Преглед и еконорми или връщат ли от кат при повече емисии?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
deny
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 03 фев 2006 21:28
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот deny » Пон 06 фев 2006 0:51


Аз ходих на ГТП в сервиза до офиса на Армеец до Мотоцентъра в Пловдив (понеже там ми е каското)в средата на януари. 10 дни по-рано смених задното гърне на колата което можеше още да изкара но ми изпадна много изгодно чисто ново гърне марка Lestritz. Не знам по какво се разбира дали катализатора работи добре доколкото четох от форумите - по вървежа и ускорението на колата - Вдигал сам 200 на бензин с 4 човека и 200 на газ с още 1 човек до мен. Не мога да се оплача и как ускорява. Колата ми е
VW GOLF 3 GTI EDITION 2.0 /115 HP. произведен (august 1995 y.) Та така наречените експерти мериха и щях да падна когато ми казаха че изгорелите газове били много над допустимото и пуснаха едно BMW 3
да мине та да запишат неговите данни. Възможно ли е наистина нивото на изгорелите газове да е много над допустимото при работещ катализатор и чисто ново задно гърне ???.
Сега се сещам че слагах на бензина някакви добавки - едно черно шишенце , мисля че беше на ПРИСТА




Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Пон 06 фев 2006 9:20


На 1.02.2006 минах преглед. Това за нормите е вярно. От тази година са въвели построги норми, но не за всички. За коли с ламбда контрол нивото на СО трябва да е под 0,5, обаче за карбураторни е 9 пъти по висока нормата това ми обясниха в сервиза. Тези норми били като за нови коли. Казаха ми че предната седмица Опел Вектра на 47000км не е могъл да мине. Някой глупак еколог пак се е осрал. :evil:


Потребителски аватар
amazonka
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот amazonka » Пон 06 фев 2006 10:18


Ако някои от Пловдив има проблеми да не се ядосва, а да драсне два реда на Л.С :lol:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 19 фев 2006 23:56


Вярно е, че мерят изгорелите газове но задължително отчитат оборотите на ПХ. Да ама познайте колко време има трябваше да вземат сигнал за оборотите на кола която няма делко, а 2 двойни бубини с общо 8 кабела къмсвещите.Над 15-20 мин суетене, събраха се 3 ма да умуват..... :D
Мериха на кантар и предният и заднията мост за да се зададе усилието нза веки мост на стенда на спирачките. И там смях , ABS не позволявал да се даде голямо усилие на спирачките. / А колата си спира добре и с пуснат волан не тегли в старни.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 20 фев 2006 0:49


Преди 2 години, тъкмо на основен ремонт, поразпилен мотора на Костенурката ми и ми се струваше, че може и още колата да даде и отивам да меря в един сервиз СО, качих колата, закачиха компютъра, сложиха и там нещо в гърнето и познайте какво, машината не можа да хване никакви вредни емисии :shock, онея в шах, а пича дето мери, тъкмо бяха станали републикански с някаква лада, която той центрова, доста омуваха там, но нищо не измислиха. Сега като си помисля доста си играх с различни горивни жигльори(винаги по-големи от заводските), въздушни филтри и делка, като за делкото съм сигурен, че не е било виновно, защото евентуалните проблеми с него имах в средните и високите обороти, а СО се мери на ниски, може би, ако горивото е по-високооктаново ще покаже по-малко и ако се увеличи горивото също, филтъра ако е по отпушен ще е по-добре, малко закъснение на запалването и хубави свещи също ще е в + ... :roll: :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 20 фев 2006 1:08


Кажете как седи въпроса с дизелите.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 20 фев 2006 10:37


Мисля че мерят трябва да мерят димност, и количество СО... което по принцип е по-малко от бензина доколкото си спомням .. ама може и да греша...

а за димност.. много ми е чудно с кво ще го мерят ..


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 20 фев 2006 12:11


В самия КАТ бях миналата седмица. Специално там нищо не мерят. Сигурно мерят на ГТП, не знам. Ама това в КАТ също се води цялостен преглед... Както и да е, едно ще ви кажа - минавате ли при свой човек, даже колата няма да ви погледнат. Вие си го знаете. :wink:


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пон 20 фев 2006 13:23


wili98 написа:
а за димност.. много ми е чудно с кво ще го мерят ..


Слагат един димомер отзад...


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пон 20 фев 2006 13:56


Това за пръв път го чувам, нито на КАТ някога са ми мерили емисиите (а минавах миналата година януари с Купето и април с едно ауди 82 г., дето пушеше яко синьо - майтапеха се с колата, но провериха само спирачки и светлини), нито досега на прегледите са мерили, явно зависи човек къде минава :wink:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта