Казусът е следният:
За втори път сменям стъкло на автомобила си, поради счупване, но и двата пъти не успяват да ми монтират кората под чистачките, както трябва. Държа да отбележа, че в двата случая ремонтът е извършен в два различни сервиза - първият път в Кобра, а вторият път в Мустанг. Проблемът не е, че кората просто не пасва, а че влиза вода - над ECU, над въздушен филтър и каквато друга карантия се намира в нишата под прозореца.
Последната подмяна се случва преди няколко седмици - не повече от месец. Поръчвам стъкло Pilkington (която фирма е производител на стъкла за Ауди за първоначален монтаж) като ми се заявява, че при смяната кората ще пасне на новото стъкло. При получаване на автомобила забелязвам, че кората не е напасната добре и не може да се закрепи към съответната лайстна - долната, а на въпрос от моя страна човекът от сервиза ми отговаря, че самата кора е стара и "изметната". Отделно от това стикерите ми са съсипани - ГТП е надран с нож (едва се чете), а винетката изглежда като фалшива и стърчи от всички страни - но това сега е бял кахър. Съгласявам се - все пак е 17 годишна пластмаса, взимам си гаранционна карта и касова бележка и си заминавам.
Идва моментът, когато поръчвам чисто нова кора от Порше София - получавам я със съответната фактура. Монтажът си го извършвам аз, защото не е голяма философия, но отново кората не пасва - защипва се в двата края и то не достатъчно стабилно, а в средата (където е ECU-то) човек може спокойно да подпъхне пръст.
Въпросът е - може ли и как да се търси гаранция за извършения ремонт?
Първо до фирма Мустанг, които смениха стъклото, ли да се допитам или директно да се заемам с КЗП?
При евентуална жалба към КЗП какви варианти имам - възстановяване на разходите, монтаж/демонтаж на прозореца или нещо друго?
Благодаря за отделеното време на всички, които прочетат това и изкажат своето мнение.
Поздрави!
