1.) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI
2.) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата… => станаха 140
3.) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150
4.) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха… 160
5.) Голям накрайник на ауспуха… тук работата е сериозна… минимум 25 коня => сумарно станах 185
6.) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам… минимум още 25 => станаха 210..
7.) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225
8.) Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250
9.) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270
10.) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 2 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290
11.) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стрикни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300.
