rosen1212 написа:ами на мен ми е проблем защо трябва да се блещя по разпечатки и да смятам 100 разговора ,защото някой е решил да взема пари без да дава сметка за какво точно ги взема. В крайна сметка не ми издадоха нова разпечатка, кредитното известие го разпечатаха по мое искане. Телефона не чаках да ми го спрат, понеже предния път ми го спряха без причина. Иначе и аз съм с въпросния план "Тулуп" с 500те минути
При мен нямаше такова нещо. Като си видях фактурата им звъннах на *88 - 1 минута да ми е отнело най-много, за да им обясня проблема. След няколко дни ми се обадиха, че сметката ми е преизчислена и мога да я платя в офис на Мтел. Отидох, платих я. Не ми е отнемало време да си смятам сам сметката, искове и такива глупости.