Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20300
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот Vlad777 » Съб 28 фев 2009 15:11


Телефонът е Nokia 5800. Купен преди около месец и половина.

Докато разговарям ми заглъхва слушалката и не се чува. :dummy: Казаха ми, че е фабричен дефект за модела и бързо се оправя. :?

Официален гаранционен сервиз е Германос. Някой може ли да ме насочи къде да го занеса, за да стане най-бързо? Може и на ЛС.

Преди 2 години носих една нокия в алфа копи и там чаках 2 месеца......




Потребителски аватар
VW Golf VR6
Мнения: 321
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот VW Golf VR6 » Съб 28 фев 2009 16:18


Здр. Адаш значи аз бих направил така - Обаждаш се на БЕЗПЛАТНА ЛИНИЯ ЗА КЛИЕНТИ ОТ СТАЦИОНАРЕН ТЕЛЕФОН 0800 14444 и питаш... Дано да са наясно с нещата. Това е от сайта им. Успех от мен!


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот Ivailo » Съб 28 фев 2009 19:05


Като им го занесеш им напомни за едномесечния срок, в който са длъжни да ти го оправят!!!
Германос са под всякаква критика в такова отношение, кофти че си се прецакал..


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20300
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот Vlad777 » Пон 02 мар 2009 3:24


какъв едномесечен срок? до колкото разбрах е фабричен бъг и го оправят веднага.

затова търся някой да съдейтва, за да не чакам месец...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 02 мар 2009 8:32


Четох и аз доста лоши отзиви за Германос сервиз, но имам един телефон Самсунг който ходи 5 или 6 пъти във техен сервиз и никога не е бавен повече от седмица, като това включва изпращане от магазина в Берковица, ремонт и връщането му в магазина. Ремонтите, са различни, на като цяло почистен и презапоен СИМ четец, втори път същото, третия път смяна с нов, четвъртия път видяха че така не става и смениха платка цялата и последния път лентов кабел за дисплея.


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот hooligans » Пон 02 мар 2009 15:22


аз в хенди си оставих един тел , казаха ми от 5 до 35 дена , очаквах, че ще се бави месец , ама се оказа, че го бавиха само 6 дена ,така че мисля ще го опрвят по бързо :)


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Re: Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот Ivailo » Пон 02 мар 2009 22:55


Явно е въпрос на късмет... Чувал съм за няколко случаи на ходене 3-4 пъти на сервиз, като при всичките се е чакало по 1 месец...


Потребителски аватар
THE BATUGATA
Мнения: 180
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот THE BATUGATA » Вто 03 мар 2009 0:42


Аз също сам носил един и същи телефон 5 или 6 пъти, накрая не беше останало място в гаранционната карта кадето да попълват. Вращаха ми го за около седмица максимум 10 дена! Така че успех колега!


Валентин
Мнения: 30
Регистриран на: Пет 06 юли 2007 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Германос - гаранционен сервиз - съдействие?

Мнениеот Валентин » Вто 03 мар 2009 13:15


И аз имах премеждия с телефон закупен от 2бе с договор към Глобул -> гаранцията е поемаше Германос..
Телефона бе Самсунг и започна миналото лято да се рестартира, като преди това губеше обхват.
Занесох го в магазина, получих обещание да се оправи - ама зрънци..
Взех го неотремонтиран, беше записано в гаранционната карта - Тест ОК, SW
2-3дена се мъчи моето девойче и решихме пак да го занесем, пак чакахме около 20 дена.
Изненада - Телефона бе със същото становище на гар. карта, а пред продавачите в магазина се рестартираше като за световно.
Помислихме си че е заради Сим картата, ползвах го с моята карта, едвам издържах 1 ден, сложихме му още 2 карти - пак същата бира :(
Не издържах и на следващият ден телефона пак бе предаден за ремонт, като в магазин 2бе Пловдив 2 обещаха да говорят с техника от сервиза на Германос, за да се реши проблема. При това 3то или 4то ремонтиране телефона се забави 28 или 29 дена(не помня вече подробности..) На гар. карта бе записано - Смяна платка..
Изненада - Телефона още в сервиза на центъра на град Пловдив телефона губеше обхват, сменихме картата и пак губеше обхват. Отказах да го взема и настоях да ми бъде сменен телефона с друг, запонаха едно въртене, едно сумтене как магазина не е виновен, а от сервиза отказали замяна, дори имаше обаждане на няколко пъти в сервиз Германос, от там 5-6пъти не вдигнаха, а след това казаха, че телефона е ОК, като е ОК да си го полват те, аз телфон, който се рестартира и губи обхват не мога да ползвам..
Чрез един приом на служител от магазина все пак след 5-6месеца висене по сервизите дойде момента да си изберем телефон от магазина. Избрахме си Нокия, която като и сложихме Сим карта въобще не иска да тръгне( а без карта си вървеше...) накрая марката за момата се оказа Сони-Ериксон w850.
Дано ни радва дълго време и със сервизи повече да не се занимаваме:)
Германос ме изпуснаха като клиент, пък и не само мен, но те си знаят най-добре.

ПС-> Комисията за защита на потребителите вдигнаха ръце от мен, още повече че дори те не си изпълниха задълженията коректно към мен, понеже по случаят ми не ми бе обърнато внимание повече от 47дни, а срокът по закон е 30дни.
Просто халифакс, вълча-дръжава.

До колегата със тихата слушалка - Моята нокия от 2бе съще глъхне един вид, но ме е страх да я оставя, понеже може да ми я върнат по-строшена и от сега :evil:
Инак Ви желая късмет, дано проблема се реши за дни!



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 16 госта