Информация за гаранционните условия на "Технополис"

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Информация за гаранционните условия на "Технополис"

Мнениеот olele39 » Нед 17 авг 2008 17:55


Днес един приятел си купи едно CD "Сони" за кола от "Технополис". На финала му казаха, че гаранцията важи, само ако е монтирано единствено в "Тояга".
Та въпроса е: има ли и друг сервиз в София, чийто монтаж да признава "Технополис"? И ако му го монтират в кой да е сервиз ще отпадне гаранцията? Не е въпроса да се икономисат 15-20лв, просто работното време на "Тояга" е същото като на приятеля ми и никак не му е напът.
Ако някой има информация,да пише. Благодаря предварително!




Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Мнениеот vw_derby » Нед 17 авг 2008 18:23


как така :shock в понеделник приятел с който бях и аз си купи "алпин" от технополис (младост)и нищо не казаха за монтажа.ние си го монтирахме ,свири си , сичко си е 6.гаранция си има.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 авг 2008 18:32


vw_derby написа:как така :shock в понеделник приятел с който бях и аз си купи "алпин" от технополис (младост)и нищо не казаха за монтажа.ние си го монтирахме ,свири си , сичко си е 6.гаранция си има.

Аз си купих сони също от Технополис Люлин преди няколко месеца и ги попитах тогава специално (понеже беше 500лв) дали ще има гаранция ако си го сложа сам.Човека ми каза,че нямам никакви проблеми и гаранцията си важи.Пък ако било изгорено заради некадурен монтаж то си личало (и понеже и аз се занимавам с електроника за това си изказване си е напълно прав).
На мен не ми казаха нищо подобно тогава ама едва ли са изменили нещо оттогава досега.Същото е и в Техномаркет-а между другото.


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Нед 17 авг 2008 21:09


понеже работя в сервиз и работим с Техномаркет(по точно с К&К електроникс)и Технополис мога да ви кажа,че трудно се признава гаранция ако не е монтирано от фирмата която е посочена в гаранционната карта.


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AmW » Нед 17 авг 2008 21:42


По добре да го монтира където му казват, че при Технополис е много трудно да се пребориш с гаранцията, дори и да си си в правото.


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Нед 17 авг 2008 22:18


Значи, колеги, изводът за моя приятел е - ако иска да си върже гащите да намери време за "Тояга". Ако не - си го монтира както иска и чука на дърво!
Не знам. Има ли някой "щастливец" , който не е чукал на дърво достатъчно и после не са му признали гаранцията?


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AmW » Нед 17 авг 2008 22:50


На мен не ми признаха гаранцията на буфера от двд-то.Проблема беше следния - Трябва да се навие намотката (или нещо такова) и понеже било с много тънка тел, трябвало да платя 50 долара.Всичко беше в гаранция, опитах се да се разправям но шанс... след като изтече гаранцията ми се прецака и дистанционното и вече мога само да слушам радио и да пусна филм, не мога да ползвам всички функции на двд системата.
Та това ми беше последната покупка от Технополис.


Потребителски аватар
Ники_Петров
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ники_Петров » Пон 18 авг 2008 8:13


При покупката на ДВД-то ми за колата ми казаха същото - трябва да се монтира в сервиз на Тояга за да важала гаранцията. В същото време на самата бланка абсолютно никъде не е упоменато че трябва да се монтира там - пише специализиран сервиз.

Колкото до самата гаранция - надявай се да не се стига до нея...


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Пон 18 авг 2008 8:39


Обадихме се преди малко в представителството на Сони и от там обясниха: няма значение кой и къде е извършен монтажът - гаранцията важи! Още повече, че на гар. карта не пише нищо за монтаж в конкретен сервиз. Може би има само усна уговорка между магазина и "Тояга"за зарибяване на повече клиенти...


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Пон 18 авг 2008 9:16


Колега,прочети дали в ГК пише ,че трябва да се извърши в оторизиран сервиз Ако трябва ходи в сервиза и не забравяй да искаш да ти сложат печат ако ли не монтирай си го сам и ако недай си боже стане нещо само свирни да ти кажа какво ще правиш Прочети това/и колегото с буфера също http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E%EB%E8%F1 Тово го играх преди време и еспях сега половината ми приятели са ме търсили да им помогам при такива проблеми и досега съм успявал
mod edit: Vizor
Оправих линка.


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Пон 18 авг 2008 9:41


olele39 написа:...Може би има само усна уговорка между магазина и "Тояга"за зарибяване на повече клиенти...

Май точно така правят гадовете :!: Мойто мп3 също е от технополис и само ми казаха, че за да е изрядна гаранцията трябва да се монтира в сервиз и да има печат (въпреки това сам си го монтирах - не е голяма философия :) )


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Пон 18 авг 2008 9:57


Щом не пише никъде в бланката ги плашиш с КЗП. Ако не се вържат пишеш жалба до КЗП. Това ако трябва да се рекламира де...
Аз си взех някакво гърбаво мп3 LG от технополис и никой нищо не ми каза къде трябва да го монтирам. То остава и за 140 лв да дам 50 за монтаж.. Знаеш ли кога...
Трябва да знаеш, че като им го носиш за рекламация имат 30-дневен срок, в който трябва или да ти го оправят или да ти дадат нов. Почти никога не го спазват и трябва да им стъпиш на врата. По закон трябва ТЕ да си го изпратят на сервиза, въпреки, че веднага като им го занесеш те питат "ама що ни го носите на нас?". Трябва да контрираш "защото знам какво пише в закона" и ще те пратят до гише "рекламации" ;)
Другото, което ти казват СЛЕД като са закъснели с 30-дневния срок е "ние ще ви удължим гаранцията с тези 4 дни, които са над 30-дневния" демек като извинение видиш ли. Това също го има в закона и са длъжни да го направят. Не съм сигурен дали обаче 30-дневния срок също влиза в тая цифра.


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Пон 18 авг 2008 22:15


когато си купите техника от някоя верига,те работят със сервиз които ги обслужва.ако пише че трябва да се монтира там,значи трябва,плащаш,монтират,слагат печат и имаш гаранция.ако предпочиташ сам да си го сложиш-гориш и можеш да пращаш жалби където си искаш.Законния срок във които могат да ти върнат парите или да ти подменят стоката ако има проблем с нея е 3 ДНИ.минат ли трите дни отива в сервиз,а законния срок за гаранционен ремонт е 30 ДНИ+.


Потребителски аватар
katcko
Мнения: 591
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 23:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот katcko » Пон 18 авг 2008 22:23


[quote="ISRalien"]
Трябва да знаеш, че като им го носиш за рекламация имат 30-дневен срок, в който трябва или да ти го оправят или да ти дадат нов. Почти никога не го спазват и трябва да им стъпиш на врата. По закон трябва ТЕ да си го изпратят на сервиза, въпреки, че веднага като им го занесеш те питат "ама що ни го носите на нас?". Трябва да контрираш "защото знам какво пише в закона" и ще те пратят до гише "рекламации" ;)


Минат ли 3-те дни от покупката,нямаш нищо общо с магазина от които си пазарувал.Отваряш си ГК,виждаш адреса на оторизираният сервиз и поемаш натам,като си спестяваш едно ходене до Технополис например


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Пон 18 авг 2008 22:29


katcko написа:
ISRalien написа:
Трябва да знаеш, че като им го носиш за рекламация имат 30-дневен срок, в който трябва или да ти го оправят или да ти дадат нов. Почти никога не го спазват и трябва да им стъпиш на врата. По закон трябва ТЕ да си го изпратят на сервиза, въпреки, че веднага като им го занесеш те питат "ама що ни го носите на нас?". Трябва да контрираш "защото знам какво пише в закона" и ще те пратят до гише "рекламации" ;)



Минат ли 3-те дни от покупката,нямаш нищо общо с магазина от които си пазарувал.Отваряш си ГК,виждаш адреса на оторизираният сервиз и поемаш натам,като си спестяваш едно ходене до Технополис например


Колега, защо говориш ПЪЛНИ глупости, като ти казаха, че ЗАКОННИЯ срок НЕ е 3 дни, както тръбят в магазина, а 2 години?!?!
И защо ако наистина нямам нищо общо с магазина като им цитирах въпросната глава от въпросния закон за защита на потребителите веднага си затвориха устите и ми приеха стоката?!
Айде стига чул-недочул.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта