


zloby3400 написа:Няма да споменавам къде работя, но всяка седмица КЗП са при нас по оплакване на клиенти - клиента дошъл да си купи нещо на промоция в 22:00ч. а то било свършило и хоп - жалба до КЗП-то че сме го лъгали, нищо че в рекламите пише до изчерпване на количествата. Ония от КЗП-то още на другия ден са при нас и ни размотават по 4-5 часа да пишем протоколи и обяснения. Така че по - въпроса - ДА, КЗП-то работи, търсете си правата.
skotis написа:Мултирама са гърци и следователно не стават, скръндзи и скъпчии.
yano написа:Щом като е гаранционна клавиатурата всеки един сервиз ще иска да вземе пари от производителя и той с удоволствие ще уважи гаранцията само и само да няма негативни мнения.Никой сервиз не е толкова проЗ да не иска да вземе пари.Ако наистина са открили нещо те снимат капките или остатъци от течност и наслагвания,и въз основа на това отказват гаранция ,записва се в системата да не се дава гаранция на този сериен номер поради еди си какви причини, да идеш в друг сервиз пак щее ти откажат.
Много хора правят някаква беля и бам в сервиз като си мислят,че тази марка ще предпочете да сервизира нещото си там само и само да не се навреди на името и(така става ако има съмнение дори и малко те уважават гаранцията но ако няма съмнение)надявам се твоя случай да не е такъв.
Сега за теб.Минал е месец и половина а срока е 30 дни да ти кажат да или не,от този момент нататък няма значение дали ти си поливал клавиатурата с маркуч после си я киснал в прах за пране ,после в пералнята и накрая си карал водни ски на нея,ВЕЧЕ ТИ СИ ПРАВ.Можеш да ги расипеш,не нова ми 2 нови ще получиш ако ли не жална им майка от глоби.
tsonkovvv написа:Здравейте и от мен. И аз да разкажа създалата се ситуация. Клиента "МАРПОЗО ЕООД" донесе въпросната клавиатура на 18.05.2011 в сервизът на ул. Солунска 2. С гаранционна карта издадена на 20.05.2009 с 2 годишна гаранция. Оплакването "НЕ СВЕТИ". Приета е само клавиатура . Счупени крачета от долу. Съответно клавиатурата е пратена в Доставчика, от който е купена. колегите констатират проблема с тази клавиатура (снимки http://imageshack.us/g/30/dsc00266ng.jpg/]
], но тъй като сме в добри отношения и при молба от наша страна, те се опитват да ни съдействат, като търсят диоди за да ги подменят и клиента да продължи да я ползва. Съответно им е необходимо някакъв период от време за да ги набавят... Клиента, дойде в сервиза на Мултирама за да си потърси продукта, което е съвсем нормално, все пак като е предаал стоката за ремонт е подписал докумен в който пише "С подписване на настоящото клиентът декларира, че е уведомен и :
1. Потвърждава изричното си съгласие, че следва по своя инициатива да се информира за хода на сервизните дейности и след....". Колежката, която следи хода на ремонтите на продуктите излезе да обясни, че клавиатурата е заливана и са изгорели диодите Но.. След което следва подскачане от страна на Клиента блъскане по масата и заплахи с КЗП, без да я остави да довърши, че търсим диоди и ще ги сменим за наша сметка, но при такъв отговор от страна на Клиента и начина на отношение към една Дама, съгласете се и Вие бихте оказали последващо съдействи. Съответно бяха издадени констативни протоколи, с които да бъде отказана гаранция.
Мисля, че бе редно да бъде описана и гедната точка на търговеца, тъй като той е винаги виновен, та поне този път да се сравнят 2 гледни такива. Относно проблема с клавиатурата то в доста от случаите клиентите, които предявяват рекламациите са изненадани от констатацията на сервизите не поради друго а заради факта, че те самите не знаят за проблема (Клавиатури, заляти от децата им , напикани стационарни компютри от домашни любимци, корозия в следствие на много висока влажност и т.н) Мултирама , както и всяка друга фирма като тази, надали биха желали да загубят клиенти заради такъв вид проблеми, но фактите предоставени им от Оторизираните сервизи на марките в повечето случаи са неуспорими (тези серизи също печелят от ремонта на продукти, незавивимо какви са но при наличието на дефекти причинени от неправилна употреба от страна на клиентите , никой не рискува да върне на производител продукт с видими поражения от заливания и механични щети, тъй като и на тях би се отказало гаранция). Както и да е . Мултирама продава продукти внесени в България от официалните вносители и канали. Мултирама предоставя 3 години гаранция на стационарни машини сглобени от фирмата (при условие, че повечето закупени от нея части са с 2 години гаранция )За да бъде в поза на клиента удоволетворен клиента.Сами можете да направите сметка 3-тата година, кой я покрива и с какви средства В слчая на господина, и клавиатурата за 30лв. която на практика работи но не свети и не би било проблем да се замени от Мултирама, не беше целта да му се откаже гаранция и да се пестят 30лв. а бе важно да получим някакво отношение и разбиране от страна на клиента за да имаме отпалата за усилията с които се опитваме да намерим разрешение на Неогоивт проблем.
Нямам против да отговоря на всякакви въпроси и можете да ми ги зададете и тук за да се получи нянакъв облик между Клиент и продавач. Това е от мен.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта