Проблем с дъно...(сагата продължава)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
абе моля ви прочетете темата от начало....казвам че захранването работи. Вчера съм му сменял вентилатора профилактично.
Сега малко актуална информация - взех ново захранване. И с него не бачка, не пали ама грам. Сложа ли го на другото дъно - веднага почва да духа. Мисля, че с това се ограничаваме достатъчно и проблема е дъното. Благодаря на всички за помощта!
Сега малко актуална информация - взех ново захранване. И с него не бачка, не пали ама грам. Сложа ли го на другото дъно - веднага почва да духа. Мисля, че с това се ограничаваме достатъчно и проблема е дъното. Благодаря на всички за помощта!
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
сагата продължава....
вързано е захранване към дъното (400В Q-tec, колкото за тест трябва да сърши работа) и кат му ръгна кабела в контакта завърта за секунда две перка на процесора. това може ли да значи нещо което да ме отведе до изясняване на проблема? Обаче кат тръгна да закъсявам през 6 и 8 краче не се пали нищо друго...
ПС. Аре L&R, дерзай
вързано е захранване към дъното (400В Q-tec, колкото за тест трябва да сърши работа) и кат му ръгна кабела в контакта завърта за секунда две перка на процесора. това може ли да значи нещо което да ме отведе до изясняване на проблема? Обаче кат тръгна да закъсявам през 6 и 8 краче не се пали нищо друго...
ПС. Аре L&R, дерзай

Щракни една снимка да метна едно око ако имаш възможност. Иначе така както описваш всичко си направил как си пише по дебелите книги ! Нали няма нищо друго вкючено освен процесора и вентилатора? Ако е така пробвай с експерименти : Сложи рама включваш слушаш спикъра ако няма ефект изключваш ,след това слагаш видеото ако и тогава не мъцне начи си е дъното. 400 ватово захранване му е предостатъчно няма начин да не запали ако всичко е ОК.
Колбичките са кондензатори. Отгоре имат по 4 нареза прегледаи ги дали няма някой спукан или раздут. Ако няма видимо нищо може да е заминал някой чип. Там вече няма нищо видимо и няма как да разбереш. Иначе си вързал всичко дори и джъмперите на ФСБ то да са объркани атлона пали и на 100 и на 133 така че във всички случай трябва да завъртят перките поне!
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
buFka написа:сагата продължава....
вързано е захранване към дъното (400В Q-tec, колкото за тест трябва да сърши работа) и кат му ръгна кабела в контакта завърта за секунда две перка на процесора. това може ли да значи нещо което да ме отведе до изясняване на проблема? Обаче кат тръгна да закъсявам през 6 и 8 краче не се пали нищо друго...
ПС. Аре L&R, дерзай
Не

-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Ами виж на мене на старото ми беше умрял биоса но поне вентилаторите въртяха. Само дето нямаше ни звук ни картина. Дори да тръгнеш да го сменяш биоса, дори да не е запоен а да е на цокъл, пак има голяма вероятност да умре той или нещо друго. От ремонт има смисъл ако машината ти е спешна и искаш да кара още седмица примерно.
Всичко друго е само набутвация по ремонта.
Причината е в други елементи за да умира.
Вместо да взимаш захранвания отиди и си намери друго дъно!
Чуда се вече как да ти го кажа.
А тва че завърта за 1 секудна да не те отказвам, ама е щото пусковия ток на захранването е по-голям. Иначе дъното си остава развалено.
Така че .....




Вместо да взимаш захранвания отиди и си намери друго дъно!



А тва че завърта за 1 секудна да не те отказвам, ама е щото пусковия ток на захранването е по-голям. Иначе дъното си остава развалено.



- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
blacki написа:Ами виж на мене на старото ми беше умрял биоса но поне вентилаторите въртяха. Само дето нямаше ни звук ни картина. Дори да тръгнеш да го сменяш биоса, дори да не е запоен а да е на цокъл, пак има голяма вероятност да умре той или нещо друго. От ремонт има смисъл ако машината ти е спешна и искаш да кара още седмица примерно.Всичко друго е само набутвация по ремонта.
Причината е в други елементи за да умира.
![]()
Вместо да взимаш захранвания отиди и си намери друго дъно!Чуда се вече как да ти го кажа.
![]()
аз друго дъно и процесор си поръчах точно преди 2 часа

това не значи, че така лесно ще се дам на това дъно, все пак пари съм давал за него.
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Ми то и аз давах пари за мойто 6 годишно дъно ама като се скапа така се изприштих щото го карах и на ремонт и после пак се издъни за 2-3 дни и направо на две и в боклука.
Щото ремонта излиза колкото 1/5 ново. Пък нали ти казвам че няма и смисъл от ремонти като може доста от елементите да са заминали, а и понякога след ремонт става още по-зле ако човека не знае какво е правил и е рязал писти на поразия за да не мери всичко свалено. Пък айде разбирам да е на година, две, пък то за едно старо толко разправии ...
Пък и те елементите не се гледат външно раздути кондензатори или квото и да е. Почти винаги заминават без външни признаци
затова се свалят от схемата и се мерят, но едвали ще тръгнеш да го караш да му ги свалят да търсят проблема щото ще ти излезе златно тогава и остава вечно твое.
Пък друго си е да го метнеш в кофата на две счупено.
И другите неща като дойдат направо си ги сложи в кутията, завии ги с болтечетата и тогава ръгай процесори и тн. за "проба" а не така на висящо и особено на тва ламинат ли е какво е отдолу ...
Даже вече съветват захранването да е към мрежата, копчето му отзад дори да е изключено има маса и се заземяваш за кутията като пипаш квото и да е. 


Пък и те елементите не се гледат външно раздути кондензатори или квото и да е. Почти винаги заминават без външни признаци




И другите неща като дойдат направо си ги сложи в кутията, завии ги с болтечетата и тогава ръгай процесори и тн. за "проба" а не така на висящо и особено на тва ламинат ли е какво е отдолу ...


Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMX и 30 госта