maxpayne написа:Цитирам ти пасажи от изказвания на твоя бог пастор Светослав Петров
Пастор Светослав Петров не ми е бог. Нещо си се объркал.
"Нашата цел не е крайният потребител, а комисионерите на пазара. Първо, търсим бизнес сътрудниците", обясняват от компанията. Клиентите й могат да станат нейни бизнес сътрудници, т.е. получават правото да канят други хора в структурата и да получават по 0.5% от тяхното потребление в обектите от системата за себе си.
Директно признание, че компанията работи като пирамида - тя печели основно от балъчетата, наречени бизнес сътрудници, а не от крайните потребители на услугата. Тоест те не се стремят да продават тази заветна карта, а да продават онази папка, наречена Бизнес Център, даваща право на балъчетата да продават карти.
Никакво признание не е това, а единствено умозаключение в твоята глава. Компанията се намира в своята първа фаза на развитие, а именно разрастване на мрежата от клиенти чрез нарастване на броя на бизнес партньорите, които я градят. Бях обяснил в един от по-горните си постове, ама ето че никой не го е разбрал - всяка търговска компания се стреми да разшири пазарите си и съответно клиентската си мрежа, за да увеличи оборота си и съответно печалбата си. Кое е пирамидалното тука? Карате ме да ви обяснявам като на малки деца, ама наистина сте такива. Нали за да се увеличи мрежата от клиенти със Сейв кард трябва някой да ги продава? Кой е този някой? Бизнес партньорите естествено! Ами нали за да ги продават тези "карти" (обяснил съм, че не продаваме карти, ама пак си знаете същото; ние продаваме услуги с отстъпки и бонуси!) трябва да имат стимул да го правят - никой няма да седне да продава, било то и SaveCard, за без пари, не е ли така? Е, тогава, когато все още няма много клиенти, понеже компанията е в началото на развитието си, и наистина все още не може да се печели много от самото потребление на клиентите, как да се генерира доход, който да стимулира продавачите? Компанията е решила как - чрез продажбата на бизнес центровете. И в това няма нищо незаконно или пирамидално. Това си е чист франчайзинг. Знам какво ще ревнете веднага - не било като в другите компании, нямало реален продукт за франчайзинга. Вие слепи ли сте? Продуктът на компанията е SaveCard - услугата за отстъпки. И не е вярно, че крайната цел на компанията не са клиентите, а комисионерите на пазара. Нещо не си разбрал пак. Крайната цел на компанията е именно крайния клиент, масовото пазаруване със SaveCard. Когато един ден почти всеки притежава SaveCard и всички пазаруват с отстъпка, тогава вече няма да има голяма възможност за бизнес с продажба на бизнес центрове. Тогава това ще приключи и компанията ще навлезе в своята втора фаза, а именно комисионерство от пазара на потреблението. Тогава вече ще има стотици хиляди и милиони (в Европа) потребители, които ще пазаруват и печалбите ще идват изцяло от процент от потреблението на тази многомилионна мрежа.
По-малко от година по-късно компанията вече има 1200 регистрирани в системата клиенти и 150 т.нар. бизнес партньори, които имат права да регистрират нови членове.
Много неточна информация, приятелю! Фактите засега са следните - има около 12 000 клиента и над 2000 бизнес партньора.
Да сметнем, 1200/150 = 8
Значи средно всеки бизнес партньор има по 8 клиента.
Ето тук отново аритметиката ти куца. Няма средно тука. Всеки бизнес партньор има толкова клиента в мрежата си, колкото е направил. Има хора с по 1500 клиента, има и такива без клиенти. Кой колкото може - такъв е животът! Затова и някои печелят вече по 50 000лв на месец, а други "сърбат попарата", да не употребявам други изрази. Така че последващите ти "калкулации" са абсолютно неточни и измислени, не отговарят на действителността. С други думи са плод на богатото ти въображение.
Плод на въображението ти е следното:
"Да кажем, че всеки от тези 8 клиента харчи по 300лв на месец в търговски обекти от системата, общо 2400лв. От тях бизнес партньорът ще спечели 0.5% или... внимание...барабаните свирят туш... 12 лева!!! Да, не грешите, става дума за 12 лева на месец!!! Или едни други числа - изплатени суми според опр-то са 390 000. От тях, отново според думите на пастора, има продажби за 162 000 от скъпите и към 36 000 от "евтините" бизнес центрове. Тези пари логично отиват в основателите, защото още нямаме достатъчно нива в пирамидата. Остават 192 000, разделено на 1350 балъчета се получава около 142лв на ГОДИНА на едно балъче. Странно, пак стигаме до почти същата цифра от 12лв на месец. Извинете, ама бензина и ток-а за компютъра не можете да си платите с тези пари, камо ли да минете на печалба."
От всичките тези измишльотини ще се спра на израза "защото още нямаме достатъчно нива в пирамидата". Какво значи нямаме достатъчно нива? Значи нива има достатъчно и като теоретична база в платформата и като реални хора - бизнес партньори, които са ги постигнали. Има човек вече, който е 3 нива преди последното ниво по план на нивата. Той лично печели по 50 000лв на месец. Постигнал го е само за година и половина. След него идват още поне двайсетина души, които скоро ще достигнат нивото му. Та гореспоменатият израз ще го окачествя като чисто невежество, да не кажа чиста глупост.
Всъщност, да попитам задочно
пастор Петров и неговия приятел от 20 години, който така разпалено го защитава тук, Исус не беше ли казал "търговците вън от храма"? Интересно как преподобния съвместява едновременно дейността на християнски просветител и търговец
Тук вече имаме нещо интересно! Опит да се тълкува Библията от човек, който явно не я разбира. Бизнесът на пастора се окачествява като търговия в храма. Първо искам да заявя, че е много опасно да се тълкува Свещеното писание извън контекст - да се преиначава написаното в контекста на нашите мисли и идеи, без да се следва сюжета и логиката на библейския разказ. В България битува схващането, че ако човек проповядва Бог, вяра, религия, то той не трябва да се занимава с бизнес. Без да влизам в излишни подробности ще кажа само, че почти всички проповедници на вярата в Бога в Старозаветни времена са били изключително заможни хора. И те са били такива, защото са били благословени от Бога поради своята чиста вяра и отдаденост Нему. Ето например бащата на вярата Авраам - казва се в Библията, че той имал много стада и слуги и бил силен господар. Ами Йов? Чели ли сте за него? Най - богатият човек в земята(разбирай 'страната'), където живеел. Бог допуснал Йов да изгуби всичкото си богатство, всичките си деца и слуги, за да изпита вярата му. Накрая Бог го благословил даже с повече деца, слуги и богатство, отколкото имал преди това. Ами Яков, хитреца? Благословен! Ами Йосиф, синът му, който станал вторият човек след фараона в Египет - с други думи дясната му ръка - и командвал цялата страна? Мога да продължа списъка още дълго, но ще ме обвините, че ви проповядвам религиозна тематика. Айде да не започваме с Библията, че там сте още по-боси от темата за SCI и сте направо пеленачета! Колега, един съвет - зЕми прОчети Библията поне веднъж, че да не се излагаш така грозно и неподготвен с папагалските си твърдения, дето си ги чул по кафенетата. Никъде в Библията не се твърди, че е грях или неморално да проповядваш Бог и да развиваш бизнес, освен в горния цитат за храма. Старозаветният храм в Ерусалим е бил свято място за поклонение и свещенослужение със жертвоприношения за връзка с Бога. Търговците по времето на Христос са го осквернили със своите сделки на територията на храма, затова и Христос ги е изгонил вън. Но не им е казал: Няма да търгувате извън храма. Светослав Петров не смесва духовното си призвание с бизнеса си. Той не развива бизнеса си в църквата или на християнски събирания. Навсякъде се използват местата за бизнес срещи, които и всички други компании ползват.
И за финал, пирамидите НЕ СА измислени, за да печели всеки.
Да, пирамидите НЕ СА измислени, за да печели всеки. Но SCI не е пирамида и това, че ти я наричаш така си е твое мнение. Така и не можа да докажеш, че е пирамида.
1.Пирамидите нямат продукт и са измислени да се печели само от регистрации на нови клиенти с нови суми.
2.Те не предлагат никакви услуги
3.Не инвестират стотици хиляди за софтуерни и хардуерни платформи за подобрение на услугите на клиентите.
4.В пирамидите няма начин този, който е отдолу, т.е. регистриран по-късно, да печели повече от този, който е отгоре, т.е. регистрирания по-рано.
5.И не на последно място в света няма законни пирамиди. Компании като Zepter, Rainbow, LR, Amway, Кали Вита, и много други, които работят на почти същия принцип като SCI, но с други продукти, са напълно признати и приети от законите на всички държави.
Ето сравнението с SCI:
1. Продуктът на SCI е SaveCard и компаният не печели само от регистрации на нови клиенти.(а за в бъдеще ще печели все повече от услугата)
2. Предлага се услуга за отстъпки във всички браншове на търговията, превеждане обратно на пари в банковата сметка, онлайн платформа с беплатна поддръжка, SMS услуга, пакет с подробни обяснения на бизнеса с безплатно обучение, Бизнес опция в клиентската програма, допълнителни бонуси към отстъпките и т.н.
3. Компанията е инвестирала стотици хиляди в хардуер и онлайн платформа, която е финансово, счетоводно и правно издържана.
4. Има вече много случаи на хора, регистрирани много по-късно, които са изградили много по-големи мрежи от хората над тях. Защо? Защото работят повече и по-добре. В този тип маркетинг всяко усилие се възнаграждава. Или казано на прост език: който работи пИчели, който не работи, нИ пИчели.
5. Както вече се каза нееднократно, компанията е напълно законно регистрирана с предмет на дейност и търговески продукт в Търговската палата на 13.01.2010г. В началото няма регистиран голям оборот, защото е опипвала пазара, не е имала много сътрудници и не е бил в сила компенсационния план за възнаграждение.
6. Ще добавя още една точка: собствениците на компанията не се крият зад други офшорни компании и са открити хора, които всеки може да види и заговори на презентациите на компанията.
Целта им е да печели един изключително малък брой от хора, който в рамките на нашата страна е със сигурност под 100.
И това са празни приказки. Смело ще заявя, че до настоящия момент, а компанията е все още в началото, доста над 100 души печелят и изкарват добри пари.
Гнусното в случая е как се зарибяват нови и нови хора, макар собствениците на пирамидата ПРЕКРАСНО знаят, че тези хора няма да спечелят, не и нещо повече от 30-те лева спестени от лични покупки.
Собствениците на компанията ПРЕКРАСНО знаят, че болшинството от хората печелят много повече от 30лв от лични покупки.
Никакви бмв-та и бели мерцедеси няма да има.
Ами вече 5 петици БМВ се раздадоха за няма и 6 месеца, на коледа ще има още няколко, а със сигурност и една Х6-ца. Бели мерцедеси няма да има - просто компанията работи с БМВ.
Виж, добрите батковци, дето милеят за народа, по груба сметка са събрали едни 200 000лв. А, забравих, има многомилионен софтуер, който те изплащат, освен това един мармот завива шоколада в станиол...
Ами за последните 3 месеца на миналата година не мисля че е зле тази сума като за начинаеща компания...А ти продължавай да завиваш шоколада в станиол...
п.п. може и да отговори на въпроса за несъответствието между 2 000 000 премии и 612 000 отчетени приходи в ОПР-то

На това мисля, че вече отговорих по-горе...
П.С. Колега, зЕми се информирай малко повече, и се спри да пишеш като замаян несмислици в темата, че направо ставаш за смях!
Айде със здраве, юнаци!
