колеги, някой имал ли е подобен случай, редовно мейли пращани от аутлук експрес се маркират като спам, защото ИП-то принадлежи на БТК, а в 4-5 листи излиза, че целия им range e блокнат
питам за разни идеи, защото БТК не вярвам да кипят от желание да ми помогнат.
Интересното е, че мейл сървъра е на спнет. но явно има чек откъде е пратено писмото, или нещо такова
ако има някой колеги да ми го обясни това, че мейл сървърите не са ми от най-силните страни



Blacklisted IP- БТК АДСЛ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Освен ако нямаш пощенски сървер на домашния компютър, проблема не е в тебе.
Даже твоят ІР да е в листите, ти не изпращаш пощата си директно. Твоят пощенски агент се свързва с провайдера и пощата отива в сървера на провайдера ("провайдер на пощенската услуга може да е различен от доставчика на интернет свързаност).
Вариантите са два:
1. Или ІР-то на изходящия SMTP на провайдера е листвано, или
2. Получаващата страна използва неправилно спамлиста, т.е. проверява не от кого е получена пощата (SMTP relay), а от къде е тръгнала.
Тъй като твоят домашен ІР вероятно не е в адресно пространство което предполага изпращане на поща, даже е добре, ако е в списъка на блокираните за direct-to-MX адреси, за да не излиза спам от него (ако случайно се заразиш с някой пощенски вирус).
Т.е. ако имаш проблем с пощата, обърни се към твоя доставчик на пощенска услуга.
Даже твоят ІР да е в листите, ти не изпращаш пощата си директно. Твоят пощенски агент се свързва с провайдера и пощата отива в сървера на провайдера ("провайдер на пощенската услуга може да е различен от доставчика на интернет свързаност).
Вариантите са два:
1. Или ІР-то на изходящия SMTP на провайдера е листвано, или
2. Получаващата страна използва неправилно спамлиста, т.е. проверява не от кого е получена пощата (SMTP relay), а от къде е тръгнала.
Тъй като твоят домашен ІР вероятно не е в адресно пространство което предполага изпращане на поща, даже е добре, ако е в списъка на блокираните за direct-to-MX адреси, за да не излиза спам от него (ако случайно се заразиш с някой пощенски вирус).
Т.е. ако имаш проблем с пощата, обърни се към твоя доставчик на пощенска услуга.
Dr.Watson написа:Първо - може някой предишен абонат ползващ тоя IP адрес да го е "компрометирал" със спам.
Уфф! Бре докторе, прочети какво съм написал точно преди твоето съобщение. Ако не си пращаш пощата през сървер на домашния компютър, няма никакво значение кой е използвал адреса и дали той е във всички спамлисти.
Dr.Watson написа:Второ - регистрираш си GMail и му ползваш SMTP услугата през Outlook. Може да си нагласиш From адреса към текущия ти адрес и ще си получаваш отговорите пак там.
Е, и така може.
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не знам защо, но наистина спектръ проверяват кои е адреса на изпращача, макар че при нас няма мейл сървър. В смисъл мейл домейнът се хоства при спектър нет, и абсурдната ситуация е писмо от кутия до другите в един и същ домейн да бъде маркирано като спам, а то реално дори не е напускало мейл сървъра на спнет.
но да видим, дали след като го махнах и от спамхаус- (последната останала) ще има подобрение, че ми писна вече
но да видим, дали след като го махнах и от спамхаус- (последната останала) ще има подобрение, че ми писна вече
dude написа:не знам защо, но наистина спектръ проверяват кои е адреса на изпращача, макар че при нас няма мейл сървър. В смисъл мейл домейнът се хоства при спектър нет, и абсурдната ситуация е писмо от кутия до другите в един и същ домейн да бъде маркирано като спам, а то реално дори не е напускало мейл сървъра на спнет.
но да видим, дали след като го махнах и от спамхаус- (последната останала) ще има подобрение, че ми писна вече
Това повече ми прилича на някакъв content спам филтър (SpamAssassin), а не RBL.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта