Хайде народе! Юруш на маслините......!

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16336
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пон 19 сеп 2005 10:08


скъсаха ми нервите тия идиоти...като мрежата им не е проектирана да поеме толкова гюведжари, защо го правят
плащам по 150 лв телефон на месец, за да мога да говоря, а не за да ми се пускат простотии безплатни и всички примаджии да се скъсват да си говорят безмислени неща по улиците, докато аз не мога да си свърша работата по телефона




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 19 сеп 2005 11:13


Абе какво толкова се косите, ментел просто си проверяват капацитета на мрежата... :twisted:
А ако беше делничен ден? :twisted:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 19 сеп 2005 11:16


Да бяха намалили по 5 лв. от сметките на края на месеца като искат да се прават на празнуващи 10г..... какви са тия елементарни промоции, един ден ще говори безплатно който може ;) смешки


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 19 сеп 2005 11:20


ми аз през деня от 3-тия път се свързвах, ама след 6 вечерта с никой не успях


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 19 сеп 2005 11:42


L&R написа:Да бяха намалили по 5 лв. от сметките на края на месеца като искат да се прават на празнуващи 10г.....


Да-да, я пак? Нека приемем, че от толкова шумно рекламираните 3 милиона абоната около 1.5-2 са реални и от тях 500-700 хиляди са с договор, на всеки по 5 кинта, нали се сещаш каква цифра се получава? :twisted:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 19 сеп 2005 11:43


И аз винаги съм се чудел на "ПРОМОЦИИТЕ" на МТЕЛ !!! Смешна работа !!! Докато Глобул предлагат пакет с който можеш да си говориш за 5ст. на минута , Мтел ти правят отстъпка от смс-ите 50% от 18 на 9 ст - Големи яийицааа!!! Предпочитам да говоря отколкото да клюцам смс-и !!! Тъпотия !!!!
Същото и с точките - Отиваш в центъра и хората мерят фанелки, все едно си в магазин за трикотаж !!!
Ми по-добре да не ги правят тия работи да дразнят хората !!


Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот luciuz » Пон 19 сеп 2005 12:04


а върха беше когато вечерта звъня на един приятел да му кажа в кое заведение сме, от n-тия път успях да се свържа и накрая на разговора, човека ме пита:
"абе ти от чий телефон звъниш?"
- От моя, що?
"Ми сега като дойда ще видиш"

Идва той след 5 мин. и гледам все едно от съвсем друг номер съм звънял. Пробвахме се да се обадим на този номер, но мрежата беше Busy и не стана..........


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 19 сеп 2005 13:51


Обажданията, които регистрира М-Тел вчера, са в пъти повече от обикновеното, съобщиха от компанията. Това е заради обявения подарък за абонатите - безплатни разговори в мрежата на оператора по случай 10-годишното му присъствие в България. Системата на мобилния оператор се справя с нарасналия брой обаждания, обясниха от М- Тел. От компанията ще представят днес обобщена статистика за броя на обажданията вчера.
mhihi


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Пон 19 сеп 2005 16:24


zmej написа:
...
mhihi


Ха-ха-ха! Отчет на проведените разговори, а на непроведените ще има ли? lol Забавното е, и че преди седмица минах от глобус на хемтел, та освен по-доброто покритие, имах още една лека полза. Още не ми е дошло времето да посетя така мило описаните хемтелски ккккултурни центрове, дано не се отврратя още в същия миг. В глобула поне плащах сметката където ми скимне.

Кога ще ги стигнем развитите...


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Вто 20 сеп 2005 14:02


То на М-тел цялата им работа такава калпава и измамническа.Тва с безплатните разговори ще им излезе на абонатите през г......за,щото като дойде месечната сметка ,а познайте кои са безплатните разговори.Ще стане като с "безплатните" им минути,уж безплатни,а плащаш повече и от сметката не става ясно ,кои точно са безплатни и никой не може да ти обясни.Общо взето да си им клиент си е жив мазохизъм и тъй като повече не желая да си причинявам това вече съм на Глобул.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 21 сеп 2005 19:51


ето какво им пратих и техният отговор:
From: me
Sent: Sun 9/18/2005 12:11 PM
To: Nikolay Kunchev
Subject: Относно "10 години МТел"



Здравейте,

За съжаление нямам много време да ви пиша подробно, но с две думи - по-тъп начин да си прецакаш клиентите от идеята ви "на 18-ти говори безплатно" - няма. Това е. Съжалявам, че пропуснах да си купя сим карта от Глобул! Днес просто е невъзможно да проведа и един разгорор! Съжалявам и за това, че нямам достатъчно излишно време за губене, за да ви потормозя малко на тема "пропуснати ползи" от това, че днес ( 18.09.2005) не съм успял да получа или проведа нито едно обаждане. Надявам се, че сте доволни от положителният ефект за вашите конкуренти, от безумната ви идея.

Искерно не-ваш
xxx
тел. -359888xxxxxx


M-tel Customer Service <customerservice@mobiltel.bg> to me
More options 2:23 pm (6 hours ago)

Здравейте.



От името на Мобилтел искаме да ви поднесем нашите извинения за евентуално причинените Ви на 18 септември 2005 неудобства.

Броят на разговорите в мобилната мрежа на Мобилтел в неделя - 18.09.2005 г., надмина очакванията ни, като надхвърли рекордните 10 милиона обаждания. Това е 6 пъти повече от обичайното. Въпреки това мрежата издържа това огромно натоварване. Около 15% от обажданията по време на пиковите часове бяха неуспешни. Искрено съжаляваме, ако ползваните от Вас номера са попаднали в този процент.

Уверяваме Ви, че ще имате възможност да разчитате на качествена мобилна мрежа.

С уважение.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 21 сеп 2005 20:57


15% в пиковите часове ли?
че при мен си бяха 99% през целия ден Mad


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пет 23 сеп 2005 0:00


musura написа:ето какво им пратих и техният отговор.....


и аз получих .... същото

From: tyo[mailto:tyo@mail.bg]
Sent: 19 Септември 2005 г. 00:19
To: pr@mobiltel.bg
Subject: Абонатите на М-Тел говорят безплатно цял ден в мрежата на оператора

Уважаеми господа,
Кой БОЛЕН мозък измисли тази промоция?
Възмутен съм от "качеството" на услугата която ми предоставихте на
18.09.2005 година от 00.00 до 23.59 часа,ако изобщо може да се говори за наличност на услуга в този интервал.Тъй като от опит с ваши PR знам,че няма да обърнете внимание на моят E-mail подготвям анотация към: peter.zydek@telekom.at ; investor.relations@telekom.at

От: M-tel Customer Service <customerservice@mobiltel.bg>
До: tyo@mail.bg
Дата: 2005-9-21 14:37
Тема: M-tel

Здравейте.
От името на Мобилтел искаме да ви поднесем нашите извинения за евентуално причинените Ви на 18 септември 2005 неудобства.

Броят на разговорите в мобилната мрежа на Мобилтел в неделя - 18.09.2005 г., надмина очакванията ни, като надхвърли рекордните 10 милиона обаждания. Това е 6 пъти повече от обичайното. Въпреки това мрежата издържа това огромно натоварване. Около 15% от обажданията по време на пиковите часове бяха неуспешни. Искрено съжаляваме, ако ползваните от Вас номера са попаднали в този процент.

Уверяваме Ви, че ще имате възможност да разчитате на качествена мобилна мрежа.

С уважение.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PolCot и 37 госта