ах тия мошеници МТЕЛ, ама тоя път ги хванах гадовете!

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Пет 05 дек 2008 13:39


KOKO ГЕОРГИЕВ написа:Има два мръсни трика от страна на мобилните оператори и в момента май само при Вивател е в по "мек" вариант.
1. Първоначалният интервал на таксуване е 1 мин., освен при някои специални тарифни планове. По този начин Ви "изгарят" доста бързо безплатните минути.
2. При роуминг нещата са още по-тежки. Там се таксува всяка започната минута и ако говориш 1 мин. и 2 сек ти друсат 2 и пий една студена водица. :?


Това с роумнинга според теб от кой се определя ? От мобилния оператор в България или този в чужбина ?

за таксуването от 1 минута, това е межународен стандарт и е така от години при другите. Вивател поддържат 30сек. отчитане, като последна мярка, скоро и това ще отпадне при тях.




Потребителски аватар
RossenVlad
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RossenVlad » Пет 05 дек 2008 14:20


Искам защитниците на Мтел да ми кажат как става следното:
Годината е някъде 2000, баща ми тогава имаше една моторола от тухлите.
Идва му сметка, в която 150 лв. за интернет.
1. този телефон няма нито настройките, нито активирана услугата
2. баща ми тогава въобще нямаше и представа какво е интернет през gsm
Та как можете да кажете в този случай, че клиентът си е виновен? Мното ми е интересно!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пет 05 дек 2008 14:31


RossenVlad написа:Искам защитниците на Мтел да ми кажат как става следното:
Годината е някъде 2000, баща ми тогава имаше една моторола от тухлите.
Идва му сметка, в която 150 лв. за интернет.
1. този телефон няма нито настройките, нито активирана услугата
2. баща ми тогава въобще нямаше и представа какво е интернет през gsm
Та как можете да кажете в този случай, че клиентът си е виновен? Мното ми е интересно!


Колега, мобилният интернет излезна малко по-късно (като услуга на M-тел имам предвид) :wink:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пет 05 дек 2008 14:33


Аз чета темата с интерес, ама нещо не мога да схвана реално ква е целта на тази тема - досега само глупости се пишат.......
е като са само глупости,що четеш.Па и пишеш :roll:
mod edit: LILO&STICH


Потребителски аватар
lyubeto
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот lyubeto » Пет 05 дек 2008 16:56


Искам и аз да се израза в темата може би като по запознат с правилата, услугите и работата на Мтел. Работих 8 месеца и половина преди на напусна тая гад МТЕЛ! Така първо това, че си набрал една цифра повече ще ти бъде обяснено, че може да си набрал и 15 цифри повече номера се зачита до десетата цифра и телефона си го набира (незнам защо е така, но е така) казвам го от опит. С молба за преразгеждане на сметката няма да направиш нищо ще те бавят близо 2 мес. като трябва да са 3 работни седмици и от отдела както се казваше там Invoice&Billing ще ти кажат, че всичко е точно или ще ти дадат някаква отстъпка от 5 лв. месечна такса или нещо подобно и толкова по случая. За колегата с отдела по надписване на сметките го моля да не говори глупости няма такова нещо! Надявам се да съм помогнал! Не мисля че си струва да правиш каквото и да е нищо няма да спечелиш!


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 05 дек 2008 17:15


Какво толкова е станало,че чак се и възмущавате от дадения мобилен оператор незнам.Това ли е най-големия проблем?
Лъжат ви на всяка втора бензиностанция.В магазина ви лъжат че ви дават най-добрата храна на най-ниска цена.Лекарят ви ви лъже че ви лекува качествено и че не ще и лев отгоре на това което му се полага.Работодателя ви ви лъже че ви плаща добре,а вие от своя страна него че работите добре.Полицията ви лъже че е тук за да ви пази и помага,а не да си измисля нови и нови начини за по-големи бакшиши на пътя.Политиците ви лъжат че работят за всички нас и то без дори да искат заплащането си,което им се полага по закон.Сервитъорката ви лъже че бармана е сипал точно това което сте си поръчали.............................Да продължавам ли?
Чисто и просто--Уелкъм ту Бългерия.На който му изнася си стои,на който не--мисли начини да се спасявя поединично.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пет 05 дек 2008 17:19


lyubeto написа: За колегата с отдела по надписване на сметките го моля да не говори глупости няма такова нещо! !


ами много поздрави имаш от мен

нали се сещаш, че такава информация не се знае от сульо и пульо в таз прекрасна фирма , а само от "оторизирани"
.....


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Пет 05 дек 2008 17:41


One написа:един приятел по времето на грашнов още заподозря, че надписват
отида при нотариус извади картата от телефона запечатаха я в плик и заключиха в касата ..... сметка солидна пристигна на следващия месец пак....
разправии адвокати и т.н.
телефоните - неговите и на фирмата му после бяха напълно безплатни .......


Ето това е начина!
Като заподозрете отивате и после ония не могат да ви кажат НИЩИЧКО! Идеята е после обаче да им съдерете задниците от съд.
Всичко друго си е чешане на езиците. Ама те ми надписали сметката с 20 лв, пък после като си погледнеш разпечатките излиза, че не са 20, а 2, които са от оня смс да изгонят мартин от бай брадър...


manarata
Мнения: 826
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот manarata » Пет 05 дек 2008 18:03


Не знам как точно им работи автоматизираната система за таксуване на разговори, но за мен ментел си надписват. Няколко пъти ми се случва, след което се взех и глобулска карта и мтелския основно го ползвам да ме търсят.
Последният път: седя в Испания, при кацането няколко дена преди това получих смс, че съм на 3 кинта изходящи 2 входящи, ок. В петък на обяд получавам смс, че съм на 85% от лимита. Звъня на един приятел да ме прибере на другия ден от летището, говорим 1:34 минути - т.е 2 по тяхното таксуване. След това нито някой ми звъни, нито аз набирам. Към 19:00 получавам смс, че съм на 99% от кредитния лимит - при което нервиран си изключвам телефона. В събота сутринта летя за България, кацам на обяд, като си включвам телефона първото нещо, което получавам е, че съм стигнал 110% от кредитния лимит и нямам изходящи?
На всичко отгоре, тъй като след 2 дена ми се падаше падежа, не отидох да им внасям депозит, защото и без това бях нервен. Да, обаче след 2 дена изведнъж се оказа, че нямам и входящи, защото ми изключили телефона, въпреки, че нямам неплатена сметка - след датата имаш там 2-3 седмици да платиш. Това, че нямам и входящи го разбрах в едно село на майната си от Сф, когато дойдоха колеги от друга фирма, които ме търсили сутринта по телефона и разбрали, че не съм си платил сметката? Която още не е дошла даже до мен.

Така че, хората, които работят в мтел и ги защитават, ги разбирам, но просто не могат да ме убедят, че няма надписване на сметки и че са точна и коректна фирма.


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пет 05 дек 2008 18:17


разговори в роуминг се наливат до 7 дни . Така че ти може да си говорил този ден 2 мин , но от предишните дни ако са се наляли в този ден е нормално.............

Тоест тази тема май стана поредната безмислена. Неискам да коментирам надписват ли се или не се сметки , просто доста от хората не си четат договорите и условията на тарифните планове


assd
Мнения: 642
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот assd » Пет 05 дек 2008 18:29


не се карайте колеги

аз съм автора на темата - ходих до един от бизнес центровете им и много любезно (не е в кавички, наистина бяха любезни) ми обясниха какво да направя, да си подам една жалбичка и да почакам. така и ще направя след 8декември, че сега не ми се занимава :)
ще пиша какво се е случило (вероятно нищо) ако темата стои още
поздрави и лека вечер :D


Потребителски аватар
eos
Мнения: 1670
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот eos » Пет 05 дек 2008 18:35


всичко е дело на руснаците,нема ли вече катанец у тоя форум :roll:


Dr.Watson
Мнения: 170
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Мнениеот Dr.Watson » Пет 05 дек 2008 20:13


moleo написа:за таксуването от 1 минута, това е межународен стандарт и е така от години при другите. Вивател поддържат 30сек. отчитане, като последна мярка, скоро и това ще отпадне при тях.


Какво ще рече "стандарт", как си го обясняваш? Ако помниш в началото отчитаха на 15 сек. После вдигнаха на 30 и накрая на 60. Ако беше от самото начало на 1 мин можеше да приема оправдание с "технически причини", но определено не са технически, а икономически причините.


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Пет 05 дек 2008 22:18


Конкуренция.

Надявам се да бъда правилно разбран, но тъй като доста време работя и се занимавам с телекомуникации, работа с клиенти и т.н, следейки форумите стигам до следния извод - каквото и да кажа тук, каквито и факти да изложа винаги ще има хора, които ще гледат с подозрение ! Тук не става въпрос за мобилен оператор или за бензиностанция, такъв ни е манталитета. Няма да излагам факти, а само ще кажа, че не са икономически причините, другите оператори да се притесняват от това.

Темата, както казах отдавна е безмислена и не води до никаде, момчето ще получи отговор и се надявам тук да бъде споделен.

Конкуренцията на пазара води до избор, всеки е свободен да ползва който и да е оператор. В началото на прехода всеки искаше конкуренция - сега я имате ! Услугите са многобройни, за всеки вкус и джоб има решение.

Поздрави


Dr.Watson
Мнения: 170
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Мнениеот Dr.Watson » Пет 05 дек 2008 23:49


moleo написа:Конкуренцията на пазара води до избор, всеки е свободен да ползва който и да е оператор.


1. Нито са много вариантите за избор, нито условията са кой знае колко различни;
2. Какво му е свободното като номера ти ще се промени? Може вече да се премества, само че с дребната подробност, че звънящите ще умират от досада да им съобщават уж загрижено за тях, че е на друг оператор.

Ако работиш за някой от тях се напъни малко и се осъзнай колко тенденциозно мислиш.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта