


Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Junior
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 904
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ
според мен е бензиновата помпа .... няма налягане.. не отчита на таблото ...
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ
Има ли някакви новини от закъсалите колеги 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ
Luciano написа:Има ли някакви новини от закъсалите колеги
И аз го чакам да си дойде




Последна промяна от radi_nrj на Вто 14 юли 2009 10:30, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ
Junior написа:според мен е бензиновата помпа .... няма налягане.. не отчита на таблото ...
Има моменти, в които не трябва да се излагаш
- Junior
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 904
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 11:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ
Vizor написа:Junior написа:според мен е бензиновата помпа .... няма налягане.. не отчита на таблото ...
Има моменти, в които не трябва да се излагаш
мерси за поправката
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ
ivan tsvetkov написа:хората се прибраха

- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ
Могат да искат да споделят отзиви... благодарности и т.н.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ
От любопитство, каква беше повредата? Цена за отстраняване?
- P4v3l
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София_
Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)
Първо искам да благодаря от сърце на хората, които писаха в темата, в скайпа, на Л.С., които се обадиха по телефона със съвет или предложение за помощ,
.
Вчера вечерта се прибрахме в София живи и здрави
.
След като откарахме колата в сервиза (Понеделник сутрин) докъто чакахме за диагностика проверих бушоните още един път тоя път след консултация с приятел проверих и релето на помпата. Направиха "диагностика" и ни казаха че помпата е заминала, човека от сервиза удари два пъти по резервоара колата запали но спря така няколко пъти след което заключи че помпата е "пъмп аут" както той се изрази (учюдващо нямаше НИТО ЕДИН човек в сервиза който да говори английски, все пак е голям сервиз оторизиран за сервиз на VW, Audi.... нещо като Юнитрейд), казаха че нова помпа с монтаж струва 500 Е (само помпата 395 Е
) но я нямат в наличност (оторизиран сервиз пък нямат основна част за толкова често свещана кола) и могат да я доставят в Сряда защото Вторник е национален празник и не се работи. Първо помпата ми се стори ужасно скъпа и второ нямаше начин да ме задържат още 2 дена там. Един приятел от Лондон се съгласи да я вземе (за 130 паунда) и да ни я докара до Франция заедно със някакви инструменти че да можем сами да си я сменим (дет се вика колко му е). А докъто чакахме имах един комплект отвертки реших да махна "аут" има няма 30 минути се борих и помпата беше вънка ама нали ми е интересно викам си чакай да я закача на акумулатора. Закачам аз помпата си работи непрекъсва нищо екстра си е, връщам я обратно но без да я потапям докрай само 4-5 пръста колкото да може да засмуче, блъснахме колата на паркинга (беше паднал акумулатора) и колата запали, и си работи без да прекъсва форсира си се всичко си е ок
. Разхождахме се с колата два часа из града за да сме сигурни че радостта няма да е кратка и потеглихме за България бавно и внимателно.
Как аз си обяснявам проблема: Колата спря да пали когато напълнихме резервоара догоре, преди да сваля помпата видях че двете захранващи кабелчета плуват в бензин, а след като сложих помпата непотопена изцяло кабелчетата си бяха извън бензина (сухи). Дали това е истинското обяснение за цялата патардия незнам но аз доколкото знам помпата е неможе да е наполовина изгоряла или работи или не щом припалваше от време на време след почукване по резервоара (от френския майстор) значи няма как да е изгоряла.
Радвам се че има хора на които мога да се обадя по всяко време за съвет, следващия път задължително малък комплект инструменти, тел, скоби за мъркучи, въже и кабели за ток.

Вчера вечерта се прибрахме в София живи и здрави

След като откарахме колата в сервиза (Понеделник сутрин) докъто чакахме за диагностика проверих бушоните още един път тоя път след консултация с приятел проверих и релето на помпата. Направиха "диагностика" и ни казаха че помпата е заминала, човека от сервиза удари два пъти по резервоара колата запали но спря така няколко пъти след което заключи че помпата е "пъмп аут" както той се изрази (учюдващо нямаше НИТО ЕДИН човек в сервиза който да говори английски, все пак е голям сервиз оторизиран за сервиз на VW, Audi.... нещо като Юнитрейд), казаха че нова помпа с монтаж струва 500 Е (само помпата 395 Е







Как аз си обяснявам проблема: Колата спря да пали когато напълнихме резервоара догоре, преди да сваля помпата видях че двете захранващи кабелчета плуват в бензин, а след като сложих помпата непотопена изцяло кабелчетата си бяха извън бензина (сухи). Дали това е истинското обяснение за цялата патардия незнам но аз доколкото знам помпата е неможе да е наполовина изгоряла или работи или не щом припалваше от време на време след почукване по резервоара (от френския майстор) значи няма как да е изгоряла.
Радвам се че има хора на които мога да се обадя по всяко време за съвет, следващия път задължително малък комплект инструменти, тел, скоби за мъркучи, въже и кабели за ток.
- HellFire
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)
Дали това е истинското обяснение за цялата патардия незнам но аз доколкото знам помпата е неможе да е наполовина изгоряла или работи или не щом припалваше от време на време след почукване по резервоара (от френския майстор) значи няма как да е изгоряла.
Не е това обяснението, а като на всеки ел. мотор нагорял колектор/свършили четки. 9 от 10 помпи са точно така "наполовина" изгоряли и ще те остави пак. Никой не може да каже кога точно; ако все пак някой знае кога ще спре да ми прати на ЛС числата за 6/49

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)
karakonjul написа:(само помпата 395 Е![]()
![]()
)
Какво се шокираш... аз като отидох в сервиза на Сеат в Дружба да питам за бензинова помпа Siemens-VDO за Г3 1.4 ABD ми казаха 650лв (в последствие същата пак Siemens-VDO закупих за 290). Утре ако ще идвам може да взема мултицета и да видим по-подробно.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)
HellFire написа:Дали това е истинското обяснение за цялата патардия незнам но аз доколкото знам помпата е неможе да е наполовина изгоряла или работи или не щом припалваше от време на време след почукване по резервоара (от френския майстор) значи няма как да е изгоряла.
Не е това обяснението, а като на всеки ел. мотор нагорял колектор/свършили четки. 9 от 10 помпи са точно така "наполовина" изгоряли и ще те остави пак. Никой не може да каже кога точно; ако все пак някой знае кога ще спре да ми прати на ЛС числата за 6/49. Смени я при първа възможност, като избягвай най-евтините варянти или имай под ръка чук, за да я блъскаш...
Подкрепям колегата и дори съм поствал снимка с нагледен пример за думите му....

- Sanders
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 16 юли 2009 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)
Както каза и майстора в Калис
"пъмп капут"
.


Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], powerade и 31 госта