Препоръчайте Игра :)

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Сря 09 май 2007 20:54


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
[/img]




Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Сря 09 май 2007 20:57


:hahhihi: П.С.Това Mortyr II което пише на него не е ли нешо от сорта на Wolfenstein


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Сря 09 май 2007 21:07


SVEN 004


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Сря 09 май 2007 21:11


Изображение


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 09 май 2007 21:11


Lineage 2, ама вече се отзомбирах, иначе 2 години беше уйас.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Сря 09 май 2007 21:17


jaba7a написа:човек нещо не схващам на тва хамачи :x


Ми готов сивътре в мрежата си


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Сря 09 май 2007 21:20


Изображение
Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 09 май 2007 21:24


Silent Hill колега.Егати играта.Като съм сам не я играех,Може да те побърка.Ся нямам време ама чух че четворката е много добра.Яко блъскане на главата пада.Тая Mortur какви изсиквания има?


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Сря 09 май 2007 21:29


Изображение


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Сря 09 май 2007 21:32


faf4o написа:Silent Hill колега.Егати играта.Като съм сам не я играех,Може да те побърка.Ся нямам време ама чух че четворката е много добра.Яко блъскане на главата пада.Тая Mortur какви изсиквания има?



Минимум:


256 MB RAM


Процесор:800 MHz


3D accelerated видео карта


3D звукова карта





Според историята на новия екшън наша милост влиза под кожата на таен агент, борещ се със зловещи хитлеристки планове по време на Втората световна. Както може и да се очаква, изходът на войната зависи от действията ни, а наивистичните моменти са в изобилие. Въпреки това пуцането е толкова изобилно, че едва ли някой ще обърне сериозно внимание на пропуските в сценария. Немците са много, ама наистина много, и никнат отвсякъде в огромни количества по подобие на масовките в добрите стари екшъни от началото на 90-те.

Друг характерен момент в играта е прилично линейното развитие на сценария. Дори в рамките на отделните мисии няма кой знае каква свобода за развихряне. Навсякъде си има определени пътечки, по които играчът трябва да се движи, а често евентуалните опити за отклонение биват осуетени много мощно с всевъзможни безумни препятствия основно с географски характер.

За сметка на това, по отношение на динамиката, действието в Mortyr 2 е доста прилично накъсано и разнообразно. По-дългите задачки са комбинирани с по-кратки и лесни изпълнения. Скуката може да настъпи едва след порядъчно дълго джиткане. Сейването е позволено във всеки един момент, така че прогресът може да си се извършва сравнително плавно и безпроблемно.

Донякъде за това спомага и фактът, че пуцаницата принадлежи към любимия ми клас на т.нар. "суперменски игри". По време на баталиите подопечният герой може да поеме неприлично голямо количество вражески оловни продукти. Умирането от огнестрелно оръжие е изключително сложно постижимо. На моменти наша милост може да посрещне откос след откос от танкова картечница без каквито и да е признаци на близка кончина.

За сметка на това противниците в шутъра са далеч по-реалистични и едно-две попадения на правилното място са достатъчни за еднопосочното им пътешествие към вечните ловни полета. Е, изключения с фатален край за добрите има, но са редки и опират главно до по-екзотични неприятности от рода на удавяне в заледено езеро или настъпване на взривяваща се граната


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 09 май 2007 21:38


H I T M A N


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Сря 09 май 2007 21:45


Изображение


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Сря 09 май 2007 22:27


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
vointex
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 23:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот vointex » Сря 09 май 2007 22:32


Може да пробвате и Boiling point: Road to Hell играта е като Grand Theft Auto, но в джунглите.


Потребителски аватар
Bojo
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP

Мнениеот Bojo » Сря 09 май 2007 23:05


The suffering
Undying
Manhunt
Day of Defeat
CS - respawn servers
Wolfenstein - Enemy territory
Warsaw
UT
Max Payne



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта