Оф, да се оплача малко, че да ми попремине
Преди време месец си смених амортисьорите и ведага като си взех колата от майстора ми направи впечалтене, че има някакво странно тропане в дясното колело. Бях зает и не ми оставаше време да я закарам наново. Вчера сутринта оставих колата в сервиза и им обясних на пичовете че проблема е в ДЯСНОТО колело. Обажда ми се майстора и ми обяснява по-късно - лявото каре еди кво си ... - викам ДЯСНОТО бе пич, а той - хмм, дясното ще го разглобим нацяло, така че колата утре ще е готова.
Днес в 16.00 ми звънкат - викат ок си, сменили сме каквото трябва, сядай и давай газ

А знаят, че я понастъпвам. Та взимам си колата, на пръв поглед всичко е ок. Понатиснах я, да видя как е - направи ми впечатление, че на 160-170 км./ч започна нещо да люлее, все едно, че има силен страничен вятър и аз на това го отдадох. По пътя към вкъщи минах да си сменя акумолатора, че и той беше зел-дал. Та купувам си един новичък, монтират го пичовете и си тръгвам. Пътя е 4 ленти, включвам 1-ва, гаааз, 2-ра, гаааз и ПРАССССС. Колата се врътна наляво, едвам я закрепих направо. Спирам - гледам - ремонтираното ми ЛЯВО колело, което всъщност си беше 100% здраво, е изчекнато на 45 градуса, гумата от удара в калника е срязана (гума на 5000 км), за да ми е по-гадно ми съобщават, че с тази шарка повече няма такива гуми. Идват майсторите и ми викат някъкъв ябалковиден болт се е зивади! Е да го таковам, как се вади тоз болт на прав път, с 80 км/ч като карам? Питам ги, онези вдигат рамене. Събраха я на пътя (1 час на студа) и утре трябва да я карам да сменят всичко по предницата.
Най-гадното беше, че ако това нещо ми се беше случило малко по-рано, когато я "пробвах" със 180, можеше да се позаметна леко вляво
