

snickers_ написа:решил съм вече всеки който поства в този форум да го вида,дали той няма грешки като сте толко ербапи, иначе нищо лично спрямо тебе
snickers_ написа:решил съм вече всеки който поства в този форум да го вида,дали той няма грешки като сте толко ербапи, иначе нищо лично спрямо тебе
София люлин
а отнсно дали варви или не може би до 30 по бавно ускорява но след тва е интересно положението еми сметайте аз сма 80 кила сас мене един 120-30 кила и дигна 90 жалко че не можах да му се нарадвам незнам дали сам му минал и 10 км като сам го взел
просто го взех трагнах за даскало с него и понеже му бехмче чистили карбуратора му сипах бензин 2 литра викам е га за 6 литра резервоар 2 трее са достата4ни и на моста на вилхем пик загасна и мислех че нещо се е запушил от ритане се счупи оста на манивалета купих нова ама затрих неакде пружианта и му пуснахме ток от 1 ситроенче ах не запали и му се прееба нещо тая черната кутия купих му чисто нова от вносител на корейски автомобили и части за 30 лева (мисла ч е е евтина подражката) тая пружината ио нея мога да я зема за 5 лева некаде ама немам време да се занимава.. видех го че пали форсира се карах го ама като загре нещо се дави смукач ли се вклщчва кво стаа от веднаж се преебва и не мое му се дава газ.. и за това го давам за 500.. а и ми треат пари защото ударих 1 йкола и трее да я права иначе с кеф бих си го направил лятото да го карам
snickers_ написа:а иначе за фенката, ако може да ми обясни по какъв повод тези думи са с главни букви, като е постнала толко много граматични статии
Допълнителна информация:
Колата е японско производство! Много икономична и за големите градове е перфектна в трафика.
Нови агренажен ремък, Пистов ремък, Акумулатор, Предни спирачки и накладки, Нови свещи и кабели.
Салонът е изключително запазен.
misho_golfa написа:308 прави по-голямо звуково налягане от 307, това е най-главната разлика, иначе има и други.
Между Д4 и Д2 разликите са в бобините.
Д2 има 2 бубини със съпротивление по 2 ома на бобина, и може да се върже на 1ом или на 4ома.
Д4 има 2 бубини със съпротивление по 4 ома на бобина, и може да се върже на 2ома или на 8ома. Разлика в мощността между Д2 и Д4, няма, просто разликата е в съпротивлението на бубините, от което според това, на какво съпротивление ти е стабилен усилвателя си избираш и говорителя със съответното съпротивление.
Аз ти предлагам да си вземеш 2 308Д2-ки и да ги вържеш последователно, на по 1ом, така общото им съпротивление ще стане 2ома и да си купиш моноблок(едноканален, клас Д усилвател), който е стабилен на 2ома.
За моноблок ти препоръчвам: Kenwood KAC-9104D свързан към говорителите на 2ома и намален малко от GAIN-а.
snickers_ написа:бате хвани се разбери със себе си накрая дали е бобина или бубина и тогава ме поправяй:misho_golfa написа:308 прави по-голямо звуково налягане от 307, това е най-главната разлика, иначе има и други.
Между Д4 и Д2 разликите са в бобините.
Д2 има 2 бубини със съпротивление по 2 ома на бобина, и може да се върже на 1ом или на 4ома.
Д4 има 2 бубини със съпротивление по 4 ома на бобина, и може да се върже на 2ома или на 8ома. Разлика в мощността между Д2 и Д4, няма, просто разликата е в съпротивлението на бубините, от което според това, на какво съпротивление ти е стабилен усилвателя си избираш и говорителя със съответното съпротивление.
Аз ти предлагам да си вземеш 2 308Д2-ки и да ги вържеш последователно, на по 1ом, така общото им съпротивление ще стане 2ома и да си купиш моноблок(едноканален, клас Д усилвател), който е стабилен на 2ома.
За моноблок ти препоръчвам: Kenwood KAC-9104D свързан към говорителите на 2ома и намален малко от GAIN-а.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта