Тия коли се правят под яки лицензи и са специално за Китайския пазар.... имах съквартирант Китаец, много свестно момче, та таой ми каза че големите производители дават лицензи и работят на местна почва, понеже законите ги задължават и разработват автомобили според местния пазар!
Например Сантаната, за която говорите(2000 година) е семейна кола, но са взети под внимание среден ръст, размер и тегло според Китайската демография.... Европеец трудно би побрал семейството си + багаж!
Другата пре**ка е че правителството автоматично получава около 70% (в по драстичните случаи) от фирмата коят влиза на пазара и тя задължена да оперира поне 25 години, използвайки местна работна ръка, материали и тн.
Населението на Китай се оголемява с 14.3 милиона годишно
Докато 5% от Немския пазар е нищо 5% от Китай си е бая народ, за тва много фирми се нанесоха там!
