


Синята зона незаконна през изминалите 5 години
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
абе аз съм на мнение, че требе да се въведе ограничение чрез заплащане изобщо на всикчи автомобили с различна от регистрация -софия!! аз си плащам данъка за колата в софия!! с моите пари се правят улиците и тротоарите в/у които бай хуй или пута мара от сусорлево си катери кочината и няма откъде да мина с детето !!!!
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
по принцип идеята е в синя зона да спреш за малко, за час до два.
за цял ден престой - паркинзи. (ся че няма паркинзи не е мой проблем, казвам каква е идеята).
Центъра на веки град и село би трябвало да е обществено обслужваща зона - държавни учреждения и така нататъка, кметството на селото, хоремага и прочие.
Човек отива, спира си в синята зона, плаща си данъка, внася си молбата за едикво си, вади си разрешително и си заминава.
Хората по света си обособяват ситита - огромна площ със небостъргачи, паркинзи и всичко.
Както бизнес парка в младост.
а гаражите по центъра се превръщат в магазини, москвичите се вадят на улицата, след две години ръждясат, отварят мола, гаражчето фалира и москвича си остава да пречи:)
за цял ден престой - паркинзи. (ся че няма паркинзи не е мой проблем, казвам каква е идеята).
Центъра на веки град и село би трябвало да е обществено обслужваща зона - държавни учреждения и така нататъка, кметството на селото, хоремага и прочие.
Човек отива, спира си в синята зона, плаща си данъка, внася си молбата за едикво си, вади си разрешително и си заминава.
Хората по света си обособяват ситита - огромна площ със небостъргачи, паркинзи и всичко.
Както бизнес парка в младост.
а гаражите по центъра се превръщат в магазини, москвичите се вадят на улицата, след две години ръждясат, отварят мола, гаражчето фалира и москвича си остава да пречи:)
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
One написа:абе аз съм на мнение, че требе да се въведе ограничение чрез заплащане изобщо на всикчи автомобили с различна от регистрация -софия!! аз си плащам данъка за колата в софия!! с моите пари се правят улиците и тротоарите в/у които бай хуй или пута мара от сусорлево си катери кочината и няма откъде да мина с детето !!!!
айде само да не обръщаме темата на гадовете провинциалисти и цветята за мирисане столичани
че и ти си каза, че си роден в студентски (и си кореняк!)
Re:
http://www.pariteni.bg/News/c255c05246a08165f1e.html
От 2010 г. - само платено паркиране в центъра на София
23.07.2009
От началото на 2010 г. в центъра на София ще може да се паркира само срещу заплащане. „Синята зона" ще има около 13 хил. места, съобщава за в. „СЕГА" Марчело Доковски, управител на столичното дружество „Паркиране и мобилност".
В момента се извършва разширение на „Синята зона" в рамките на ул. „Опълченска", булвардите „Сливница", „Ген. Данаил Николаев", „Евлоги Георгиев", „Пенчо Славейков", „Ген. Тотлебен", „Ген. Скобелев". Това са около 60 улици, на които ще има нови 2200-2500 места за паркиране.
Така общият брой на местата за платено праркиране в зона „Център" ще стане 13 хил. Последната статистика, цитирана от Доковски, сочи, че средно за час чрез плащане със есемес сега паркират около 3400 автомобила. Това означава заетост около една трета спрямо общия брой места.
„И в момента не може да се твърди, че няма възможност за краткотрайно платено паркиране в центъра, намалява единствено възможността за безплатен престой", казва шефът на „Паркиране мобилност".
Той смята, че е възможно разширението да доведе до струпване на автомобили около входовете към зоната. Тогава може би ще бъде въведено платено паркиране и в този пояс на цена по-ниска от цената в зона „Център - както е в цяла Европа.
Ако се съгласи местната администрация, „Синя зона" може да бъде въведена и в „Младост" и „Люлин".
Местата за служебен абонамент, според Доковски в момента не надхвърлят 10%, но те ще бъдат ограничени и ще могат да се ползват само от нежилищните имоти в дадена сграда. За такъв абонамент занапред ще могат да кандидатстват само юридически лица.
Целта била хората да имат повече място за паркиране там, където живеят. За това от „Паркиране и мобилност" издават винетни стикери. Ще има промени в тази система - идеята е собствениците да могат да паркират на цялата улица, на която живеят, както и на най-близката пресечка.
Дружеството работи заедно с КАТ за уеднаквяване на тарифите и правилата на работа при вдигането с паяци на неплатили автомобили. Работна група била преценила тази практика да продължи.
Той добавя, че ще бъдат регламентирани междиинните цени, които и сега се прилагат освен цената 29 лв. за репатриране на неправилно паркирал автомобил: ако специализираният автомобил „паяк" е тръгнал, но водачът междувременно пристигне; ако автомобилът е вдигнат на платнформа, но може да бъде свален. Тези такси са въведени, за да няма предпоставки за нерегламентирани плащания.
Марчело Доковски съобщава, че много подробната финансова ревизия, извършена в периода януари-март 2009 г., за начина, по който се придобиват и изразходват средствата от „Синя зона", е заключила, че няма нарушения в такива мащаби, за каквито са съобщили някои медии.
ПС. бтв узакониха ли я тая синя зона последно ?
От 2010 г. - само платено паркиране в центъра на София
23.07.2009
От началото на 2010 г. в центъра на София ще може да се паркира само срещу заплащане. „Синята зона" ще има около 13 хил. места, съобщава за в. „СЕГА" Марчело Доковски, управител на столичното дружество „Паркиране и мобилност".
В момента се извършва разширение на „Синята зона" в рамките на ул. „Опълченска", булвардите „Сливница", „Ген. Данаил Николаев", „Евлоги Георгиев", „Пенчо Славейков", „Ген. Тотлебен", „Ген. Скобелев". Това са около 60 улици, на които ще има нови 2200-2500 места за паркиране.
Така общият брой на местата за платено праркиране в зона „Център" ще стане 13 хил. Последната статистика, цитирана от Доковски, сочи, че средно за час чрез плащане със есемес сега паркират около 3400 автомобила. Това означава заетост около една трета спрямо общия брой места.
„И в момента не може да се твърди, че няма възможност за краткотрайно платено паркиране в центъра, намалява единствено възможността за безплатен престой", казва шефът на „Паркиране мобилност".
Той смята, че е възможно разширението да доведе до струпване на автомобили около входовете към зоната. Тогава може би ще бъде въведено платено паркиране и в този пояс на цена по-ниска от цената в зона „Център - както е в цяла Европа.
Ако се съгласи местната администрация, „Синя зона" може да бъде въведена и в „Младост" и „Люлин".
Местата за служебен абонамент, според Доковски в момента не надхвърлят 10%, но те ще бъдат ограничени и ще могат да се ползват само от нежилищните имоти в дадена сграда. За такъв абонамент занапред ще могат да кандидатстват само юридически лица.
Целта била хората да имат повече място за паркиране там, където живеят. За това от „Паркиране и мобилност" издават винетни стикери. Ще има промени в тази система - идеята е собствениците да могат да паркират на цялата улица, на която живеят, както и на най-близката пресечка.
Дружеството работи заедно с КАТ за уеднаквяване на тарифите и правилата на работа при вдигането с паяци на неплатили автомобили. Работна група била преценила тази практика да продължи.
Той добавя, че ще бъдат регламентирани междиинните цени, които и сега се прилагат освен цената 29 лв. за репатриране на неправилно паркирал автомобил: ако специализираният автомобил „паяк" е тръгнал, но водачът междувременно пристигне; ако автомобилът е вдигнат на платнформа, но може да бъде свален. Тези такси са въведени, за да няма предпоставки за нерегламентирани плащания.
Марчело Доковски съобщава, че много подробната финансова ревизия, извършена в периода януари-март 2009 г., за начина, по който се придобиват и изразходват средствата от „Синя зона", е заключила, че няма нарушения в такива мащаби, за каквито са съобщили някои медии.
ПС. бтв узакониха ли я тая синя зона последно ?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re:
Ама си е фактISRalien написа:айде само да не обръщаме темата на гадовете провинциалисти и цветята за мирисане столичани
че и ти си каза, че си роден в студентски (и си кореняк!)

По-лошото е,че вече неможеш да разбереш кой откъде е .Всички станаха софянци,нищо,че на някои им се иска повече

- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Синята зона незаконна през изминалите 5 години
законна си е, а пък и евтина
поне доколокото си събират парички и почти стигна до нас

поне доколокото си събират парички и почти стигна до нас

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта