Разпитва ме малко по телефона за това какво се е случило назад във времето ,имам ли антивирусна и т.н .
Аз отговорих ,че имам антивирусна и какво от това ?, аз не съм длъжен да имам всякакви модерни софтуери за предпазване от хакери ,това е работа на банката все пак. След транзакцията съм се обадил веднага на дежурния телефон (минали са не повече от 5 мин ) отговора на оператора беше "Нищо не мога да направя" - има си го записано всичко както си е .
Каза ми че транзакция ставало по следния начин - аз натискам копчето и PayPal примерно изпраща секретен код за искане на транзакция , дежурен оператор проверява да ли Всичко е наред и тогава се връща код за разрешаване на транзакция .
Аз питах "След като се проверява да ли всичко е наред как минаха 4 транзакции в две секунди от две държави едновременно ?"
На този въпрос не ми беше отговорено .
Върнаха ми парите на един път , аз разбрах като получих SMS . Писмото дойде една седмица по-късно.
Така ! ..прави силно впечатление ,че някои факти са променени - номера на жалбата , времето на транзакциите , ако правя прехвърляне на пари нощем минават около 2 часа до изпълнението им , според мен те се застраховат да не би да си потърся правата на друго място , имам разпечатка на транзакциите от банкиране и се вижда ясна разлика от по 1 час между всяка транзакция .От полицията нищо не са направили , знам защото ме питаха да ли ще подавам жалба там , аз казах "НЕ''

Ще пусна тук официалното писмо като съм скрил сумите и подписите на отговорните лица , номера на жалбата няма да го крия защото е сменен .

От цялата случка разбрах две неща .
1. В интернет имам всякакви досадни съобщения ,имейли ,реклами : Няма нищо случайно там

2. Щом връщат пари след кражба в интернет ,значи банката е коректна
