Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Мнениеот Stoi » Съб 02 ное 2013 17:50


Същия проблем с тази банка преди години. Даже имах тема някъде. Леко позабравят да закриват сметките и се сещат след 2-3 години да си съберат парите за поддръжка. Добре , че си пазих всички документи по закриването на картите и сметките та не им се получи номера. Май е практика в тази банка да се прилагат тези тарикатлъци.




Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Мнениеот FreeSoul » Съб 02 ное 2013 21:03


vasstop написа:Явно проблемът е при теб, не правиш разлика между "карта" и "сметка".
На една сметка можеш да имаш няколко карти, а това, че картата е изтекла, не значи автоматично, че сметката ти се закрива...


Не мога да се съглася.

Аз не си връщам картата,защото е изтекла, а защото след гореописаната случка исках да приключа с ПИБ. ( Под "приключа" използвах израза "Не искам да съм Ваш клиент повече")
Казах на служителката, че искам да си изтегля парите (изтеглих ги) и да закрия картата, защото няма да я ползвам. Други карти нямам. Те закриват картата, но оставят сметката, което аз пак не знам, но и не ми казват, въпреки че съм казал, че не искам да съм клиент. Аз длъжен съм ли да знам, че като си анулирам картата, ми остава сметката, за която трябва да плащам такси за обслужване, което обслужване не знам в какво се състои, при положение, че няма никакво движение на пари през тази сметка.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Мнениеот batmilko » Нед 03 ное 2013 10:58


във ПИБ до преди две-три години нямаше месечни такси по картите...
Може да не са закривали сметките, уж да имат повече клиенти... като мобилните оператори с предплатените..
И после като въведоха такси по картите - явно доста хора са изгърмели :thumb_down
Което обаче пак си е грешка на банката - явно и затова не се заяждат като им занесе човек документи


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2400
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Мнениеот StS » Нед 03 ное 2013 14:08


[quote="batmilko"]във ПИБ до преди две-три
Така беше , но на мен ми казаха, ами да сте видял в нета!?! И си ги платих.. Трябва с писмо по пощата, и да ми кажат така и така ние ще ви рекетираме по 1лв/месец за услуга която очевидно не ползвате - елате си я затворете... :no ПИБ - Първа инвестиционна банка... :stumm


carrot

Re: Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Мнениеот carrot » Пон 04 ное 2013 10:52


Е, те тия "практики" са навсякъде, а има банки при които месечните такси за обслужване на сметки към дебитни карти са 1.5 лв...


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Мнениеот icoico » Вто 05 ное 2013 17:03


Пичуе, проблемът не е само български. Днес ходих да се разправям в немската Постбанк, където на няколко колеги един услужлив германец от албански произход беше нашил по четири различни сметки. Г-н Астрит Кучи биде много зает и висях един час пред офиса му, докато ми писна, поисках от шефката му между 35 и 200 бланки на формуляр за закриване на сметка, в зависимост от това oще колко време ще е зает последния и изведнъж ситуацията се промени като докосната с магическа пръчка. :mhihi :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Мнениеот nosex » Чет 07 ное 2013 19:01


Аз също съм меко, ама меко казано разочарован от услуга / издаване на документ за закриване на сметка в Unicredit Bulbank / Уникредит Булбанк. :banghead :horror
Имах потребителски кредит в Unicredit Bulbank, който изплатих в срок и поисках документ от въпросната банка, че сметката ми е закрита и не дължа нищо.
Отговориха ми, че да ми издадат такъв документ трябва да заплатя 24лв. :banghead :censored2 :screwy :horror :no :no :horror :screwy :censored2 :banghead
Могат да ми издадат "безплатно" само разпечатка, че сметката ми е закрита, като ме уверяват, че не дължа нищо :rolleyes
И тази "разпечатка" била официална, достоверна и пр., въпреки че не била официален документ :horror :banghead :censored2
Казах на служителката, с която разговарях да предаде на началника/ците си, че е/са идиот/и, и че подписа и печата на управителя върху такъв документ не струват дори и 2,4 стотинки.

Чувствам се като идиот, буквално :no
Тия изверги се еб@ват с нас :a045 :gruebel

Последна промяна от nosex на Чет 07 ное 2013 19:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поредният бонус да общуваш с банка в БГ...

Мнениеот batmilko » Чет 07 ное 2013 19:04


Спокойно, в Пощенска банка, за да ми издадат документ колко лихва съм платил по заема си през годината, за пред данъчните - ЗА ДАНЪЧНО ОБЛЕКЧЕНИЕ - ми зимат 30 лв.
При положение, че имам ел.банкиране и мога да го видя тва, обаче: трябва подпис и печат на банката...
И става за 1 седмица време...
:banghead :stumm :thumb_down :screwy



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта