Гаранционни неволи с Мултирама
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Аз ще съм офф малко, но съм длъжен да споделя. Преди време ми се счупи дисплея на лаптопа Sony Vaio (изпуснах го и замина). Обърнах се към тези хора от Мултирама и им пратих пълните характеристики - при което съвсем любезно ми отговориха, че точно този модел не се сервизирал на територията на Европа (само за американския пазар бил) и с няколко различни схеми и поръчки ще ми струва точно около 1000 лева дисплея да дойде от САЩ и да ми го монтират
Един приятел ми поръча от друга българска фирма дисплей, който е по-хубав от стария и струва точно 215 лева. Поръчката беше изпълнена за 2 работни дни. Монтиран е и работи на пушка. Така че Мултирама да ме прощават, но не мисля да им ставам клиент някой ден.
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
zloby3400 написа:Няма да споменавам къде работя, но всяка седмица КЗП са при нас по оплакване на клиенти - клиента дошъл да си купи нещо на промоция в 22:00ч. а то било свършило и хоп - жалба до КЗП-то че сме го лъгали, нищо че в рекламите пише до изчерпване на количествата. Ония от КЗП-то още на другия ден са при нас и ни размотават по 4-5 часа да пишем протоколи и обяснения. Така че по - въпроса - ДА, КЗП-то работи, търсете си правата.
Това ли значи че КЗП работи.Отидат да отчетат дейност на места дето знаят ,че така или иначе нещата са /И ДА НЕ СА ТЕ ЩЕ СИ СТИСНАТ ОЧИТЕ/що годе наред.В повечето случаи това са по големите играчи.Виж да направят мръсно на някоя мижитурка - сигурно са най добрите.
Много добре ги знам как работят тези институции.КЗП "РАБОТЕШЕ" в началото когато търговците ги беше страх и не знаеха за кокво иде реч.Ама сега.........и да не си напишете ,протоколите се тая
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Щом като е гаранционна клавиатурата всеки един сервиз ще иска да вземе пари от производителя и той с удоволствие ще уважи гаранцията само и само да няма негативни мнения.Никой сервиз не е толкова проЗ да не иска да вземе пари.Ако наистина са открили нещо те снимат капките или остатъци от течност и наслагвания,и въз основа на това отказват гаранция ,записва се в системата да не се дава гаранция на този сериен номер поради еди си какви причини, да идеш в друг сервиз пак щее ти откажат.
Много хора правят някаква беля и бам в сервиз като си мислят,че тази марка ще предпочете да сервизира нещото си там само и само да не се навреди на името и(така става ако има съмнение дори и малко те уважават гаранцията но ако няма съмнение
)надявам се твоя случай да не е такъв.
Сега за теб.Минал е месец и половина а срока е 30 дни да ти кажат да или не,от този момент нататък няма значение дали ти си поливал клавиатурата с маркуч после си я киснал в прах за пране ,после в пералнята и накрая си карал водни ски на нея,ВЕЧЕ ТИ СИ ПРАВ.Можеш да ги расипеш,не нова ми 2 нови ще получиш ако ли не жална им майка от глоби.
Много хора правят някаква беля и бам в сервиз като си мислят,че тази марка ще предпочете да сервизира нещото си там само и само да не се навреди на името и(така става ако има съмнение дори и малко те уважават гаранцията но ако няма съмнение
)надявам се твоя случай да не е такъв.Сега за теб.Минал е месец и половина а срока е 30 дни да ти кажат да или не,от този момент нататък няма значение дали ти си поливал клавиатурата с маркуч после си я киснал в прах за пране ,после в пералнята и накрая си карал водни ски на нея,ВЕЧЕ ТИ СИ ПРАВ.Можеш да ги расипеш,не нова ми 2 нови ще получиш ако ли не жална им майка от глоби.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Мултирама са гърци и следователно не стават, скръндзи и скъпчии. Аз от там не съм и няма да си купя нищо. Също така да добавя - не си купувайте нищо на марката SINGER - приятелски съвет. Сервизът им е един гараж, много далеч от София
и макар и в гаранция нещата, намират начин да откажат гаранционен ремонт. Това последното е много важно - внимавайте колеги с тази марка.
МултиДрама -
счупих се от смях. Това трябва да е истинското им име на тия.
и макар и в гаранция нещата, намират начин да откажат гаранционен ремонт. Това последното е много важно - внимавайте колеги с тази марка.МултиДрама -
счупих се от смях. Това трябва да е истинското им име на тия.- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
skotis написа:Мултирама са гърци и следователно не стават, скръндзи и скъпчии.
Не съм много съгласен, в Plesio например редовно имаше неща на по-ниска цена отколкото 80% от компютърните фирми. Казвам "имаше" защото напоследък не се интересувам.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Аз от Плесио също съм доволен. И те ли са гръцка фирма? Не знаех. Е хубаво има и изключения, както винаги 
И шефа на Тека е грък, ама е готин човека
И шефа на Тека е грък, ама е готин човека
- Miteto
- Мнения: 309
- Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
- Автомобил: Фейтън
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Значи съм прав два пъти. Клавиатурата беше тотално суха и прилежно гледана. Да пусна и друга жалба за прекаленото забавяне? Как трябва да я формулирам?...горе долу
yano написа:Щом като е гаранционна клавиатурата всеки един сервиз ще иска да вземе пари от производителя и той с удоволствие ще уважи гаранцията само и само да няма негативни мнения.Никой сервиз не е толкова проЗ да не иска да вземе пари.Ако наистина са открили нещо те снимат капките или остатъци от течност и наслагвания,и въз основа на това отказват гаранция ,записва се в системата да не се дава гаранция на този сериен номер поради еди си какви причини, да идеш в друг сервиз пак щее ти откажат.
Много хора правят някаква беля и бам в сервиз като си мислят,че тази марка ще предпочете да сервизира нещото си там само и само да не се навреди на името и(така става ако има съмнение дори и малко те уважават гаранцията но ако няма съмнение)надявам се твоя случай да не е такъв.
Сега за теб.Минал е месец и половина а срока е 30 дни да ти кажат да или не,от този момент нататък няма значение дали ти си поливал клавиатурата с маркуч после си я киснал в прах за пране ,после в пералнята и накрая си карал водни ски на нея,ВЕЧЕ ТИ СИ ПРАВ.Можеш да ги расипеш,не нова ми 2 нови ще получиш ако ли не жална им майка от глоби.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Според мен срока от 1 месец е прекалено голям за отстраняване на проблема по гаранционен продукт.....Това изнервя клиентите. Купувал съм си от там някои работи, които са давали дефект...правил съм им рекламация...но като ми кажат "Обадете се след 1 месец ще трябва да го пратим в София" ..и аз веднага се питам..."Ами за какъв чеп е тоя сервиз тук?"(има сервиз в магазина)....и направо неам нерви
.....затова вече не ходя и не купувам от там 
Според мен...когато една повредена гаранционна стока се даде в сервиз, за времето за което тя се ремонтира, те трябва да ти предоставят същата такава до отстраняване на проблема по повредената....Пък ако искат те и 1 година да я отремонтирват......тяхна си работа....
Може би мисля наивно...но надеждата умира последна
.....затова вече не ходя и не купувам от там Според мен...когато една повредена гаранционна стока се даде в сервиз, за времето за което тя се ремонтира, те трябва да ти предоставят същата такава до отстраняване на проблема по повредената....Пък ако искат те и 1 година да я отремонтирват......тяхна си работа....
Може би мисля наивно...но надеждата умира последна

- JaDaWiN
- Мнения: 921
- Регистриран на: Пет 30 окт 2009 21:52
- Автомобил: [VW Golf 3][VW Passat B5.5]
- Двигател: [AHU 1996 ][AVF 2002]
- Местоположение: София
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Преди час се върнах от Мултирама. Бях си купил клавиатура Делукс и от време на време не й работеха комбинациите с десния шифт. Когато я включихме в сервиза им естествено всичко работеше. Момчето каза, че така не може да ми даде нова клавиатура, защото, дефакто, нищо и няма и можело да я прати единствено за диагностика. Поцъках още малко на клавиатурата и проблема се появи и момчето моментално ми даде нова клавиатура.
Не защитавам никого, просто споделям, че в моя случай се държаха коректно.
Не защитавам никого, просто споделям, че в моя случай се държаха коректно.
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Здравейте и от мен. И аз да разкажа създалата се ситуация. Клиента "МАРПОЗО ЕООД" донесе въпросната клавиатура на 18.05.2011 в сервизът на ул. Солунска 2. С гаранционна карта издадена на 20.05.2009 с 2 годишна гаранция. Оплакването "НЕ СВЕТИ". Приета е само клавиатура . Счупени крачета от долу. Съответно клавиатурата е пратена в Доставчика, от който е купена. колегите констатират проблема с тази клавиатура (снимки http://imageshack.us/g/30/dsc00266ng.jpg/]
], но тъй като сме в добри отношения и при молба от наша страна, те се опитват да ни съдействат, като търсят диоди за да ги подменят и клиента да продължи да я ползва. Съответно им е необходимо някакъв период от време за да ги набавят... Клиента, дойде в сервиза на Мултирама за да си потърси продукта, което е съвсем нормално, все пак като е предаал стоката за ремонт е подписал докумен в който пише "С подписване на настоящото клиентът декларира, че е уведомен и :
1. Потвърждава изричното си съгласие, че следва по своя инициатива да се информира за хода на сервизните дейности и след....". Колежката, която следи хода на ремонтите на продуктите излезе да обясни, че клавиатурата е заливана и са изгорели диодите Но.. След което следва подскачане от страна на Клиента блъскане по масата и заплахи с КЗП, без да я остави да довърши, че търсим диоди и ще ги сменим за наша сметка, но при такъв отговор от страна на Клиента и начина на отношение към една Дама, съгласете се и Вие бихте оказали последващо съдействи. Съответно бяха издадени констативни протоколи, с които да бъде отказана гаранция.
Мисля, че бе редно да бъде описана и гедната точка на търговеца, тъй като той е винаги виновен, та поне този път да се сравнят 2 гледни такива. Относно проблема с клавиатурата то в доста от случаите клиентите, които предявяват рекламациите са изненадани от констатацията на сервизите не поради друго а заради факта, че те самите не знаят за проблема (Клавиатури, заляти от децата им , напикани стационарни компютри от домашни любимци, корозия в следствие на много висока влажност и т.н) Мултирама , както и всяка друга фирма като тази, надали биха желали да загубят клиенти заради такъв вид проблеми, но фактите предоставени им от Оторизираните сервизи на марките в повечето случаи са неуспорими (тези серизи също печелят от ремонта на продукти, незавивимо какви са но при наличието на дефекти причинени от неправилна употреба от страна на клиентите , никой не рискува да върне на производител продукт с видими поражения от заливания и механични щети, тъй като и на тях би се отказало гаранция). Както и да е . Мултирама продава продукти внесени в България от официалните вносители и канали. Мултирама предоставя 3 години гаранция на стационарни машини сглобени от фирмата (при условие, че повечето закупени от нея части са с 2 години гаранция )За да бъде в поза на клиента удоволетворен клиента.Сами можете да направите сметка 3-тата година, кой я покрива и с какви средства В слчая на господина, и клавиатурата за 30лв. която на практика работи но не свети и не би било проблем да се замени от Мултирама, не беше целта да му се откаже гаранция и да се пестят 30лв. а бе важно да получим някакво отношение и разбиране от страна на клиента за да имаме отпалата за усилията с които се опитваме да намерим разрешение на Неогоивт проблем.
Нямам против да отговоря на всякакви въпроси и можете да ми ги зададете и тук за да се получи нянакъв облик между Клиент и продавач. Това е от мен.
], но тъй като сме в добри отношения и при молба от наша страна, те се опитват да ни съдействат, като търсят диоди за да ги подменят и клиента да продължи да я ползва. Съответно им е необходимо някакъв период от време за да ги набавят... Клиента, дойде в сервиза на Мултирама за да си потърси продукта, което е съвсем нормално, все пак като е предаал стоката за ремонт е подписал докумен в който пише "С подписване на настоящото клиентът декларира, че е уведомен и :
1. Потвърждава изричното си съгласие, че следва по своя инициатива да се информира за хода на сервизните дейности и след....". Колежката, която следи хода на ремонтите на продуктите излезе да обясни, че клавиатурата е заливана и са изгорели диодите Но.. След което следва подскачане от страна на Клиента блъскане по масата и заплахи с КЗП, без да я остави да довърши, че търсим диоди и ще ги сменим за наша сметка, но при такъв отговор от страна на Клиента и начина на отношение към една Дама, съгласете се и Вие бихте оказали последващо съдействи. Съответно бяха издадени констативни протоколи, с които да бъде отказана гаранция.
Мисля, че бе редно да бъде описана и гедната точка на търговеца, тъй като той е винаги виновен, та поне този път да се сравнят 2 гледни такива. Относно проблема с клавиатурата то в доста от случаите клиентите, които предявяват рекламациите са изненадани от констатацията на сервизите не поради друго а заради факта, че те самите не знаят за проблема (Клавиатури, заляти от децата им , напикани стационарни компютри от домашни любимци, корозия в следствие на много висока влажност и т.н) Мултирама , както и всяка друга фирма като тази, надали биха желали да загубят клиенти заради такъв вид проблеми, но фактите предоставени им от Оторизираните сервизи на марките в повечето случаи са неуспорими (тези серизи също печелят от ремонта на продукти, незавивимо какви са но при наличието на дефекти причинени от неправилна употреба от страна на клиентите , никой не рискува да върне на производител продукт с видими поражения от заливания и механични щети, тъй като и на тях би се отказало гаранция). Както и да е . Мултирама продава продукти внесени в България от официалните вносители и канали. Мултирама предоставя 3 години гаранция на стационарни машини сглобени от фирмата (при условие, че повечето закупени от нея части са с 2 години гаранция )За да бъде в поза на клиента удоволетворен клиента.Сами можете да направите сметка 3-тата година, кой я покрива и с какви средства В слчая на господина, и клавиатурата за 30лв. която на практика работи но не свети и не би било проблем да се замени от Мултирама, не беше целта да му се откаже гаранция и да се пестят 30лв. а бе важно да получим някакво отношение и разбиране от страна на клиента за да имаме отпалата за усилията с които се опитваме да намерим разрешение на Неогоивт проблем.
Нямам против да отговоря на всякакви въпроси и можете да ми ги зададете и тук за да се получи нянакъв облик между Клиент и продавач. Това е от мен.
-
los_tigros
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Браво бе.Регистриран преди година и половина потребител(без нито едно мнение) се оказа представител на въпросната фирма.Вие си правите профили по форумите специално за такива случаи ли?Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Честно казано - не, имам един Трабант и доста от частите са ми от VW та сам се регистрирал за да мога да си купувам части !
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
tsonkovvv написа:Здравейте и от мен. И аз да разкажа създалата се ситуация. Клиента "МАРПОЗО ЕООД" донесе въпросната клавиатура на 18.05.2011 в сервизът на ул. Солунска 2. С гаранционна карта издадена на 20.05.2009 с 2 годишна гаранция. Оплакването "НЕ СВЕТИ". Приета е само клавиатура . Счупени крачета от долу. Съответно клавиатурата е пратена в Доставчика, от който е купена. колегите констатират проблема с тази клавиатура (снимки http://imageshack.us/g/30/dsc00266ng.jpg/]
], но тъй като сме в добри отношения и при молба от наша страна, те се опитват да ни съдействат, като търсят диоди за да ги подменят и клиента да продължи да я ползва. Съответно им е необходимо някакъв период от време за да ги набавят... Клиента, дойде в сервиза на Мултирама за да си потърси продукта, което е съвсем нормално, все пак като е предаал стоката за ремонт е подписал докумен в който пише "С подписване на настоящото клиентът декларира, че е уведомен и :
1. Потвърждава изричното си съгласие, че следва по своя инициатива да се информира за хода на сервизните дейности и след....". Колежката, която следи хода на ремонтите на продуктите излезе да обясни, че клавиатурата е заливана и са изгорели диодите Но.. След което следва подскачане от страна на Клиента блъскане по масата и заплахи с КЗП, без да я остави да довърши, че търсим диоди и ще ги сменим за наша сметка, но при такъв отговор от страна на Клиента и начина на отношение към една Дама, съгласете се и Вие бихте оказали последващо съдействи. Съответно бяха издадени констативни протоколи, с които да бъде отказана гаранция.
Мисля, че бе редно да бъде описана и гедната точка на търговеца, тъй като той е винаги виновен, та поне този път да се сравнят 2 гледни такива. Относно проблема с клавиатурата то в доста от случаите клиентите, които предявяват рекламациите са изненадани от констатацията на сервизите не поради друго а заради факта, че те самите не знаят за проблема (Клавиатури, заляти от децата им , напикани стационарни компютри от домашни любимци, корозия в следствие на много висока влажност и т.н) Мултирама , както и всяка друга фирма като тази, надали биха желали да загубят клиенти заради такъв вид проблеми, но фактите предоставени им от Оторизираните сервизи на марките в повечето случаи са неуспорими (тези серизи също печелят от ремонта на продукти, незавивимо какви са но при наличието на дефекти причинени от неправилна употреба от страна на клиентите , никой не рискува да върне на производител продукт с видими поражения от заливания и механични щети, тъй като и на тях би се отказало гаранция). Както и да е . Мултирама продава продукти внесени в България от официалните вносители и канали. Мултирама предоставя 3 години гаранция на стационарни машини сглобени от фирмата (при условие, че повечето закупени от нея части са с 2 години гаранция )За да бъде в поза на клиента удоволетворен клиента.Сами можете да направите сметка 3-тата година, кой я покрива и с какви средства В слчая на господина, и клавиатурата за 30лв. която на практика работи но не свети и не би било проблем да се замени от Мултирама, не беше целта да му се откаже гаранция и да се пестят 30лв. а бе важно да получим някакво отношение и разбиране от страна на клиента за да имаме отпалата за усилията с които се опитваме да намерим разрешение на Неогоивт проблем.
Нямам против да отговоря на всякакви въпроси и можете да ми ги зададете и тук за да се получи нянакъв облик между Клиент и продавач. Това е от мен.
А кой ти даде разрешение да споделяш личните данни на клиента си?
- Танков
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 20 юни 2011 14:56
- Автомобил: Golf MK1
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Гаранционни неволи с Мултирама
Колегата от Мултирама... не знам от колко време си в бизнеса и доколко си запознат с нещата, но КЛИЕНТЪТ ВИНАГИ ИМА ПРАВО... никой не го интересуват Вашите жертви с удължаване на гаранции и т.н. ... аз съм бил във ваши магазини и обслужването Ви не е на ниво, особено в този на площад Славейков... така че ако искате да се сърдите,се сърдете на себе си
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта