



От 1 ноември до 1 март караме на фарове
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
През деня ама...днес пътувах по второкласен път от Сандански към София с леки завои. И представа си нямаш как някой по-тъмен автомобил е прелетял покрай тебе с някаква голяма скорост без да си усетил за какво става дума... просто над определена дистанция и с орлов поглед в първия момент не можеш се усетиш кола ли е кво ли е.... и като си с 120 просто времето за реакция се измерва в метри... тъй че.... не се само до това колко сме кьорави опираработата ша знаеш.
Просто това си е още един предпазен колан на пътя за мене.
Просто това си е още един предпазен колан на пътя за мене.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз си мисля че на никой не би му пречило да си пуска фаровете докато кара. Не е ли така? Кажете защо не?
Веднага ти казвам - малко елементарни сметки на консуматорите в колата:
Къси светлини: 2х90W - около 16А
Светлини отзад (няма начин, вървят с късите): 2х5W - oколо 1А
Подгряване на карбуратора (2Е2 го имат), май само на смукач - 25А
Радио - към 3-4А
Нагреватели на задно стъкло - около 5А
Тук таме чистачки - средно някой и друг ампер
Общо консуматори: около 51-52А
Алтернаторът ми е 50А
В задачата се пита колко остават за зареждане на акумулатора?
Като се има на предвид, че все пак е зима и е студено, и в града на кратки разстояния се кара кажи-речи на смукач през цялото време.
Иначе, подкрепям решението за карането на къси през зимата - много по-добре се виждат маймуните...
zmej написа:Аз си мисля че на никой не би му пречило да си пуска фаровете докато кара. Не е ли така? Кажете защо не?
Веднага ти казвам - малко елементарни сметки на консуматорите в колата:
Къси светлини: 2х90W - около 16А
Светлини отзад (няма начин, вървят с късите): 2х5W - oколо 1А
Подгряване на карбуратора (2Е2 го имат), май само на смукач - 25А
Радио - към 3-4А
Нагреватели на задно стъкло - около 5А
Тук таме чистачки - средно някой и друг ампер
Общо консуматори: около 51-52А
Алтернаторът ми е 50А
В задачата се пита колко остават за зареждане на акумулатора?
Като се има на предвид, че все пак е зима и е студено, и в града на кратки разстояния се кара кажи-речи на смукач през цялото време.
Иначе, подкрепям решението за карането на къси през зимата - много по-добре се виждат маймуните...
хехе
освен да си смениш алтернатора;)
щото ако са ти верни сметките няма да остане ток за свещите бре;)
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zmej написа:Аз си мисля че на никой не би му пречило да си пуска фаровете докато кара. Не е ли така? Кажете защо не?
Веднага ти казвам - малко елементарни сметки на консуматорите в колата:
Къси светлини: 2х90W - около 16А
Светлини отзад (няма начин, вървят с късите): 2х5W - oколо 1А
Подгряване на карбуратора (2Е2 го имат), май само на смукач - 25А
Радио - към 3-4А
Нагреватели на задно стъкло - около 5А
Тук таме чистачки - средно някой и друг ампер
Общо консуматори: около 51-52А
Алтернаторът ми е 50А
В задачата се пита колко остават за зареждане на акумулатора?
Като се има на предвид, че все пак е зима и е студено, и в града на кратки разстояния се кара кажи-речи на смукач през цялото време.
Иначе, подкрепям решението за карането на къси през зимата - много по-добре се виждат маймуните...
Хахахаха
ама ти сериозно ли, ми аз вече и нощем нема да си пускам фаровете значи, че то нали е осветено, за к'во сами!
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта