VWGT написа: Схемата тук вече е пирамида, щото в началото има потенциал да се хванат хора, да направиш мрежа и да печелиш, но колкото по-късно се хващаш на хорото (т.е. по-ниско си в пирамидата), толкова по-вероятно е ти да си претръскания. ...
... а който не си обича роднините, или е от първите 10 в пирамидата - да скача в дълбоките схеми

Радвам се на колегата, че разсъждава интелигентно и анализира нещата. Хубаво е и, че
темата се променя в посока дискусия, а не в посока подигравки и обвинения.
Цитираното обаче, не е съвсем така. Да допуснем, че "пирамидата" се развие и в други страни.
Дали ще има и колко ще са прецаканите? Компанията има амбициите да се разшири в Европа,
а после и по света. Вече се водят преговори с наши съседи. Централата ще си остане в БГ.
България е малка точица на световната карта. Колко време ще е необходимо да се стигне до
момента, когато няма да има смисъл да влизат повече сътрудници в нея, понеже няма да има
накъде да се разщирява? 20, 50, 100 години? Дотогава повечето от нас може да ни няма.
Ясно е, обаче, че все някога ще настъпи този момент. Когато това стане, пазарната ниша
ще е вече запълнена и, който се е позиционирал като сътрудник, вече няма да печели от регистрации,
а от оборота на клиентите. Крайната цел на компанията все пак е продажбата на картата в световен мащаб
и печалба от потреблението на клиентите с договорените отстъпки. Много хора в компанията ще имат хиляди,
а може би и милиони потребители в своята структура, от чиито покупки ще получават договорен процент.
Така вече можем да говорим за неограничени доходи. Хората, които са визионери, са видели какъв е потенциала
за развитие в тази посока и инвестират в бъдещето, без да разсъждават на дребно понеже са убедени, че
малките инвестиции сега ще им донесат големи печалби в бъдеще.
Такава е и стратегията на повечето инвеститори по принцип.
Основният въпрос, който остава е:
Кой от нас ще повярва на идеята и ще рискува да инвестира в бъдещето си?
По-миналата година първите участници са инвестирали "на зелено", когато е имало 0 договорени търговски обекти
и не е било ясно дали и с какви темпове ще се развие бизнеса. Благодарение на тях сега компанията има около
10 000 клиента и 1500 бизнес партньора в големите градове, както и близо 600 търговски партньори-обекти в страната.
Мисля, че лесно можем да прогнозираме как ще се развиват нещата в близкото бъдеще до 3-5 години - ще има разтеж.
Младите хора (и не само безработните) са с по-новаторско мислене и вече осъзнават какви възможности може да им
донесе този вид бизнес от типа на мрежовия маркетинг. Старото мислене човек да си търски "сигурна" работа на
фиксирана заплата и работно време вече не се възприема и започва да си отива в миналото. И кризата в момента
е един подходящ начин да разтърси хората и да ги накара да променят мисленето си. Много от тях вече го направиха
и ще постигнат много в обозримо бъдеще. Който мисли на дребно и гледа да не се "набута", ще гледа отстрани как
другите постигат мечтите си и никога няма да постигне финансова независимост. А в крайна сметка, това е една от
основните цели на SCI - финансова независимост на колкото може повече хора - най-вече българи - които да имат мечти
и да ги постигат, живеейки по-добър и щастлив живот.
Хора, не се отказвайте от мечтите си!
С компания като тази България може да си възвърне лицето на световния пазар
и да си осигури прекрасен стандарт на живот, понеже данъците от световните
комисионни ще влизат в българската хазна, а няма да хранят световните милиардери.
Не искаме ли това да стане реалност за нас, българи?
Само с общи усилия можем да го постигнем!
Поздрав!
