Ще се местя в друг форум (сменям колата)...

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 01 апр 2005 12:10


valdo написа:Брабусе, да видим какво ще кажеш утре (на втори април)
:)
След поста с Брабуса (Мерцедеса) всичко друго е сериозно




Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Пет 01 апр 2005 12:56


brabus написа:
valdo написа:Брабусе, да видим какво ще кажеш утре (на втори април)
:)
След поста с Брабуса (Мерцедеса) всичко друго е сериозно

В такъв случай - леле Drive bowdown


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 01 апр 2005 12:59


-----Original Message-----
From: Ivaylo Kolarov [mailto:ikolarov@abv.bg]
Sent: Wednesday, March 30, 2005 12:15 AM
To: bbm_sales@bahnbrenner.com
Subject: BBM MkII 1.8L Digifant 2 Screw Compressor Kit

Hi from Bulgaria \Europe\
I'm interesting in compressor kit for my Golf II 1.8 GTI \Digifant\ and
specially my question concerns the compression ratio, which 10:1.
I understood that your kit is for direct mounting in the car.
Am I right? There is no need to decrease the compression ratio \for
example in G60, it is 8:1\?
Thanks for answer in advance.
Best regards
Ivo


Yes, you can bolt it right up at the 10.0:1 compression.
We also have a gasket that will drop the compression by 1 point.

My apologies if you have received a slow reply.

Thank you for the inquiry

Sincerely, John Betz
CEO

Bahn Brenner Motorsport, llc
We share the passion!

http://www.BahnBrenner.com
VW / Audi OEM & Performance Parts

Bahn Brenner Motorsport, llc
3420 'C' ST. NE STE 301
Auburn, WA 98002
USA

tel. 253.833.2299
fax 253.735.9561

*Please include your original email in your reply, I get too much email
to keep everything straight*



******** NOTE: The information contained in this e-mail message may be
privileged, confidential and protected from disclosure. If you are not
the intended recipient, any dissemination, distribution or copying is
strictly prohibited. If you think that you have received this e-mail
message in error, please notify the sender via e-mail or telephone at:
253-833-2299, Ext.103 ********

Tnaks for answer.
And here is my second question (the last one I hope)- will I need a new ECU and a fuel pump?
Have a nice weekend
Ivo


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Пет 01 апр 2005 13:52


Ако ме удостоиш с честта да присъствам на монтажа, или поне на част от него, ще ми бъде много приятно. Бих помогнал в замяна (моем да вртим чук или да дадем мозак за некоя дребнина :) )


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 01 апр 2005 13:53


Чакай да стигнем до този момент
4000 лв не ги събирам за 2 месеца (а би било хубаво) :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 01 апр 2005 14:20


Изображение
COMMENTS:
Requires the Mk3 2.0L ABA Cross Flow alternator.

This kit is configured to be used without AC. You can run AC by using the Mk3 AC pump and custom AC lines.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 01 апр 2005 14:34


Алтернатора е последна грижа, а за другото аз съм без клима.


Потребителски аватар
Ninja
Мнения: 318
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ninja » Пет 01 апр 2005 15:47


Евала, за това си струва да дойда на някоя среща и да го видя!!!
Успех в събирането на паричките!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 01 апр 2005 15:52


Ninja написа:Евала, за това си струва да дойда на някоя среща и да го видя!!!
Успех в събирането на паричките!
Ако го направя наистина ще си заслужава :lol:
Лошото е че само за последния месец съм похарчил ~1500 лв по колата (джанти, гуми, фарове, предстоят и др.неща), а сложа ли компресор ще трябва окачване, спирачки.
Мале, меле не ми се мисли.
Но да сме живи и здрави да вадим пари. И да ги харчим за удоволствие :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 01 апр 2005 16:58


brabus написа:Алтернатора е последна грижа, а за другото аз съм без клима.

Идеята ми беше, че са си написали кво допълнително ще трябва, значи всичко останало ще си е stock :wink: Поне такава ми е логиката :D


Lazar
Мнения: 164
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lazar » Пет 01 апр 2005 17:31


:oops: ясно е,че за вдигане на мощност става въпрос ама как,на какъв принцип е оня кит на снимката :oops:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 01 апр 2005 17:35


Механична турбина, въртяща се от ремък, но не е като G60, а е винтов компресор.


Lazar
Мнения: 164
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lazar » Пет 01 апр 2005 18:04


А-а-а,ясно.Значи т'ва е оня Screw Compressor :!:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

.... И аз и аз

Мнениеот 20vTurbo » Пет 01 апр 2005 18:53


Брабус, и аз сменям колата също. Ето ми новата таратайка и аз:

http://www.rmcb5.com/albums/B5-Alex/vb_041.sized.jpg
http://www.rmcb5.com/albums/B5-Alex/vb_032.sized.jpg
http://www.rmcb5.com/albums/B5-Alex/vb_039.sized.jpg

Не върви зле да ти кажа :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 01 апр 2005 19:07


Балък си да ти кажа :lol:
И с тия 6 болта на джанта като камион, как няма да те е срам да го караш :lol:
Пепелянката е невероятен автомобил, защо тук още няма такива не знам (някои твърдят, че има, ама аз не съм виждал) :idea:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта