


Машина за челно заваряване на профили от метал
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Машина за челно заваряване на профили от метал
Колеги, търся машина, с която в работата да може да заваряваме едни профили, без след това за се пилят шевовете. По-точно нещо от сорта на тия машини за пластмасовите тръби дето ги притискат една в друга и готово, ама за метал...
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Машина за челно заваряване на профили от метал
Много неясно си го написал
Профили има най различни и като размери и като дебелини.Видовете пък варианти пространствено между два профила също е доста голям за да се прозре какво точно ще представлява заварката.Машина за контактно заваряване но тя си има лимит,за точковото също.Дай повече инфо.

- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Машина за челно заваряване на профили от метал
и при машините за челна заварка на тръби след това се "пилят шевовете" 

-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Машина за челно заваряване на профили от метал
Профила е подобен на П-профил с дебелина 3мм, срязан на 45 градуса. От тия профили правиме рамки за едни малки вратички.
Точно затова съм написал, че не трябва да ги има и че е "подобно"!
DragoGT написа:и при машините за челна заварка на тръби след това се "пилят шевовете"
Точно затова съм написал, че не трябва да ги има и че е "подобно"!
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Машина за челно заваряване на профили от метал
Значи неизбежно е да се получи малък ръб от всички страни на контактната повърхност,разбирай профила.По същия начин се лепят пвц дограмите.Има теоретичен вариант при самото притискане и заваряване вънщно на профила да се притискат подходящи плоскости които да спрат метала да отива навън а само навътре към вътрешната повърхност на профила.От друга страна път тези плоскости трябва да са изолатор ,защото ще се компрометира заварката.Няма ли вариант за сглобяване със вътрешна сглобка като при алуминиевите дограми.И защо не трябва да има пилене на заварките?
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3974
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Машина за челно заваряване на профили от метал
явно ви трябва машина за линейни заварки, ма остава да уточниш и типа на метала. готово такова изделие няма да намерите, но може да бъде произведено по поръчка. за клиент преди години произведоха в Словения подобен апарат за прецизно линейно заваряване на неръждавейка (детайли до 1200 мм) и излезе около 17 хиляди евра. цената посочвам за ориентир да си сметнете колко ще икономисате от обработка на заварките.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта