FUN

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Re: FUN

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пон 09 мар 2009 9:10


...

Последна промяна от Vlad777 на Пон 09 мар 2009 10:27, променено общо 1 път.
Причина: пускано е на предишната страница




Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Re: FUN

Мнениеот The Red Guy » Пон 09 мар 2009 23:31


http://valcher.hit.bg/

Многооооооооооо проЗД народ! Уникално!


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FUN

Мнениеот Asen_D » Вто 10 мар 2009 7:33


The Red Guy написа:http://valcher.hit.bg/

Многооооооооооо проЗД народ! Уникално!


Безплатни вируси... mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FUN

Мнениеот rosen79 » Вто 10 мар 2009 10:55



Луд румънски тираджия.Кара и става от седалката денси си,разхожда си в кабината.Сега е издирван в цяла Европа. :063:

Последна промяна от Varbona на Сря 11 мар 2009 16:18, променено общо 1 път.
Причина: пускано, аман


Потребителски аватар
mk2_Golf83
Мнения: 1324
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 19:02
Автомобил: Голф 2
Двигател: EZ 1983
Местоположение: София

Re: FUN

Мнениеот mk2_Golf83 » Вто 10 мар 2009 14:18




Потребителски аватар
Aneto
Мнения: 863
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FUN

Мнениеот Aneto » Вто 10 мар 2009 15:51


Изображение


Потребителски аватар
calm
Мнения: 979
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.8T
Местоположение: София
Контакти:

Re: FUN

Мнениеот calm » Сря 11 мар 2009 17:01


Изображение


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FUN

Мнениеот CRX Racing » Сря 11 мар 2009 18:50


:D


Потребителски аватар
jijibs
Мнения: 698
Регистриран на: Нед 27 апр 2008 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас, Golf 3, AEA

Re: FUN

Мнениеот jijibs » Сря 11 мар 2009 22:22


Уви, ламята беше мъжка, бай Генчо! :063:

18+


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: FUN

Мнениеот brabus » Сря 11 мар 2009 22:23


Изображение
Изображение


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: FUN

Мнениеот myrshavija » Чет 12 мар 2009 6:07


jijibs написа:ламята
:banghead:


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7664
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Re: FUN

Мнениеот Varbona » Чет 12 мар 2009 10:54


myrshavija написа:
jijibs написа:ламята
:banghead:


Колега Мършав, това е препратка към песента бре, леко 18+ е тя:

В гората грозно гарван грачи, ( о мами)
оглозган млад глиган се влачи, ( о мами)
а нейде в шумата трънлива
се криеше ламя страхлива.

О ламьо, ой ламьо, ламьо, ти
Къде се скри? ( о ламьо, ламьо)
О ламьо, ой ламьо, ламьо, ти
Къде се скри?

И ето Генчо, баш юнака,
реши да наебе ламята.
Ламята грозно диво съска
от сливата си огън пръска

О ламьо, ой ламьо, ламьо, ти
Къде се скри? ( о ламьо, ламьо)
О ламьо, ой ламьо, ламьо, ти
Къде се скри?

През храстите се той провира, (ой ламьо)
отсякъде добре брониран.
И акта полов ще е спорен
със хуя му огнеупорен

О ламьо, ой ламьо, ламьо, ти
Къде се скри?( о ламьо, ламьо)
О ламьо, ой ламьо, ламьо, ти
Къде се скри?

И влезе Генчо в пещерата, (ой ламьо)
нагоре вдигна и краката. (ой ламьо)
Със хуя си я изтърбуши
и сливата и взе да пуши.

О ламьо, ой ламьо, ламьо, ти
Нима боли? ( о ламьо, ламьо)
О ламьо, ой ламьо, ламьо, ти
Къде се скри?

Но Генчо нещо взе да пъшка,(ой ламьо)
уви, ламята беше МЪЖКА.( ой ламьо)
И докато реагира,
тя в гъза му го навира-ааааааааххххххх

ОЙЙЙ Генчо, Ой Генчо Ти?
нима боли?(ой Генчо Генчо)
ОЙЙЙ Генчо, Ой Генчо Т ?
нима боли?

..със черно фередже..


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: FUN

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 12 мар 2009 12:25


Виц написа:По време на презокеанско пътуване мъж пада зад борда на кораб.
Не щеш ли, веднага го спипала акула и му отхапала члена.
Човекът почнал да маха с ръце, опитва се да спаси и малкото му оставаща мъжка гордост.
Без да иска, хванал Златната рибка.
Тя му казала, че ще му изпълни едно желание, само и само да я пусне на свобода.
Той, моментално:
- Искам членът ми да е с метър по-дълъг и дебел, много дебел!
Златната рибка:
- Готово!
Мъжът:
- А ей там какво изплува?
Рибката:
- Акулата.
Задави се и умря...

mhihi


Потребителски аватар
tekion
Мнения: 281
Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
Автомобил: Meriva
Двигател: 2006
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Re: FUN

Мнениеот tekion » Чет 12 мар 2009 15:22



:lol:
Извинявам се ако вече е пускано


Потребителски аватар
feersum
Мнения: 260
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FUN

Мнениеот feersum » Чет 12 мар 2009 17:30


Как би се отнесъл доктор Хаус ако бе специалист по автомобилна диагностика.

Д-р Чейс: 12 годишен Опел Вектра. X20XEV.Със склонност към внезапно прегряване.
Д-р Хаус: Откога започнахме да се занимаваме с елементарни случаи? Да си смени термостата. И без повече глупости.
Д-р Чейс: Термостата е сменен преди няколко седмици. Симпомът си остава.
Д-р Камерън: Стария антифриз може да бъде причината.
Д-р Чейс: И той е сменен.
Д-р Хаус: Хм. Интересно. Ще поемем случая. Направете проба от антифриза.
Д-р Чейс: Няма нужда. Антифризът е сменен съвсем скоро. Собственикът ми каза.
Д-р Хаус: Правило номер едно. Всички лъжат. Направете пробата.

Д-р Чейс: Етилен – гликолът е в нормата. Определено не е антифриза.
Д-р Камерън: Ерозиралото работно колело на водната помпа би могло да доведе до лоша циркулация и от там проблемът с прегряването.
Д-р Хаус: Хей. Говорим за внезапно прегряване. Ако нещо не е наред с водната помпа симптомът щеше да е постоянен. Защо не се върнеш обратно в университета и да учиш механици сукалчета как се сменят накладки. Предложения?
Д-р Чейс: Запушване на радиатора също отпада от списъка на възможните повреди. Отхлабен ремък?

Д-р Камерън: Имаме нов симптом- По време на теста лампата на АБС-а примигва.
Д-р Чейс: Проблемът може да е в генератора. Износените четки на генератора създават променливо зарядно напрежение.
Д-р Хаус: Чудесно. Но това не обяснява проблемът с прегряването.
Д-р Камерън: Може двата симптома да са свързани по някакъв начин.
Д-р Хаус: Запомнете едно. Нещата никога не са такива каквито са. Имаме проблем с АБС-а, който не би трябвало да се задейства при дино тест и непостоянно прегяване. Искам да докарате този мотор до изтощение. Прегрейте го.
Д-р Чейс: Датчикът за температурата на маслото може да интерферира в компютъра. Може би става въпрос за проблем в мениджмънта на двигателя.
Д-р Хаус: Малко вероятно. Но направете тест и рестартирайте компютъра.
/////
Д-р Камерън: Лог файла от компютъра не показва никакви грешки. Мозъкът на двигателя е чист.
Д-р Чейс: Двигателя вече не прегрява. Но лампата за АБС п родължава да примигва.
Д-р Камерън: Само че чистачките се задействат без причина.
Д-р Хаус: Идеално. Сега пък чистачките.
Д-р Чейс: И двигателя губи антифриз.
Д-р Камерън: Това е абсурдно. Трябва да пристъпим към основен ремонт.
Д-р Хаус: Няма да отворя един двигател само защото отвреме навреме му се приисква да прегрява и чистачките му се задействат току така. АБС-а е вторично заболяване.
Д-р Чейс: Би трябвало да има връзка.
Д-р Хаус: Загуба на антифриз и електрически проблем. Плюс прегряването, което вече го няма.
Д-р Камерън: Може би прегряването да е било бутафорно. Може просто да е лъжлива информация. Шофьорът вижда, че на арматурното табло температурата се е покачила. Това не означава, че това е така.
Д-р Хаус: Това би обяснило внезапното прегряване. Ако изобщо е имало такова.
Д-р Чейс: А и няма загуба на мощността.
Д-р Хаус: Какъв е ефекта ако течност попадне между няколко протрити кабела?
Д-р Камерън: Късо съединение. Тогава би имало изгорял предпазител.
Д-р Чейс: Не и ако късото съединение се разпределя между няколко отделни вериги.
Д-р Хаус: Това обяснява и примигването на АБС-а. На двигателя му няма нищо. Натоварете го до краен предел.
Д-р Камерън: Това може да го убие....
Д-р Хаус: ...Или да ни покаже, че нямаме никакво прегряване. И всичко е лъжлива информация. Натоварете мотора.

Д-р Чейс: Хаус, беше прав. Механиката е желязна. Двигателят си работи като по ноти. Охладителната система си работи нормално.
Д-р Камерън: Въпреки това двигателят губи по малко антифриз. И уредът на арматурното табло показва, че моторът прегрява.
Д-р Чейс: И лампата за АБС-а примигва.
Д-р Хаус: Този антифриз трябва да отива някъде. Проверихте ли маслото в картера?
Д-р Чейс: Нормално е. Няма покачване на нивото.
Д-р Камерън: Определено не е гарнитура на главата.
Д-р Хаус: Не съм те наел на работа за да ми казваш неща, които вече знам.
Д-р Чейс: И сега какво?
Д-р Хаус: Загубата на антифриз всъщност е разковничето. Шофьорът не е забязал това по-рано, защото е сменил антифриза си скоро и загубата на охладителна течност той е приел като изчистване на въздушните каверни в охладителната система. Всеки двигател след смяна на антифриз се нуждае от няколко последващи вливания вследствие на елиминирането на въздушните камери в мотора. Ако пациентът губи антифриз в голямо количество, то следва моторът да прегрее. Но прегряването не е постоянно, а загубата на антифриз минимална. След като загубата на антифриз се съчетава с електрически проблеми явно става дума за късо съединение. Намерете го.
Д-р Чейс: И как да стане това?
Д-р Камерън: Определено е около мотора.
Д-р Хаус: Изключете всички предпазители и консуматори. Включете 220 волта в инсталацията на автомобила. Това трябва да свърши работа.
Д-р Камерън: Това може да подпали цялата инсталация.
Д-р Хаус: Вземете си пожарогасители. И правете каквото ви казвам.
Д-р Камерън: Какво подозираш?
Д-р Хаус: Синдромът на Рено-Клио.

Д-р Камерън: Появи се пушек. Бял пушек зад всмукателните колектори.
Д-р Чейс: Хаус, ти беше прав.
Д-р Хаус: Аз винаги съм прав. Намерете източника на белия пушек и започнете лечение чрез смяна на кабелите в този район. 
Д-р Камерън: А загубата на антифриз?
Д-р Хаус: Имаме нужда от трансплантация на всмукателни колектори. Ще включа пациента в списъкът на чакащите от моргите.
Д-р Чейс: Сигурен ли си, че това е причината? Че това е синдром на Рено-Клио?
Д-р Хаус:. Определено. Внезапното прегряване без загуба на мощност не е никакво прегряване. Просто нещо лъже уредите. След като имаме минимална загуба на антифриз, присвяткване на лампата за АБС-а и спонтанно включване на чистачките това говори за напрежение във веригите. Всмукателния колектор е с двойни стени между които циркулира антифриз. За предпазване от спукване конструкторите са предвидили тапа като средство срещу замръзване и напукване на колектора. След като е сменен антифриза, миещите качества на новия етилен-гликол е предизвикал прокапване от тапата в колекторите. Капещият антифриз е влизал в снопа кабели под колектора и е предизвикал примигването на лампата на АБС-а и спонтанното включване на чистачките. Както и грешни показания на термометъра. Клиничен случай на синдромът на Рено-Клио.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: sesi85 и 66 госта