Срамота!!!

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Срамота!!!

Мнениеот Даскала™ » Нед 25 дек 2005 15:43






Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 25 дек 2005 16:49


Не е срамно - още повече, ако Хондата е 1.6 VTI - 160к.с. на 1080 кг купе срещу 1155кг на Голфа...

Honda 1.6 VTI--- 160/7600 к.с./об. * 0-100км - 7.3 сек.
GolfVR6 ---174/5800 к.с./об. * 0-100км - 7.6 сек.

Последна промяна от Li4o на Нед 25 дек 2005 16:58, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Нед 25 дек 2005 18:40


Абсолютно нищо срамно няма в това...
Колегите горе правилно са казали :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 25 дек 2005 20:38


Има и друг момент, че по колите може нещо да е пипано. И точно тази хонда съм сигурен, че не с мотора 1.6Vtec дето е 160к.с.
Хонда нямат VTI, а имат VTEC.
Тойота имат VVTI (variable valve timing или нещо от тоя род беше)
Така, че колега бъркаш двигателите.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 25 дек 2005 21:07


niikoo_1 написа:...... И точно тази хонда съм сигурен, че не с мотора 1.6Vtec дето е 160к.с.
Хонда нямат VTI, а имат VTEC.
Така, че колега бъркаш двигателите.

Я си помисли пак :lol:


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Нед 25 дек 2005 21:49


Истината е че ВР6 е много куц мотор на Голфовото купе заради теглото...те са синхро сичките. Леко пипнат ГТИ16В ги къса.
Иначе на Корадо купе върви приятно. 0-100 6.8.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 25 дек 2005 21:51


StreetThug16V написа:Истината е че ВР6 е много куц мотор на Голфовото купе заради теглото...те са синхро сичките. Леко пипнат ГТИ16В ги къса.
Иначе на Корадо купе върви приятно. 0-100 6.8.



VR6 е 4 по 4 така ли :roll:


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Нед 25 дек 2005 21:53


Да, на Голфа.
А Корадото е само с предно, и е с по-силния мотор 190 коня.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 25 дек 2005 21:56


StreetThug16V написа:Истината е че ВР6.........те са синхро сичките...


Помисли си и ти пак дали всички VR6 са синхро... :lol: :lol:


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Нед 25 дек 2005 22:02


Li4o написа:
StreetThug16V написа:Истината е че ВР6.........те са синхро сичките...


Помисли си и ти пак дали всички VR6 са синхро... :lol: :lol:

Аз Голф ВР6 само с предно не съм виждал, а и не съм чувал за такъв.
Щом казваш че има - ок.
Но са много тежки и не вървят за съжаление. Нормално е малките жълти лагерни колички да ги разминават.


ivan4o
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivan4o » Нед 25 дек 2005 22:03


синхрото е 190 кс


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Нед 25 дек 2005 22:12


В такъв случай грешката е в моя телевизор.
Още повече че данните които гледам (1155кг, 0-100 7.6) са за 174 коня. Предполагам че и 190 коньовия кош ще има същите показатели като се вземе в предвид по-голямото тегло.
Проблемата е къв аджеба е смисъла от ВР6 ако ГТИ16В с едни колектори и филтър го разминава (KILLER GTI). Самия мотор ВР6 много тежи и ако го бяха направили 24В щеше да има смисъл, като вземеш предвид и големия разход (над 2 литра над АБФ).

"Перник/Golf 3 1.4 пилнат"
а тоя звяр изобщо не го коментирам :lol:
пилнат :lol:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 25 дек 2005 22:20


StreetThug16V написа:...............Проблемата е къв аджеба е смисъла от ВР6 ако ГТИ16В с едни колектори и филтър го разминава (KILLER GTI).

И ти си прав, ама не забравяй, че и VR6 може да се пипне ;)


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Нед 25 дек 2005 23:31


Айде понеже много го оплюхме ВР6, вижте тва клипче за да му върнем репутацията:
http://free.data.bg/stancfg/Clipove/tra ... assat.mpeg


mhihi


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Нед 25 дек 2005 23:41


Абре кой вика че VR6, не вървял , и дали изобщо е карал такова чудо на концерна VW , да не забравяме че VR6-то е с шест цилиндрово ,и силата мие след 180 км ,
така че нема смисъл да се сравнява ,
аре и успех на всички



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта