


Срамота!!!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Не е срамно - още повече, ако Хондата е 1.6 VTI - 160к.с. на 1080 кг купе срещу 1155кг на Голфа...
Honda 1.6 VTI--- 160/7600 к.с./об. * 0-100км - 7.3 сек.
GolfVR6 ---174/5800 к.с./об. * 0-100км - 7.6 сек.
Honda 1.6 VTI--- 160/7600 к.с./об. * 0-100км - 7.3 сек.
GolfVR6 ---174/5800 к.с./об. * 0-100км - 7.6 сек.
Последна промяна от Li4o на Нед 25 дек 2005 16:58, променено общо 2 пъти.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Li4o написа:StreetThug16V написа:Истината е че ВР6.........те са синхро сичките...
Помисли си и ти пак дали всички VR6 са синхро...![]()
Аз Голф ВР6 само с предно не съм виждал, а и не съм чувал за такъв.
Щом казваш че има - ок.
Но са много тежки и не вървят за съжаление. Нормално е малките жълти лагерни колички да ги разминават.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
В такъв случай грешката е в моя телевизор.
Още повече че данните които гледам (1155кг, 0-100 7.6) са за 174 коня. Предполагам че и 190 коньовия кош ще има същите показатели като се вземе в предвид по-голямото тегло.
Проблемата е къв аджеба е смисъла от ВР6 ако ГТИ16В с едни колектори и филтър го разминава (KILLER GTI). Самия мотор ВР6 много тежи и ако го бяха направили 24В щеше да има смисъл, като вземеш предвид и големия разход (над 2 литра над АБФ).
"Перник/Golf 3 1.4 пилнат"
а тоя звяр изобщо не го коментирам
пилнат
Още повече че данните които гледам (1155кг, 0-100 7.6) са за 174 коня. Предполагам че и 190 коньовия кош ще има същите показатели като се вземе в предвид по-голямото тегло.
Проблемата е къв аджеба е смисъла от ВР6 ако ГТИ16В с едни колектори и филтър го разминава (KILLER GTI). Самия мотор ВР6 много тежи и ако го бяха направили 24В щеше да има смисъл, като вземеш предвид и големия разход (над 2 литра над АБФ).
"Перник/Golf 3 1.4 пилнат"
а тоя звяр изобщо не го коментирам

пилнат

- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Айде понеже много го оплюхме ВР6, вижте тва клипче за да му върнем репутацията:
http://free.data.bg/stancfg/Clipove/tra ... assat.mpeg

http://free.data.bg/stancfg/Clipove/tra ... assat.mpeg

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта