Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Junior
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 904
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот Junior » Пон 13 юли 2009 15:16


според мен е бензиновата помпа .... няма налягане.. не отчита на таблото ...




Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот Luciano » Пон 13 юли 2009 16:40


Има ли някакви новини от закъсалите колеги :roll:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот radi_nrj » Вто 14 юли 2009 9:59


Luciano написа:Има ли някакви новини от закъсалите колеги :roll:


И аз го чакам да си дойде mhihi mhihi mhihi Година на производство и кода на мотора ако може? Ще пробвам да извадя обичайните заподозряни. Но за сега залагам на релето на помпата или прекъсната кабел. а може и клеясала клемичка :wink:

Последна промяна от radi_nrj на Вто 14 юли 2009 10:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот Vizor » Вто 14 юли 2009 10:16


Junior написа:според мен е бензиновата помпа .... няма налягане.. не отчита на таблото ...


Има моменти, в които не трябва да се излагаш


Потребителски аватар
Junior
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 904
Регистриран на: Чет 08 мар 2007 11:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот Junior » Вто 14 юли 2009 14:53


Vizor написа:
Junior написа:според мен е бензиновата помпа .... няма налягане.. не отчита на таблото ...


Има моменти, в които не трябва да се излагаш


мерси за поправката


ivan tsvetkov

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот ivan tsvetkov » Чет 16 юли 2009 18:24


хората се прибраха


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот batmilko » Чет 16 юли 2009 18:25


ivan tsvetkov написа:хората се прибраха
:applause:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот vasstop » Чет 16 юли 2009 18:28


Могат да искат да споделят отзиви... благодарности и т.н.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колата се повреди във Франция и имаме нужда от помощ

Мнениеот chefito » Чет 16 юли 2009 18:36


От любопитство, каква беше повредата? Цена за отстраняване?


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)

Мнениеот P4v3l » Чет 16 юли 2009 21:40


Първо искам да благодаря от сърце на хората, които писаха в темата, в скайпа, на Л.С., които се обадиха по телефона със съвет или предложение за помощ, :bowdown .

Вчера вечерта се прибрахме в София живи и здрави :).
След като откарахме колата в сервиза (Понеделник сутрин) докъто чакахме за диагностика проверих бушоните още един път тоя път след консултация с приятел проверих и релето на помпата. Направиха "диагностика" и ни казаха че помпата е заминала, човека от сервиза удари два пъти по резервоара колата запали но спря така няколко пъти след което заключи че помпата е "пъмп аут" както той се изрази (учюдващо нямаше НИТО ЕДИН човек в сервиза който да говори английски, все пак е голям сервиз оторизиран за сервиз на VW, Audi.... нещо като Юнитрейд), казаха че нова помпа с монтаж струва 500 Е (само помпата 395 Е :shock :shock :shock ) но я нямат в наличност (оторизиран сервиз пък нямат основна част за толкова често свещана кола) и могат да я доставят в Сряда защото Вторник е национален празник и не се работи. Първо помпата ми се стори ужасно скъпа и второ нямаше начин да ме задържат още 2 дена там. Един приятел от Лондон се съгласи да я вземе (за 130 паунда) и да ни я докара до Франция заедно със някакви инструменти че да можем сами да си я сменим (дет се вика колко му е). А докъто чакахме имах един комплект отвертки реших да махна "аут" има няма 30 минути се борих и помпата беше вънка ама нали ми е интересно викам си чакай да я закача на акумулатора. Закачам аз помпата си работи непрекъсва нищо екстра си е, връщам я обратно но без да я потапям докрай само 4-5 пръста колкото да може да засмуче, блъснахме колата на паркинга (беше паднал акумулатора) и колата запали, и си работи без да прекъсва форсира си се всичко си е ок :shock :shock :shock :shock . Разхождахме се с колата два часа из града за да сме сигурни че радостта няма да е кратка и потеглихме за България бавно и внимателно.

Как аз си обяснявам проблема: Колата спря да пали когато напълнихме резервоара догоре, преди да сваля помпата видях че двете захранващи кабелчета плуват в бензин, а след като сложих помпата непотопена изцяло кабелчетата си бяха извън бензина (сухи). Дали това е истинското обяснение за цялата патардия незнам но аз доколкото знам помпата е неможе да е наполовина изгоряла или работи или не щом припалваше от време на време след почукване по резервоара (от френския майстор) значи няма как да е изгоряла.

Радвам се че има хора на които мога да се обадя по всяко време за съвет, следващия път задължително малък комплект инструменти, тел, скоби за мъркучи, въже и кабели за ток.


Потребителски аватар
HellFire
Мнения: 63
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)

Мнениеот HellFire » Чет 16 юли 2009 22:51


Дали това е истинското обяснение за цялата патардия незнам но аз доколкото знам помпата е неможе да е наполовина изгоряла или работи или не щом припалваше от време на време след почукване по резервоара (от френския майстор) значи няма как да е изгоряла.

Не е това обяснението, а като на всеки ел. мотор нагорял колектор/свършили четки. 9 от 10 помпи са точно така "наполовина" изгоряли и ще те остави пак. Никой не може да каже кога точно; ако все пак някой знае кога ще спре да ми прати на ЛС числата за 6/49 :wink: . Смени я при първа възможност, като избягвай най-евтините варянти или имай под ръка чук, за да я блъскаш...


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)

Мнениеот radi_nrj » Чет 16 юли 2009 23:00


karakonjul написа:(само помпата 395 Е :shock :shock :shock )


Какво се шокираш... аз като отидох в сервиза на Сеат в Дружба да питам за бензинова помпа Siemens-VDO за Г3 1.4 ABD ми казаха 650лв (в последствие същата пак Siemens-VDO закупих за 290). Утре ако ще идвам може да взема мултицета и да видим по-подробно.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)

Мнениеот chefito » Пет 17 юли 2009 0:17


HellFire написа:
Дали това е истинското обяснение за цялата патардия незнам но аз доколкото знам помпата е неможе да е наполовина изгоряла или работи или не щом припалваше от време на време след почукване по резервоара (от френския майстор) значи няма как да е изгоряла.

Не е това обяснението, а като на всеки ел. мотор нагорял колектор/свършили четки. 9 от 10 помпи са точно така "наполовина" изгоряли и ще те остави пак. Никой не може да каже кога точно; ако все пак някой знае кога ще спре да ми прати на ЛС числата за 6/49 :wink: . Смени я при първа възможност, като избягвай най-евтините варянти или имай под ръка чук, за да я блъскаш...


Подкрепям колегата и дори съм поствал снимка с нагледен пример за думите му.... :да:


Потребителски аватар
Sanders
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv
Контакти:

Re: Колата се повреди във Франция - и най-накрая в България :)

Мнениеот Sanders » Нед 19 юли 2009 9:16


Както каза и майстора в Калис :) "пъмп капут" :).



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], powerade и 31 госта