faf4o написа:Silent Hill колега.Егати играта.Като съм сам не я играех,Може да те побърка.Ся нямам време ама чух че четворката е много добра.Яко блъскане на главата пада.Тая Mortur какви изсиквания има?
Минимум:
256 MB RAM
Процесор:800 MHz
3D accelerated видео карта
3D звукова карта
Според историята на новия екшън наша милост влиза под кожата на таен агент, борещ се със зловещи хитлеристки планове по време на Втората световна. Както може и да се очаква, изходът на войната зависи от действията ни, а наивистичните моменти са в изобилие. Въпреки това пуцането е толкова изобилно, че едва ли някой ще обърне сериозно внимание на пропуските в сценария. Немците са много, ама наистина много, и никнат отвсякъде в огромни количества по подобие на масовките в добрите стари екшъни от началото на 90-те.
Друг характерен момент в играта е прилично линейното развитие на сценария. Дори в рамките на отделните мисии няма кой знае каква свобода за развихряне. Навсякъде си има определени пътечки, по които играчът трябва да се движи, а често евентуалните опити за отклонение биват осуетени много мощно с всевъзможни безумни препятствия основно с географски характер.
За сметка на това, по отношение на динамиката, действието в Mortyr 2 е доста прилично накъсано и разнообразно. По-дългите задачки са комбинирани с по-кратки и лесни изпълнения. Скуката може да настъпи едва след порядъчно дълго джиткане. Сейването е позволено във всеки един момент, така че прогресът може да си се извършва сравнително плавно и безпроблемно.
Донякъде за това спомага и фактът, че пуцаницата принадлежи към любимия ми клас на т.нар. "суперменски игри". По време на баталиите подопечният герой може да поеме неприлично голямо количество вражески оловни продукти. Умирането от огнестрелно оръжие е изключително сложно постижимо. На моменти наша милост може да посрещне откос след откос от танкова картечница без каквито и да е признаци на близка кончина.
За сметка на това противниците в шутъра са далеч по-реалистични и едно-две попадения на правилното място са достатъчни за еднопосочното им пътешествие към вечните ловни полета. Е, изключения с фатален край за добрите има, но са редки и опират главно до по-екзотични неприятности от рода на удавяне в заледено езеро или настъпване на взривяваща се граната