:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

България ЕЪР

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 04 юни 2008 15:00


Тва е шот не си пътувал с LuftWaffe :lol: :lol: :lol: :lol:
Те летят директно до тук
Иначе най-голямото обикаляне дет съм виждал е на (баси пак нея ще намеся) тъщата
Сан Франциско - Франкфурт - Виена - Прага - Копенхаген - София :-)




Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Re: България ЕЪР

Мнениеот emdless4 » Сря 04 юни 2008 15:36


май не летиш достатъчно често, това нищо не е пред всичко на което съм бил свидетел, като последния път случката беше с Ер Франс - така и не излетяхме от Париж, но по-късно през деня ни пратиха в Рим.... Бритиш Еъруейз - техен пилот така кацна в Лондон веднъж, че ми побеля косата, почти на 90 градуса... Аеро Мексико - там турбуленцията за нищо я нямат, 1 час подскача самолета и гаснат лампите, и на никой не му прави впечатление... Абе не е за разправяне, ама на който му се налага да лети по няколко пъти в месеца, да се оплаче на ЛС :evil:
Иначе в България Ер най-ме дразни "кроасанчето" или кифличката, или каквото се води това там, дето го дават за сандвиц... всичко останало им е наред.

P.S. и да припомним:

http://vbox7.com/play:cee4b6de


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Re: България ЕЪР

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 04 юни 2008 15:55


emdless4 написа:
http://vbox7.com/play:cee4b6de


хахаха, само седмица след това имаш аналогично кацане във Франкфурт, но с БГ Еър - е това поне им го признавам на нашите пилоти, супер добри са. От първия път кацна..... На 200% си заслужи аплодисментите след това.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: България ЕЪР

Мнениеот Adnan » Сря 04 юни 2008 15:57


scuba написа:Е МОЕ ЛИ ТАКОВА НЕЩО? Тия кретени вече не гледат да пристигнат в точния час. Те вече се надявам да оцелят ПОНЕ ДЕНЯ на пристигане. Скоро очаквайте да уцелват седмицата
"Самолетът на БГ Аър ще пристгне м/у понеделни и сряда. Моля оачавайте повече инфо"

Което ми напомня за един коментар за националиниа институт на НИМ :

- Времето днес беше нормално температури от -5 до +45 С.
Какво ще бъде времето утре изчакайте да видим вдругиден.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Сря 04 юни 2008 16:01


emdless4, ти за Мexicana говориш, ако знаеш на какъв полет се возих от Cancun до Havana с кубинските авиолинии Cubana. 45 мин. полет, пушеци в кабината, тресене, шумове. Имам и видео, ама не е качено


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Сря 04 юни 2008 17:31


ABSOLUT написа:emdless4, ти за Мexicana говориш, ако знаеш на какъв полет се возих от Cancun до Havana с кубинските авиолинии Cubana. 45 мин. полет, пушеци в кабината, тресене, шумове. Имам и видео, ама не е качено


всъщност имах предвид Aero Mexico :D Мексико - Монтерей и обратно.. Малей, а на Кубана не съм се возил 20 години сигурно, качи го това видео някъде :)


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 04 юни 2008 18:21


Булгаристан Еър е безспорно най-измекярската компания с която съм летял само два пъти и повече никога няма да потретя. Вярно е че пилотите им са много добри защото всичките са бивши военни пилоти с доста опит. От там нататък всичко е под всякаква критика и най-зле от всичко е отношението на персонала към абсолютно всички клиенти, българи и чужденци.
Работата ми е такава че летя доста и всяка година поне веднъж аз и семейството ми си летим до България та имам доста богата база за сравнение. Преди три години направихме тази груба грешка да летим с тази измислена компания от третия свят и отношението на персонала към мен и моето семейство беше ужасно. От тогава до България летим само с Луфтханса. Просто ако искате да си сместите нервите, не летете с тях.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 04 юни 2008 20:08


На Балкан/Хемус Ер/България Ер(които са едно и също междувпрочем) проблема им е следния - имат примерно 5 самолета(поне преди време бяха толкова), които излитат сутринта в 08ч. и след като кацнат в ранния следобед правят 2-рата вълна полети, примерно около 15ч., след което кацат вечерта, и отново за 3-ти път излитат за късните полети около 23ч.:idea:
При тази схема всяко едно закъснение се отразява на следващия полет по разписание, който чака съответния аероплан да кацне за да го изпълни, а имайте предвид, че при всяко кацане се прави проверка на самолета дали е наред, разтоварва се, изчиства се, зарежда се с гориво консумативи, кетъринг, багаж и квото там още, сменя се екипажа и ако всичко е наред, е готов отново да излети, а трябва да знаете, че съвсем не всичко е наред, след като един самолет кацне - винаги има по нещо, вярно, дребно, но изискващо време за отстраняването му, а ситуацията след кацане самолета да не е в състояние да излети е много често срещана и една от основните причини за гореобсъдените закъснения. Преди години имаше резервен самолет, предвиден за подобни случаи, но тази практика одавна приключи, защото когато един самолет седи на земята - това са загуби - самолета трябва да е максимално време в нвбето :idea:

...та така за България ер.

...апропо 3 от 5-те Боинг-а, които имаше българия Ер са взети на лизинг не от другаде, а точно от Луфтханза(която аз лично смятам за авиокомпания N.1 в света), и това много лесно може да се разбере от луксозните сиви кожени кресла с жълт кант и лого на Луфтханза :idea: , та в тази връзка и за мястото между седалките - не се лъжете, че на самолетите на Луфтханза е по широко - това са техните самолети, а и никой няма сметка от повече свободно място, при положение че има още един ред седалки :Mr Green Fun Единствено преди години Балкан беше наел един самолет от фалиралата бразилска авиокомпания Вариг, който наистина имаше предостатъчно място между седалките, защото беше със само 96 места, при 115 за стандартен 737-500 и цели 137 за 737-300 :!: но сами разбирате, че една авиокомпания няма сметка от такива самолети, поради което те набързо се преконфигурират или в краен случай, ако това не е възможно, летят по най-ненатоварените дестинации.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 04 юни 2008 22:34


ABSOLUT написа:emdless4, ти за Мexicana говориш, ако знаеш на какъв полет се возих от Cancun до Havana с кубинските авиолинии Cubana. 45 мин. полет, пушеци в кабината, тресене, шумове. Имам и видео, ама не е качено


хахах,Пламене

тея ли те свалиха от самолета :lol:

Изображение


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Сря 04 юни 2008 22:46


evgenyh написа:На Балкан/Хемус Ер/България Ер(които са едно и също междувпрочем) ...


Много вярно!
:006:


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 04 юни 2008 22:50


За тези пари - толкова, колеги. България Ер наистина не вози най-приятно и най-нашироко, но за определени дестинации е и евтина, и удобна. Не мога да се съглася за самолетния парк! Машини в т.нар. "окаяно" състояние и "пред разпадане" няма. Напротив, предстои в най-скоро време да полетят няколко BAE. Мой приятел в момента се обучава за тях. Вярно е, получават се закъснения и проблеми, които се случват по-често, отколкото с "белите" авиокомпании, но подобни проблеми са повсеместни и никой пътник не е застрахован от тях, независимо с кого лети.


Потребителски аватар
almora
Мнения: 30
Регистриран на: Пон 05 сеп 2005 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот almora » Сря 04 юни 2008 22:56


Изчетох всички мнения и трябва да призная, че има известна доза истина.
1. Никога не можем да се сравняваме с Луфханза, защото те имат много по-голям ресурс да покриват загубите си от закъснения, анулации и т.н. Простата причина е, че имат няколко дъщерни фирми, които компенсират загубите им от редовен полет изпълнен без закъснение.
2. Няма авиокомпания на света, която да не прави по два или три полета на ден с един и същи самолет. Почти всички авиокомпании закупуват или наемат самолетите си чрез лизингови фирми, за определен период от време и всеки час престой на земята е чиста загуба за тях.
3. България Ер е от малкото авиокомпании, която се грижи за пътниците да стигнат до крайната точка на пътуване. Имам предвид при условия на мъгла, лоша видимост и др., когато не може да се изпълни полета до дадено летище, на нейни разноски пътниците се настаняват на хотел, осигурява им се траспорт и храна. Някой ако се поинтересува мже да види, че много малко от големите авиокомпании предлагат това. Въпреки всичко хората не го разбират това.
Защо тази зима като имаше мъгли само България ер успя да превози своите пътниц /не на сто процента/, а големи авиопревозвачи като Бритиш Еъруеиз, Луфтханза, Еър Франс, Аустриан Еърлайнс и др. просто анулираха полетите си и оставиха хората да се оправят сами?
И защо българина псуваше пак нашите авиолинии, а нищо не каза за някоя чужда?
4. По предписания на производителя на всеки самолет, преди излитане и след кацане има "check list", по който се прави проверка на системите на самолета. Няма значение дали е на 1 или 20 години.
Май се улях. Стига толкова за сега.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 04 юни 2008 23:07


дам,в потвърждение на колегата горе да кажа,че вска част която се подменя минава през зоната за сигурност(а там кво е,за друга тема си е) и на тази част/елемент се издава определен статус.Специално за наще самолети,всичко минава под специален контрол и всичко си е 6 :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: България ЕЪР

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 юни 2008 23:13


emdless4 написа:Бритиш Еъруейз - техен пилот така кацна в Лондон веднъж, че ми побеля косата, почти на 90 градуса...


aватара ти след като слезе от самолета ли го снима?... mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 05 юни 2008 1:16


almora написа:3. България Ер е от малкото авиокомпании, която се грижи за пътниците да стигнат до крайната точка на пътуване. Имам предвид при условия на мъгла, лоша видимост и др., когато не може да се изпълни полета до дадено летище, на нейни разноски пътниците се настаняват на хотел, осигурява им се траспорт и храна. Някой ако се поинтересува мже да види, че много малко от големите авиокомпании предлагат това. Въпреки всичко хората не го разбират това.
Защо тази зима като имаше мъгли само България ер успя да превози своите пътниц /не на сто процента/, а големи авиопревозвачи като Бритиш Еъруеиз, Луфтханза, Еър Франс, Аустриан Еърлайнс и др. просто анулираха полетите си и оставиха хората да се оправят сами?
И защо българина псуваше пак нашите авиолинии, а нищо не каза за някоя чужда?


Колега да ме прощаваш ама изобщо не съм съгласен с написаното от теб.
Големите авиолинии по цял свят винаги се грижат за пътниците си и ги настаняват в хотели и плащат за транспорт и храна. НИКОГА не оставят хората "да се оправят сами".
На мен лично ми се е случвало това с Луфтханза, Делта и Аустриан Еър.
А относно това кои са излитали в мъглата и кои не ето прочети тази тема и по специално мнението на Пичагата по средата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=1159248

Pichaga написа:
pkaramitev написа:Колеги,80% от нещата в авияцията са свързани с Метеорологията......и парите разбира се :twisted:

това ясно
но я ми кажи следната ситуация
януари летях до мюнхен с луфханза
летището беше перманентно затворено поне 7-8 дни, чат пат някой самолет кацаше/излиташе
моя полет беше обеден
отивам на летището и сума ти полети на България ер отменени/закъсняващи, говорим за излитането, постоянно съобщения, че е лошо времето и няма хоризонтална видимост
викам си отекох ще спя на летището
точно преди нас полета отменен, мисля че беше за ларнака, взех си кафе и се приготвих да си ходя и опала от 7-8 полета само тоя на луфтханза светеше бординг и си излетях, а де...метео условията са еднакви за всички, защо някои летят, други не
преди това мои приятели от прованса работещи в Лондон спаха на летището 3 нощи, като ми обясниха че други полети летят, но България Ер отменя :roll:


И най вече обслужването и отношението към клиентите е под всякаква критика. На мене лично някаква кака се опита да ми философства и да ми се кара за някакви глупости няколко секунди преди да я навра в кучи гъз. Те май ме бяха помислили за някаква овца и изведнъж като разбраха за какво става въпрос, се оказа че можело и всичко си е ОК. Нещата пак се оправиха по нашенски ама защо трябваше да става така? И дума нямаше да кажа ако не се бяха отнесли толкова арогантно с мен.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта