Питане за Уника и Дженерали ??

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Bordiur
Мнения: 292
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Bordiur » Пет 14 ное 2008 9:05


embi4a написа:Безумие е и още как. Ама какво можем да направим освен да ги съдим. Ама ако има такава клауза, а те тактично не са ни я казали при сключване на договора пием една студена вода. Поне тя е все още евтина и можем да си я позволим. Ако ми извъртят на мене такъв номер, повече няма да стъпя в тази застрахователна фирма догдето съм жив и ще ги оплюя на всички мои познати. По-добра реклама от клиента няма!!! Включително и негативната реклама.


И да ги съдиш нищо не можеш да направиш.
Вадат ти една графика, според която ти си рисков клиент и ти остаа само студената вода. ;)




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пет 14 ное 2008 9:54


тия компании сами си изядоха хляба.....
аз си правя каско да съм спокоен през годината, и да знам че каквото и да ми се случи през това време ще ми се покрият щетите
никой не ми е казал , а в полицата никъде не пише ,че при гореупоменатите условия,аз вече не съм техен клиент
щом така ще ме работят - губят ме форевер
няма каско ,няма гражданаска, няма домашно при тях повече
ай сиктир и негодници проклети


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пет 14 ное 2008 10:06


One написа:тия компании сами си изядоха хляба.....
аз си правя каско да съм спокоен през годината, и да знам че каквото и да ми се случи през това време ще ми се покрият щетите
никой не ми е казал , а в полицата никъде не пише ,че при гореупоменатите условия,аз вече не съм техен клиент
щом така ще ме работят - губят ме форевер
няма каско ,няма гражданаска, няма домашно при тях повече
ай сиктир и негодници проклети

Tи си прочел мислите ми - точно така са подредени.
Ай сиктир, келеши с кешеши! :twisted:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пет 14 ное 2008 10:22


connor cane написа:
One написа:тия компании сами си изядоха хляба.....
аз си правя каско да съм спокоен през годината, и да знам че каквото и да ми се случи през това време ще ми се покрият щетите
никой не ми е казал , а в полицата никъде не пише ,че при гореупоменатите условия,аз вече не съм техен клиент
щом така ще ме работят - губят ме форевер
няма каско ,няма гражданаска, няма домашно при тях повече
ай сиктир и негодници проклети

Tи си прочел мислите ми - точно така са подредени.
Ай сиктир, келеши с кешеши! :twisted:


ясно е че са келеши :wink: ама ти от този форум си единствен който от сключването на "каско" за един месец си с 3 щети. да не кажа че от този форум за момента си само ти до момента с 3.

към One и твойта е лесна
ти нямаш щети за 2год но явно не си на кеф :wink: донеси си полиците+банкова сметка и ще те заведа да ти прекратят полиците и да ти върнат остатъка от премията нямаш никакви грижи :D и всички явно ще са доволни и приключваме одисеята :D както каза някой ЗК фирми бол :beer


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Пет 14 ное 2008 10:33


Има нещо побългарено 100%.
И двете ЗК се водят с висок рейтинг, чужди, плащат, всичко ОК, обаче българския франчайз се осира със системата за рейтинг. От там идва цялата спънка. Ако е така и чужденците разберат най-вероятно ще им клъцнат договора.
Поне това е моята логика де, санто да ме поправи ако греша :)


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 14 ное 2008 10:35


santo_trafficante написа:Дженерали след 3 щети прекратява полицата и връща остатъка от премията по банков път.
пример правиш 3 щети до 6тия месец.прекратяват полицата с предупреждение и ти връщат премията за 6месеца по банков път.
това го направиха поради огромния брой щети.
не може кола с каско на 1 месец да ми направи 3 щети
а друга дето е на 3год с премия 1400лв прави 3 щети на обща стойност 7000лв в 1 месец

п.п. и в Алианц също има подобни промени. в един ден го направиха
От 5 години съм клиент на Дженерали, но ако горното е истина следващата ми застраховка няма да е при тях...
Просто ме губят като клиент.


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Пет 14 ное 2008 10:41


Добре де защо го обърнахте на толкова голям проблем :shock
Представете си че на вас някой ви дава 1000 лева, а вие за два-три месеца му давате 7 бона. Ами на яка загуба ще сте. И аз да бях и аз нямаше да искам такъв клиент.
Не виждам каква е драмата тук. Какво като прекъсват договора? Отивате при друг? Или държите да сте точно при Дженерали или Уника?


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AmW » Пет 14 ное 2008 10:47


rosy написа:Добре де защо го обърнахте на толкова голям проблем :shock
Представете си че на вас някой ви дава 1000 лева, а вие за два-три месеца му давате 7 бона. Ами на яка загуба ще сте. И аз да бях и аз нямаше да искам такъв клиент.
Не виждам каква е драмата тук. Какво като прекъсват договора? Отивате при друг? Или държите да сте точно при Дженерали или Уника?


Прав си, но не е коректно! Щото ако не направиш щета няма да ти върнат пари, или следващата година да плащаш наполовина.


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Пет 14 ное 2008 10:52


canyoubounce написа:
rosy написа:Добре де защо го обърнахте на толкова голям проблем :shock
Представете си че на вас някой ви дава 1000 лева, а вие за два-три месеца му давате 7 бона. Ами на яка загуба ще сте. И аз да бях и аз нямаше да искам такъв клиент.
Не виждам каква е драмата тук. Какво като прекъсват договора? Отивате при друг? Или държите да сте точно при Дженерали или Уника?


Прав си, но не е коректно! Щото ако не направиш щета няма да ти върнат пари, или следващата година да плащаш наполовина.


Сега като си плащам здравните осигуровки като цяла година не се разболея до година ще плащам ли по-малки осигуровки?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 14 ное 2008 10:55


Бъркате принципите. Тук става въпрос за акционерно дружество търговец, което по занятие се занимава със застраховане. А застраховането е поемане на чужд риск срещу определена сума. Щом си поел този риск, си длъжен да го възмездиш при настъпването му. Ако има такава клауза в договора, това е друг въпрос. Според мен правилната политика би била вдигане на премията при настъпили щети през изминалата година, независимо от това дали е прекъсвано действието на застраховката или не.


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пет 14 ное 2008 10:58


rosy написа:
canyoubounce написа:
rosy написа:Добре де защо го обърнахте на толкова голям проблем :shock
Представете си че на вас някой ви дава 1000 лева, а вие за два-три месеца му давате 7 бона. Ами на яка загуба ще сте. И аз да бях и аз нямаше да искам такъв клиент.
Не виждам каква е драмата тук. Какво като прекъсват договора? Отивате при друг? Или държите да сте точно при Дженерали или Уника?


Прав си, но не е коректно! Щото ако не направиш щета няма да ти върнат пари, или следващата година да плащаш наполовина.


Сега като си плащам здравните осигуровки като цяла година не се разболея до година ще плащам ли по-малки осигуровки?


Едва ли... Но си представи, че отидеш на лекар 3 пъти за 1 месец, и на третия ти кажат -
"о, ми ти много често се разболяваш, повече няма да те преглеждам, стой си болен" . :!:


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пет 14 ное 2008 11:00


emdless4 написа:
rosy написа:
canyoubounce написа:
rosy написа:Добре де защо го обърнахте на толкова голям проблем :shock
Представете си че на вас някой ви дава 1000 лева, а вие за два-три месеца му давате 7 бона. Ами на яка загуба ще сте. И аз да бях и аз нямаше да искам такъв клиент.
Не виждам каква е драмата тук. Какво като прекъсват договора? Отивате при друг? Или държите да сте точно при Дженерали или Уника?


Прав си, но не е коректно! Щото ако не направиш щета няма да ти върнат пари, или следващата година да плащаш наполовина.


Сега като си плащам здравните осигуровки като цяла година не се разболея до година ще плащам ли по-малки осигуровки?


Едва ли... Но си представи, че отидеш на лекар 3 пъти за 1 месец, и на третия ти кажат -
"о, ми ти много често се разболяваш, повече няма да те преглеждам, стой си болен" . :!:
ама и не може да си чупиш сам фарове /да слагаш счупени/,стъкла,да си дереш колата и да взимаш пари и ЗК да ти пляска с ръчички и да ти вика евала.

Последна промяна от santo_trafficante на Пет 14 ное 2008 11:00, променено общо 1 път.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пет 14 ное 2008 11:00


rosy написа:Добре де защо го обърнахте на толкова голям проблем :shock
Представете си че на вас някой ви дава 1000 лева, а вие за два-три месеца му давате 7 бона. Ами на яка загуба ще сте. И аз да бях и аз нямаше да искам такъв клиент.
Не виждам каква е драмата тук. Какво като прекъсват договора? Отивате при друг? Или държите да сте точно при Дженерали или Уника?

Тия детски разсъждения ги остави за когато омайваш малките момиченца. Всеки, който може да мисли, вижда, че проблем има. И той не е в клиентите на ЗК. Ако има нужда, мога да ти обясня каква е разликата между застраховка и това да си плащам сам ремонтите на колата. Което всъщност се случва, ако ЗК покриват щети само ДО размера на премията. Ако плащам 1000лв годишно и ми се покриват щети ДО 1000лв, то какъв смисълът да имам застраховка? Така просто спонсорирам ЗК. Ако няма щети - те печелят. Ако има си плащам сам ремонта - селско, а?
Санто, дали е нормално или не да имаш 3, 5, 10 щети за месец или година никой не може да определи. Ако ЗК се е хванала на хорото - да го играе.


Потребителски аватар
rosy
Вечен БАН
Мнения: 2055
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosy » Пет 14 ное 2008 11:05


dobrin написа:Бъркате принципите. Тук става въпрос за акционерно дружество търговец, което по занятие се занимава със застраховане. А застраховането е поемане на чужд риск срещу определена сума. Щом си поел този риск, си длъжен да го възмездиш при настъпването му. Ако има такава клауза в договора, това е друг въпрос. Според мен правилната политика би била вдигане на премията при настъпили щети през изминалата година, независимо от това дали е прекъсвано действието на застраховката или не.

Извинявам се, че се превръща в чат, но за какви принципи става на въпрос :?:
Застрахователя е частно акционера дружество. Като такова то може да си прави какво иска в рамките на закона и ти като юрист го знаеш прекрасно.
На теб някой ако ти дойде в къщи и ти дава съвети какво да правиш ще ти бъде ли приятно? Би е нещо много далечно от правната терминология и по подхожда на сексуална неориентираност.
Отностно възмездието, до колкото чета те плащат и после прекратяват.


Потребителски аватар
emdless4
Мнения: 638
Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: диана

Мнениеот emdless4 » Пет 14 ное 2008 11:07


dobrin написа:Според мен правилната политика би била вдигане на премията при настъпили щети през изминалата година


Именно! Така например като си поднових застраховката на апартамента тази година, агента ми каза - така и така, понеже си ни клиент от еди-колко си години, получаваш такава и такава отстъпка; после като разгледа досието обаче, се оказа, че понеже имам щета тази година - наводнение от тръбите на парното - не мога да ползвам отстъпката. Нормално, и така трябва да бъде! А ако ми беше казал "о, ти понеже си имал щета тази година повече няма да те застраховаме, да не се вътрим" :D :?:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: d00mEr и 35 госта