Днес един приятел си купи едно CD "Сони" за кола от "Технополис". На финала му казаха, че гаранцията важи, само ако е монтирано единствено в "Тояга".
Та въпроса е: има ли и друг сервиз в София, чийто монтаж да признава "Технополис"? И ако му го монтират в кой да е сервиз ще отпадне гаранцията? Не е въпроса да се икономисат 15-20лв, просто работното време на "Тояга" е същото като на приятеля ми и никак не му е напът.
Ако някой има информация,да пише. Благодаря предварително!
Информация за гаранционните условия на "Технополис"
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vw_derby написа:как такав понеделник приятел с който бях и аз си купи "алпин" от технополис (младост)и нищо не казаха за монтажа.ние си го монтирахме ,свири си , сичко си е 6.гаранция си има.
Аз си купих сони също от Технополис Люлин преди няколко месеца и ги попитах тогава специално (понеже беше 500лв) дали ще има гаранция ако си го сложа сам.Човека ми каза,че нямам никакви проблеми и гаранцията си важи.Пък ако било изгорено заради некадурен монтаж то си личало (и понеже и аз се занимавам с електроника за това си изказване си е напълно прав).
На мен не ми казаха нищо подобно тогава ама едва ли са изменили нещо оттогава досега.Същото е и в Техномаркет-а между другото.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На мен не ми признаха гаранцията на буфера от двд-то.Проблема беше следния - Трябва да се навие намотката (или нещо такова) и понеже било с много тънка тел, трябвало да платя 50 долара.Всичко беше в гаранция, опитах се да се разправям но шанс... след като изтече гаранцията ми се прецака и дистанционното и вече мога само да слушам радио и да пусна филм, не мога да ползвам всички функции на двд системата.
Та това ми беше последната покупка от Технополис.
Та това ми беше последната покупка от Технополис.
- Ники_Петров
- Мнения: 48
- Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При покупката на ДВД-то ми за колата ми казаха същото - трябва да се монтира в сервиз на Тояга за да важала гаранцията. В същото време на самата бланка абсолютно никъде не е упоменато че трябва да се монтира там - пише специализиран сервиз.
Колкото до самата гаранция - надявай се да не се стига до нея...
Колкото до самата гаранция - надявай се да не се стига до нея...
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега,прочети дали в ГК пише ,че трябва да се извърши в оторизиран сервиз Ако трябва ходи в сервиза и не забравяй да искаш да ти сложат печат ако ли не монтирай си го сам и ако недай си боже стане нещо само свирни да ти кажа какво ще правиш Прочети това/и колегото с буфера също http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E%EB%E8%F1 Тово го играх преди време и еспях сега половината ми приятели са ме търсили да им помогам при такива проблеми и досега съм успявал
mod edit: Vizor
Оправих линка.
mod edit: Vizor
Оправих линка.
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
olele39 написа:...Може би има само усна уговорка между магазина и "Тояга"за зарибяване на повече клиенти...
Май точно така правят гадовете


- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Щом не пише никъде в бланката ги плашиш с КЗП. Ако не се вържат пишеш жалба до КЗП. Това ако трябва да се рекламира де...
Аз си взех някакво гърбаво мп3 LG от технополис и никой нищо не ми каза къде трябва да го монтирам. То остава и за 140 лв да дам 50 за монтаж.. Знаеш ли кога...
Трябва да знаеш, че като им го носиш за рекламация имат 30-дневен срок, в който трябва или да ти го оправят или да ти дадат нов. Почти никога не го спазват и трябва да им стъпиш на врата. По закон трябва ТЕ да си го изпратят на сервиза, въпреки, че веднага като им го занесеш те питат "ама що ни го носите на нас?". Трябва да контрираш "защото знам какво пише в закона" и ще те пратят до гише "рекламации"
Другото, което ти казват СЛЕД като са закъснели с 30-дневния срок е "ние ще ви удължим гаранцията с тези 4 дни, които са над 30-дневния" демек като извинение видиш ли. Това също го има в закона и са длъжни да го направят. Не съм сигурен дали обаче 30-дневния срок също влиза в тая цифра.
Аз си взех някакво гърбаво мп3 LG от технополис и никой нищо не ми каза къде трябва да го монтирам. То остава и за 140 лв да дам 50 за монтаж.. Знаеш ли кога...
Трябва да знаеш, че като им го носиш за рекламация имат 30-дневен срок, в който трябва или да ти го оправят или да ти дадат нов. Почти никога не го спазват и трябва да им стъпиш на врата. По закон трябва ТЕ да си го изпратят на сервиза, въпреки, че веднага като им го занесеш те питат "ама що ни го носите на нас?". Трябва да контрираш "защото знам какво пише в закона" и ще те пратят до гише "рекламации"

Другото, което ти казват СЛЕД като са закъснели с 30-дневния срок е "ние ще ви удължим гаранцията с тези 4 дни, които са над 30-дневния" демек като извинение видиш ли. Това също го има в закона и са длъжни да го направят. Не съм сигурен дали обаче 30-дневния срок също влиза в тая цифра.
когато си купите техника от някоя верига,те работят със сервиз които ги обслужва.ако пише че трябва да се монтира там,значи трябва,плащаш,монтират,слагат печат и имаш гаранция.ако предпочиташ сам да си го сложиш-гориш и можеш да пращаш жалби където си искаш.Законния срок във които могат да ти върнат парите или да ти подменят стоката ако има проблем с нея е 3 ДНИ.минат ли трите дни отива в сервиз,а законния срок за гаранционен ремонт е 30 ДНИ+.
[quote="ISRalien"]
Трябва да знаеш, че като им го носиш за рекламация имат 30-дневен срок, в който трябва или да ти го оправят или да ти дадат нов. Почти никога не го спазват и трябва да им стъпиш на врата. По закон трябва ТЕ да си го изпратят на сервиза, въпреки, че веднага като им го занесеш те питат "ама що ни го носите на нас?". Трябва да контрираш "защото знам какво пише в закона" и ще те пратят до гише "рекламации"
Минат ли 3-те дни от покупката,нямаш нищо общо с магазина от които си пазарувал.Отваряш си ГК,виждаш адреса на оторизираният сервиз и поемаш натам,като си спестяваш едно ходене до Технополис например
Трябва да знаеш, че като им го носиш за рекламация имат 30-дневен срок, в който трябва или да ти го оправят или да ти дадат нов. Почти никога не го спазват и трябва да им стъпиш на врата. По закон трябва ТЕ да си го изпратят на сервиза, въпреки, че веднага като им го занесеш те питат "ама що ни го носите на нас?". Трябва да контрираш "защото знам какво пише в закона" и ще те пратят до гише "рекламации"

Минат ли 3-те дни от покупката,нямаш нищо общо с магазина от които си пазарувал.Отваряш си ГК,виждаш адреса на оторизираният сервиз и поемаш натам,като си спестяваш едно ходене до Технополис например
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
katcko написа:ISRalien написа:
Трябва да знаеш, че като им го носиш за рекламация имат 30-дневен срок, в който трябва или да ти го оправят или да ти дадат нов. Почти никога не го спазват и трябва да им стъпиш на врата. По закон трябва ТЕ да си го изпратят на сервиза, въпреки, че веднага като им го занесеш те питат "ама що ни го носите на нас?". Трябва да контрираш "защото знам какво пише в закона" и ще те пратят до гише "рекламации"
Минат ли 3-те дни от покупката,нямаш нищо общо с магазина от които си пазарувал.Отваряш си ГК,виждаш адреса на оторизираният сервиз и поемаш натам,като си спестяваш едно ходене до Технополис например
Колега, защо говориш ПЪЛНИ глупости, като ти казаха, че ЗАКОННИЯ срок НЕ е 3 дни, както тръбят в магазина, а 2 години?!?!
И защо ако наистина нямам нищо общо с магазина като им цитирах въпросната глава от въпросния закон за защита на потребителите веднага си затвориха устите и ми приеха стоката?!
Айде стига чул-недочул.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта