
Предишният собственик дали е знаел как се кара/поддържа мотор не съм много сигурен

Имам и няколко въпросчета,но ще пиша след малко.
Снимки днес не можах да направя,поради простата причина,че нямах фотоапарат при себе си

vladobo написа:Провери поплавъка и там отдолу има едни (по спомен от 7клас) съчма и метално цилиндърче буташо съчмата, ако не са ок пускаше гориво от преливника (дупчицата от страни) а ако е пробит полавъка работи кофти докато не се напълни с гориво а след това няма палене. Сваляш го топиш го в топла вода след един час го вадиш и го подсушаваш след което го слагаш на хартия и ако я намокри значи е пробит но поне по лесно определяш горе долу къде а след това поялника и калая и си ок. А може да минеш и само с регулиране на нивото на поплавъка като позапилиш металната дивотиика която бута съчмата или обратното да напоиш калаи (като пъпчица). Иначе съм ЗА оригиналния вид на моторетката
joromnt написа:Собственик съм на Балкан 250 и го подкарвам от време на време. Стар е, но съм го потегнал и съм го лъснал. Каня се да го реставрирам нацяло, че да обикалям по ретро събори, но ще видим...
Начинанието е хубаво, евала колега за желанието.
Нали знаете "Балкана пее, моториста реве"
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта