


Някой имал ли е проблем с Уникредит Булбанк ?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
Някой имал ли е проблем с Уникредит Булбанк ?
Здравейте колеги . Реших да пусна тази тема тук , защото от няколко месеца имам проблем с лизинг към Уникредит Булбанк . Значи работата е там , че в лизинговата компания Кларима която е към Булбанк , ме водат , че падежното число на кредита ми е всяко 1-во число на месеца , а по договора който съм сключил при получаване на стоката , и по картата чрез която всеки месец си внасям вноските , падежното число ми е 30-ти . Вече сигурно 5 пъти съм се обаждал в Кларима с молба да си оправят бакиите и да ми оправят и при тях падежната дата , но без никакъв резултат . Лошото е , че заради тази грешка , всеки месец притесняват и мен и родителите ми , чрез СМС-и и обаждания в къщи , че съм закъснял с една вноска и едва ли не ще ме съдат , също така ми се начислява и лихва върху тази "пропусната вноска" . Всички вноски съм си ги внасял на време и съм сигурен в това , защото 80 % от вносните бележки ги пазя . Нямам време просто да отида в офиса на Кларима и да ги направя на луди . Ако някой е имал проблем с тях моля да сподели .
- N1P0
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
- Контакти:
restless написа:щом не намираш 1 час за да отидеш и на място да оправиш проблема, значи не те притеснява...
Абсурд е да направят промени било в договор, било в тяхната документация след обаждане по телефон.
Как ще са сигурни кой се обажда?!
Много вярно.
Нищо не може да направиш по телефона. Докато не отидеш на място няма да се оправи нищо.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Прати им по факса договора, да видят датите.
Аз също имах кредит при тях, но го изплатих. Покрай великден миналата година ми вдигнаха кръвното, понеже не дошла вноската, а жената изхвърлила бележката
После се оказа, че се случвало покрай празниците да се забави някоя транзакция, ама веднага ми звънят гадовете
Че даже и на жената звъняли и й казали, че не могат да ме намерят на моя телефон, не съм вдигал
Пък той не е звънял въобще...
Аз също имах кредит при тях, но го изплатих. Покрай великден миналата година ми вдигнаха кръвното, понеже не дошла вноската, а жената изхвърлила бележката



Re: Някой имал ли е проблем с Уникредит Булбанк ?
Аз лично също съм техен клиент и досега не съм имал проблеми. Внасям си от 1-во до 15-то число и всичко си е наред. Е верно, че дори и да съм си погасил месечната вноска ми изпращат СМС, че дължа сумата, но след като се обадих ми обясниха, че този смс е просто напомнителен и не значи, че не съм си направил вноската. Та от тогава просто го игнорирам 

- Zoran
- Мнения: 885
- Регистриран на: Пон 19 дек 2005 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имам 2 потребителски и 1 жилищен кредит и в началото маса проблеми, когато им бях разрешил сами да си теглят от дебитната ми карта, скоро пак имах проблем с някаква неизползваема сметка, която ми била вързана към дебитната карта и ми искаха 30лв. такси, но си ги покриха сами след като се карах с тях.
- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
restless написа:щом не намираш 1 час за да отидеш и на място да оправиш проблема, значи не те притеснява...
Абсурд е да направят промени било в договор, било в тяхната документация след обаждане по телефон.
Как ще са сигурни кой се обажда?!
Казвам им номера на договора и ЕГН-то ми ... какво по голямо доказателство . Още повече те знаят че са в грешка , защото всеки път ми казват , че ще оправят датата , но всеки следващ месец - без резултат ... явно толкова им се работи ... И още нещо - пращал съм МОЛБА по факса , след като от Кларима ми казаха , че трябва да пратя молба за да направят нещо , но .... отново греда !
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
dan40 написа:restless написа:щом не намираш 1 час за да отидеш и на място да оправиш проблема, значи не те притеснява...
Абсурд е да направят промени било в договор, било в тяхната документация след обаждане по телефон.
Как ще са сигурни кой се обажда?!
Казвам им номера на договора и ЕГН-то ми ... какво по голямо доказателство . Още повече те знаят че са в грешка , защото всеки път ми казват , че ще оправят датата , но всеки следващ месец - без резултат ... явно толкова им се работи ... И още нещо - пращал съм МОЛБА по факса , след като от Кларима ми казаха , че трябва да пратя молба за да направят нещо , но .... отново греда !
Казах ти, прати им и договора, щом на него пише другата дата!
бях си взел лаптоп на изплащане с кларима...вноската ми беше примерно на 20...внасям аз на 20 към 16.00...към 18.00 часа ми звънят с изрази от рода-..,,защо не внасяте'', криете ли се'', ще се съдим''...обяснявам ,че съм внесъл днес и те -о извинявай ,но при нас не е отчетено още ...и прас телефона...егати агресивните,нахални питбули...включително звънят по този начин на резервните телефони...това преди година-сега незнам как е...скоро се обади една жена да ме пита дали не искам нещо на лизинг...беше възпитана и дружелюбна...но няколкото скандала дето имах с тях по повод закъснение от 1 ден или вноската да ми е петък и аз ванасям понеделник- и ме правят на гъз по телефона ,мен и номерата на приятели дет съм дал-о не мерси...тва беше ад...
п.с. сега имам кредитна карта с лимит от 500 лв от обб и вноски от порядъка 35-45 лв месечно ...повтаря се същата история ...ореваха орталъка за 1-2 дена закъснение..изключително грубо отношение... тва са някакви фирми ,дето събират просрочени вземания..по са зле от софийски контрольори от градски транспорт...
п.с. сега имам кредитна карта с лимит от 500 лв от обб и вноски от порядъка 35-45 лв месечно ...повтаря се същата история ...ореваха орталъка за 1-2 дена закъснение..изключително грубо отношение... тва са някакви фирми ,дето събират просрочени вземания..по са зле от софийски контрольори от градски транспорт...
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
rosy написа:Аз съм супер доволен в това отношение от TBI. Тествал съм ги с до две седмици- не звънят. За награда винаги предсрочно им погасявам остатъчните вноски и ми излиза и по насметка.
Всичко е много вярно. Аз също имам кредит към TBI. Само първият месец ми напомниха (с любезен sms) в деня на падежа и от тогава дори не сме се чували. Внасям си редовно и системата работи.
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
като бивш служител на биохим, ще ти кажа, че откакто се разбра, че жабарите купуват биохим и хеброс, всички едва ли не напуснаха
много е зле там
личен съвет- отиваш на место, искаш по всякакъв начин да ти се издаде документ, че си сменяш датата
примерно молба, на тази молба да има подпис и печат на банката
и като стане проблем
отиваш, ама този път при шефа(опитай се да разбереш още при първото ти ходене кой е той)
много е зле там
личен съвет- отиваш на место, искаш по всякакъв начин да ти се издаде документ, че си сменяш датата
примерно молба, на тази молба да има подпис и печат на банката
и като стане проблем
отиваш, ама този път при шефа(опитай се да разбереш още при първото ти ходене кой е той)
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Пък и какво се притесняваш,претенции не могат да имат към теб още на следващия ден,ако не си внесъл.Трябва да минат около 30 работни дни закъснение,за да предприемат мерки,а през това време нека си звънят,ти налиси коректен.
Те вместо да се радват,че в назряващата криза хората са коректни и си плащат и вместо да ги задържат като клиенти с по-любезно държане,точно обратното се получава.Ще ги питам след половин година какво ще правят.
Те вместо да се радват,че в назряващата криза хората са коректни и си плащат и вместо да ги задържат като клиенти с по-любезно държане,точно обратното се получава.Ще ги питам след половин година какво ще правят.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Unicredit Bulbank две години не ми бяха закрили сметка, за която отделих половин ден едно време да пиша молби и подобни.
До скоро ми водеха на кредит 1000лв, а няма нищо такова.
Оказа се грешка и се поправиха.
Отделно адреса за кореспондеция още не са ми го сменили, въведен е грешно от някоя патка там, хем на три пъти им казвах да го сменят и пред мен го въвеждаха в системата.
Бе малоумна работа...
До скоро ми водеха на кредит 1000лв, а няма нищо такова.
Оказа се грешка и се поправиха.
Отделно адреса за кореспондеция още не са ми го сменили, въведен е грешно от някоя патка там, хем на три пъти им казвах да го сменят и пред мен го въвеждаха в системата.
Бе малоумна работа...
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 21 госта