Масло;
Ангренаж;
Филтри;
Акумулатор;
2 външни карета;
Тампони макферсон;
Предни дискове+накладки;
Съединител комплект (не боксува грам ама аксиалния вие на умрело и като отворя сменям всичко);
Пластмасовия конус на края на тръбата за пръчката на маслото;
Ляв фар;
Десен фар за мъгла;
десен стоп;
Аларма;
Ремонт клапи на парното, но това не се брои щото си го правя сам. Обаче дава предпоставка да допълня моята тема/упътяване за ремонта на парното на Г3 като сега ще покажа ако има някакви особености при моделите с допънително монтиран климатик какъвто е моя.
Като теглиш чертата става страшно ама лека полека ще стане, то все пак без последните 5 другото е консумативи.
На следващата заплата се захващам да го стегна и да си имаме още един 'убав клубен голф който за скромните си 75кс върви изненадващо добре.
Благодаря на всички за добрите пожелания и наздраве.

Върти ми се из главата да го направя реплика на Яхтинг ама ако почна ще пусна тема в оптичния.