Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
За съжаление не само аеродинамиката прави един самолет боеспособен. Трябва му много добър радар,който да открива цели на повече от 150 км. много добра система, която да следи и обстрелва повече от 5 до 8 цели едновременно. Трябва му стелт технология и куп високоточни ракети, които да поразят врага от 120+ километра. Нужно му е датчик за топлинно разпознаване на обект от поне 50+ километра. Нужно му е комуникиране с наземни радарни установки. Това са все неща, които трябва да работят в синхрон и в комплект с аеродинамичноста ще дадат най-добрия многоцелеви изтребител. Битките не се водят както сме гледали по филмите с близък бой и картечен огън, една камара свредели и т.н. Който пръв открие врага, той е победителя. Ще ви дам един пример. При една от последните реални бойни действия между Индия и Пакистан индийците тръгват с бомбардировач и миг 29. Пакистанците пък понеже са фенове на американците пращат Ф16 щото такива имат. Но въпросните Ф16 не могли да приближат бомбардировача с руските мигове като успели да ги доближат само на 40 км. Вече не става въпрос за аеродинамика, а за това кой първи ще открие врага и ще му прати ракета. Стелт технологията изобщо не е глупост, понеже за момента се засича, но не преди да те доближи достатъчно близо и да те порази преди изобщо и да подозираш какво идва срещу теб.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
embi4a написа:За съжаление не само аеродинамиката прави един самолет боеспособен. Трябва му много добър радар,който да открива цели на повече от 150 км. много добра система, която да следи и обстрелва повече от 5 до 8 цели едновременно. Трябва му стелт технология и куп високоточни ракети, които да поразят врага от 120+ километра. Нужно му е датчик за топлинно разпознаване на обект от поне 50+ километра. Нужно му е комуникиране с наземни радарни установки. Това са все неща, които трябва да работят в синхрон и в комплект с аеродинамичноста ще дадат най-добрия многоцелеви изтребител. Битките не се водят както сме гледали по филмите с близък бой и картечен огън, една камара свредели и т.н. Който пръв открие врага, той е победителя. Ще ви дам един пример. При една от последните реални бойни действия между Индия и Пакистан индийците тръгват с бомбардировач и миг 29. Пакистанците пък понеже са фенове на американците пращат Ф16 щото такива имат. Но въпросните Ф16 не могли да приближат бомбардировача с руските мигове като успели да ги доближат само на 40 км. Вече не става въпрос за аеродинамика, а за това кой първи ще открие врага и ще му прати ракета. Стелт технологията изобщо не е глупост, понеже за момента се засича, но не преди да те доближи достатъчно близо и да те порази преди изобщо и да подозираш какво идва срещу теб.
Мдаа....затова F-22 струва теглото си в злато-някъде между 140 и 350 милиона долара бройката.Мисля си дали хамериканските братя не искат да го продават,или просто никой не може да го купи


- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
Повечето простотии са на американците,за да имат теми за филмите си ! Невидимия Раптор,май да падна в Сърбия и то с наш ЗРК ! После след приемането ни в НАТО,разбира се спряхме неговото производство.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
feikot написа:Повечето простотии са на американците,за да имат теми за филмите си ! Невидимия Раптор,май да падна в Сърбия и то с наш ЗРК ! После след приемането ни в НАТО,разбира се спряхме неговото производство.
Онова беше предишния ...хм...малко по видим

-
- Мнения: 594
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево / Бургас
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
Политическото решение за изтребителите - сделка извън закона или престъпление ?!
http://pan.bg/view_article-6-5858-Polit ... enie-.html
Гледахте ли наскоро преминалото авиошоу по телевизията ? Министърът на отбраната Аню Ангелов пърхаше около премиера Борисов като пале след майка си. Притичваха и други ренегати като него. Даже имаше и с униформи. На мен това раболепничене ми се видя като пълзене. Ами то Горки го е казал точно – роденият да пълзи , не може да полети.
Премиерът похвалил българските генерали със сини околожки. Навярно го е направил от сърце. Но той разбира от авиация, колкото прави демокрация. Просто е похвалил послушанието, склонената глава, съгласието с позицията на силния.
Стар пилот първи клас ми светна, че конференцията преди авиошоуто преминала на добро равнище, но българите така и не могли да вземат думата от представителите на SAAB, EADS и Lockheed Martin. Прави са били чужденците. На конференцията трите гиганта са кръстосали шпаги за българското небе. Но не останало време на наши пилоти с по 3-4000 часа нальот и авиационни специалисти да си кажат думата.
Изборът на нов изтребител – политическо решение!? Това е сделка извън закона, престъпление, възмущава се старият пилот първи клас. За него няма окопи не само в небето, но и на земята, когато става въпрос за стогодишната българска авиация, за бъдещето и. Всичко е шум , докато не се купят нови изтребители и докато не се осигури необходимия нальот на пилотите. Хайде да не е по 200, по 100 часа на година да е нальотът или по натовските норми.. Военните може и да се съгласяват с вишестояшия, може да замълчават понякога, но пред себе и сърцето си трябва да са наясно каква е истината. Така ще бъдат чисти пред съвестта си, донякъде.
Писа се много за авиошоуто. Впечатлиха с изпълненията си трите изтребителя Грипен. На ниво бе изпълнението на европейския Еврофайтър. Но хората бяха шашнати от висшия пилотаж на руския МиГ ОВТ – „камбаната” и нещо отгоре. Но руснаците са извън политическото решение...
Летенето не е за всеки. И на земята, и на небето !
http://pan.bg/view_article-6-5858-Polit ... enie-.html
Гледахте ли наскоро преминалото авиошоу по телевизията ? Министърът на отбраната Аню Ангелов пърхаше около премиера Борисов като пале след майка си. Притичваха и други ренегати като него. Даже имаше и с униформи. На мен това раболепничене ми се видя като пълзене. Ами то Горки го е казал точно – роденият да пълзи , не може да полети.
Премиерът похвалил българските генерали със сини околожки. Навярно го е направил от сърце. Но той разбира от авиация, колкото прави демокрация. Просто е похвалил послушанието, склонената глава, съгласието с позицията на силния.
Стар пилот първи клас ми светна, че конференцията преди авиошоуто преминала на добро равнище, но българите така и не могли да вземат думата от представителите на SAAB, EADS и Lockheed Martin. Прави са били чужденците. На конференцията трите гиганта са кръстосали шпаги за българското небе. Но не останало време на наши пилоти с по 3-4000 часа нальот и авиационни специалисти да си кажат думата.
Изборът на нов изтребител – политическо решение!? Това е сделка извън закона, престъпление, възмущава се старият пилот първи клас. За него няма окопи не само в небето, но и на земята, когато става въпрос за стогодишната българска авиация, за бъдещето и. Всичко е шум , докато не се купят нови изтребители и докато не се осигури необходимия нальот на пилотите. Хайде да не е по 200, по 100 часа на година да е нальотът или по натовските норми.. Военните може и да се съгласяват с вишестояшия, може да замълчават понякога, но пред себе и сърцето си трябва да са наясно каква е истината. Така ще бъдат чисти пред съвестта си, донякъде.
Писа се много за авиошоуто. Впечатлиха с изпълненията си трите изтребителя Грипен. На ниво бе изпълнението на европейския Еврофайтър. Но хората бяха шашнати от висшия пилотаж на руския МиГ ОВТ – „камбаната” и нещо отгоре. Но руснаците са извън политическото решение...
Летенето не е за всеки. И на земята, и на небето !
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
тва последното не го разбрах. за какво реве господин пилота.
- че няма да му купят нов МИГ, ми няма, правилно Борисов не иска да има нищо общо с империалистическата твар русия. да не говорим, че руските самолети в последно време, май повече падат отколкото летят.
- че не кара достатъчно, ми да се сърди на късмета си, че не се е родил в правилната държава.
- или просто си мрънка
- че няма да му купят нов МИГ, ми няма, правилно Борисов не иска да има нищо общо с империалистическата твар русия. да не говорим, че руските самолети в последно време, май повече падат отколкото летят.
- че не кара достатъчно, ми да се сърди на късмета си, че не се е родил в правилната държава.
- или просто си мрънка
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
Petrolhead написа:тва последното не го разбрах. за какво реве господин пилота.
руските самолети в последно време, май повече падат отколкото летят.
или просто си мрънка

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
vasko01 написа:Petrolhead написа:тва последното не го разбрах. за какво реве господин пилота.
руските самолети в последно време, май повече падат отколкото летят.
или просто си мрънка
Предполагам, че това мнение се позовава на твоя дългогодишен опит като военен пилот ......или и ти просто си мрънкаш.
просто не искам с моите пари да купуват руски трошляци. не искам с моите пари да хранят държава, която си мисли, че моята родина й принадлежи.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
И ти си прав в последната част от твърдението си,но самолетите въобще не са трошляци
. Отнасяй се с уважение.

- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
Руските самолети изобщо не са трошляци. И Су и МИГ имат невероятни машини дето могат да излитат и кацат от писти без асвалтово покритие. Просто на нашите не им се дават пари за авиация въобще. Едва купиха няколко Спартана и те половината не хвъркат щото нямали нужната комплектация за нас. Който владее небето ще владее и земята - доказаха го и във войната в Либия. С модерните радари и окомплектовка може да засечеш запален двигател на автомобил от поне 30-40 км.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
embi4a написа:С модерните радари и окомплектовка може да засечеш запален двигател на автомобил от поне 30-40 км.
Бъдещето е в безмоторното летене


Малко трудно се излита с бомби под мишница, ама не е невъзможно

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
Вземи тия 200 кг. лазерно насочващи се ракети на рамо 

- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
ISRalien написа:embi4a написа:С модерните радари и окомплектовка може да засечеш запален двигател на автомобил от поне 30-40 км.
Бъдещето е в безмоторното летенеПарапланеристите не ни лови никакъв радар, едно че нямаме двг, друго, че сме твърде бавни за тях
![]()
Малко трудно се излита с бомби под мишница, ама не е невъзможно
Ти май си срещнал някъде по стартовете паракомандоса Емо Балона

- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
icoico написа:ISRalien написа:embi4a написа:С модерните радари и окомплектовка може да засечеш запален двигател на автомобил от поне 30-40 км.
Бъдещето е в безмоторното летенеПарапланеристите не ни лови никакъв радар, едно че нямаме двг, друго, че сме твърде бавни за тях
![]()
Малко трудно се излита с бомби под мишница, ама не е невъзможно
Ти май си срещнал някъде по стартовете паракомандоса Емо Балона
Бах, аз да го разбера кой е хубаво ще му стане... Колко народ е изгорял от него...
Re: Авиационен фестивал "100 години българска авиация"
ISRalien написа:embi4a написа:С модерните радари и окомплектовка може да засечеш запален двигател на автомобил от поне 30-40 км.
Бъдещето е в безмоторното летене...
Искаш да кажеш безпилотното

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта