Помагайте спешноооооооооооооооооооооо

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Помагайте спешноооооооооооооооооооооо

Мнениеот dude » Чет 26 яну 2006 19:16


пичове на жената астрата не може да бъде изключена алармата
имам две дистанционни, свети им лампата не ебава алармата ич, мога да влезна вътре използвайки ключа, който управлява централното, но не мога да изключа имобилайзера,
Сега въпорсът ми е имам ключ за самата аларма, знам, че е някъде под капака, но в тая тъмница няма начин да го намеря, ако не знам горе долу къде да гледам
некакви идеи? не знам дали всички аларми са еднакви на опелите да са фабрични или не,




Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Чет 26 яну 2006 19:18


Ами като не можеш да я намериш ,тогава намери акумулатора и си го качи вкъщи тъкмо няма да се притесняваш от студа.Пък утре на светло ще я намериш


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 26 яну 2006 19:19


акумулаторът мога да го сваля, но после какво? като го вържа пак ли така ще ми прави алармата?
иначе най-лесно е да откача едната клема?


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Чет 26 яну 2006 19:21


Ами не ,че съм голям разбирач ,но поне няма да се пазиш от бурканите които ще мятат съседите по тебе.Утре на светло вече ще можеш да я намери и да я изключиш.Поне аз толкова мога да измисля има къде къде поголеми спецове по тая тема.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 26 яну 2006 19:25


не бе нямам грижи, тя не пищи, но и не може да запали
само като дам контакт и врътна на стартер почва да пиши о спира и си кротува иначе

проблемът е, че не ми се ще колата да нощува там


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Чет 26 яну 2006 19:31


Тогава сключето трябва да стане ,или поне аз така мисля.Ако можеш си светни с нещо друг вариант по лесен поне аз не мога да измисля.Можеш да пробваш все пак с акумулатора ,може да стане нещо ако я изключиш за 5 мин.Може и да е някаква грешка в компа.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 26 яну 2006 19:54


И да намериш алармата, надали ще си помогнеш много..
Ако решиш да я откачиш от куплунга, няма да запалиш.
Всъщност можеш да запалиш, ама трябва да знаеш какво правиш...

Ако стартера не върти, по всяка вероятност са ти прекъснали него и много вероятно още нещо та:
КАто гледаш алармата, виж най-дебелите кабели къде отиват.. това трябва да са на стартера кабелите... /ако е прекъснат/
Има и вариант да са прекъснати през реле.. нкъде близо до алармата.. търсиш го и него..

Все някъде трябва да видиш как ти е прекъснато запалването:
-датчик на хол
-захранване на бобината...
гледай за кабели НЕ монтирани заводско..

Ако откриеш как е прекъснато запалването, оправяш, и палиш на бутане... като преди това безугледно откачваш алармата...


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 26 яну 2006 20:00


стартерът върти, но веднага се включва алармата и не пали
, а на тая служебна кола не бих пипал нищо друго освен да изключа алармата, ако я намеря, да не говорим, че е дизел и там грам не ми е ясно


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Чет 26 яну 2006 20:04


Ами има аларми дето се спират с ключ, има и аларми дето имат код за авариино излизане от режима на охрана.
моята е с авариен код.влизаш и въртиш на контактния ключ толкоз пъти колкото е първото число изчакваш малко и после пак толкоз колко ти е второто. Ама при тебе знае ли се каква ти е аларамата! То всичко минава през кабелчета ама трябва да ги знеш кои са!


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 26 яну 2006 21:22


оправих се, изключих я с ключето, един фенер и всичко беше ок
мерси все пак на всички


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 27 яну 2006 3:04


Тъкмо щях да ти казвам да направиш рестарт с акумулатора mhihi mhihi mhihi



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта