Краят на драмата настъпи

Рефунда е пуснат по картата и до 2 дни ще го имам по сметка

Държа да подчертая че продавача се оказа МНОГО коректен, от първия ден комуникацията вървеше добре и той се съгласи на рефунд ако върна частта (нищо че беше слагана и ползвана 1 ден). Пуснах му я с UPS в сряда, пристигна днес, ибей някакси следи тракинг номера и самите ибейци ми пратиха съобщение че частта е получена (UPS има връзка с ибей и в ибей може да се следи в реално време до къде е стинала пратката). Пуснах едно съобщение на продавача че виждам че частта е получена и ако му е удобно да ми пусне рефунда колкото се може по-скоро. След 2 часа получих съобщение от ибей за рефунда, както и самия човек ми написа че плащането е направено и ми благодари за търпението. Равносметката 13 евро заден ход заради куриера в обратната посока, но много добро ниво на обслужване. Ето как действах по стъпки
Ибей кейс -> изпращане на пратката с куриер с реално фунциониращ тракинг номер -> ъпдейтване на тракинг номера в кейса в ибей -> когато пристигна, съобщение до продаавача -> рефунд от негова страна.
Съветвам всички да действат така, като е добре да се презастраховате да пратите нещото с куриер, за да не стане после с пощите хън-мън и да пиете една студена вода.
п.с частта съм я пращал от Италия за Полша и посочената цена за куриер е италианска, в БГ не знам как седят нещата с куриерите, само знам че ДПД май са най-добри цена/качество
