пичове на жената астрата не може да бъде изключена алармата
имам две дистанционни, свети им лампата не ебава алармата ич, мога да влезна вътре използвайки ключа, който управлява централното, но не мога да изключа имобилайзера,
Сега въпорсът ми е имам ключ за самата аларма, знам, че е някъде под капака, но в тая тъмница няма начин да го намеря, ако не знам горе долу къде да гледам
некакви идеи? не знам дали всички аларми са еднакви на опелите да са фабрични или не,
Помагайте спешноооооооооооооооооооооо
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И да намериш алармата, надали ще си помогнеш много..
Ако решиш да я откачиш от куплунга, няма да запалиш.
Всъщност можеш да запалиш, ама трябва да знаеш какво правиш...
Ако стартера не върти, по всяка вероятност са ти прекъснали него и много вероятно още нещо та:
КАто гледаш алармата, виж най-дебелите кабели къде отиват.. това трябва да са на стартера кабелите... /ако е прекъснат/
Има и вариант да са прекъснати през реле.. нкъде близо до алармата.. търсиш го и него..
Все някъде трябва да видиш как ти е прекъснато запалването:
-датчик на хол
-захранване на бобината...
гледай за кабели НЕ монтирани заводско..
Ако откриеш как е прекъснато запалването, оправяш, и палиш на бутане... като преди това безугледно откачваш алармата...
Ако решиш да я откачиш от куплунга, няма да запалиш.
Всъщност можеш да запалиш, ама трябва да знаеш какво правиш...
Ако стартера не върти, по всяка вероятност са ти прекъснали него и много вероятно още нещо та:
КАто гледаш алармата, виж най-дебелите кабели къде отиват.. това трябва да са на стартера кабелите... /ако е прекъснат/
Има и вариант да са прекъснати през реле.. нкъде близо до алармата.. търсиш го и него..
Все някъде трябва да видиш как ти е прекъснато запалването:
-датчик на хол
-захранване на бобината...
гледай за кабели НЕ монтирани заводско..
Ако откриеш как е прекъснато запалването, оправяш, и палиш на бутане... като преди това безугледно откачваш алармата...
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Ами има аларми дето се спират с ключ, има и аларми дето имат код за авариино излизане от режима на охрана.
моята е с авариен код.влизаш и въртиш на контактния ключ толкоз пъти колкото е първото число изчакваш малко и после пак толкоз колко ти е второто. Ама при тебе знае ли се каква ти е аларамата! То всичко минава през кабелчета ама трябва да ги знеш кои са!
моята е с авариен код.влизаш и въртиш на контактния ключ толкоз пъти колкото е първото число изчакваш малко и после пак толкоз колко ти е второто. Ама при тебе знае ли се каква ти е аларамата! То всичко минава през кабелчета ама трябва да ги знеш кои са!
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта