли в старни.

Мериха на кантар и предният и заднията мост за да се зададе усилието нза веки мост на стенда на спирачките. И там смях , ABS не позволявал да се даде голямо усилие на спирачките. / А колата си спира добре и с пуснат волан не тегли в старни.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Преди 2 години, тъкмо на основен ремонт, поразпилен мотора на Костенурката ми и ми се струваше, че може и още колата да даде и отивам да меря в един сервиз СО, качих колата, закачиха компютъра, сложиха и там нещо в гърнето и познайте какво, машината не можа да хване никакви вредни емисии
, онея в шах, а пича дето мери, тъкмо бяха станали републикански с някаква лада, която той центрова, доста омуваха там, но нищо не измислиха. Сега като си помисля доста си играх с различни горивни жигльори(винаги по-големи от заводските), въздушни филтри и делка, като за делкото съм сигурен, че не е било виновно, защото евентуалните проблеми с него имах в средните и високите обороти, а СО се мери на ниски, може би, ако горивото е по-високооктаново ще покаже по-малко и ако се увеличи горивото също, филтъра ако е по отпушен ще е по-добре, малко закъснение на запалването и хубави свещи също ще е в + ...




Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта