group® написа:Скубич твоето е песен ...![]()
Преди 17 години купихме апартамента, в който живеем и си прехвърлихме всичко, освен телефона, защото тогава в БТК беше някакъв хаус и след няколко опита се отказахме. Не помня точно, но трябваше да подкупваме и т.н. за да стане нещо![]()
И така до ден днешен ...
Разликата е, че сега не става с нотариален акт.
И сега положението е:
- искаме да сменим плана - трябва титуляра (сами се сещате след 17 години ...)
- искаме да го спрем - трябва титуляра
- за прехвърляне към друг оператор и дума не може да стане
edit: Пишейки този пост се сетих, че преди 3-4 дни писах мейл на Виваком и сега проверих за отговор.
Изненада
Уважаеми г-н ....,
Бихме искали да Ви информираме, че е необходимо да посетите магазин на VIVACOM,
където срещу представяне на нотариален акт на жилището и документ за самоличност,
ще можете да подадете заявление за Преименуване на телефонния пост.
Благодарим Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!
Явно си подобряват къстъмър сървиса и бързо отговарят
Сега остава и това заявление да не се забие в 3та глуха
Това ми показва, че в магазините и на телефоните за клиенти са некомпетентни и нямат желание за работа, защото всички, които питах казваха, че няма как. Ми вдигнете телефона и питайте някой знаещ
С тази разлика, че за самата смяна на потребител искат такса от 72 лв. Поне така беше преид две години, когато си купихме апартамента и отидох да спра телефона. Не мога да го спра аз, трябва титуляра или да си го прехвърля на мое име и тогава да го спра - слещу таксичка от 72 лв. Тогава ги отсвирих, срязах кабела и дори не знам какво става...