Имам 2 сим карти на М-тел и двете са по договор ,
бях забавил сметките за около месец което не ми се слчува за пръв път,
като всеки друг обаче си плащам като поп след време и подавам молба да ми бъде активиран отново гсм-номера.
Та пак така, не плащам - нямам телефон.
Плащам - опа пак нямам!?!?
ВТФ си викам аз.
ето какво става
плащам за 2 дни сметки на стойност почти 100 лв и очаквам да ми бъдат активирани номерата
посещавам офис на хенди и така любезните служители ме държат 1 час прав докато се оправят с проблема
"Господине платени ли са ви задълженията?"
Да - казвам аз.
"Добре приятен ден до 2 часа ще имате телефон"
екстра казвам си аз...прибирам се хапвам , пийвам и си лягам
ставам за работа на другия ден и опа пак нямам телефон
обаждам се на "безплатния" *88 където работят само "професионалисти"
"добър ден ала бала еди кво си стана платих си като поп пак нямам телефон" - казвам аз.
ами добре господине подадохте ли молба?
"да разбира се ала бала 2 часа телефон ама йок" - казвам му аз...
хммм интересно задръжте на линия че имаме няква неизправност.
"добре ще позадържа" - вече съм леко изнервен
чаках 9 минути да се наконтят и затворих
днес:
отвратителен дъжд в Бургас паля колата и заминавам до М-тел
"Добър ден вчера ходих да подавам молба че нямам телефон вече сума време платил съм като поп и пак" - казвам аз
Господине къде платихте
"Хенди" - служителя извади физиономия тип "тия там са гулеми улигуфрени уа чуек"
добре казах аз, гледа струва там на компа аре пак 1 час стои прав.
"ами господине вие имате неплатена сметка , как така не са го видели колегите не знам".....аз ли да знам ве лекичък????
добре ако това ще ми осигури мобилната ви услуга за която вече съм платил ще платя
колко дължа?
"30 кинта"
ок платих си
сега задръжте така малко ще подам заявление и ще имате телефон до 1 час
"уау" - казах си аз на ум , това е чудо, та аз ще съм 1 идея по-мобилен?!??!
лека вечер господине извиняваме се за неудобството което сме ви създали до час ще имате достъп до услугата ни.
"екстра" - казах си аз...хем любезен а и ми вдъхна доверие да си свърши работата.
леко отдъхнал си се прибирам и естествено чакам да мине час да използвам телефона си за който вече съм платил няколко хиляди пъти и ще плащам докато звъня
да ама не
не час а 5 минаха от тогава
звъня на *88 преди малко.......
вдига ми някакво лице което отговаря така"
"здравейти аз съм пйетър с какво моа да ви бъда полезен" - аз казах

ами така и така еди какво си стана вече 2 пъти ходя 5 пъти плащам какво става?
задръжте на линия моля
(задържам 9 минути и затварям)
звъня след около час, вдига ми друго лице (уау колко много хора работят там?явно са много полезни на обществото )
добър вечер господине ала бала съм от М-тел с какво да ви помогна
обясних и на него....
добре обадете се по късно че имаме проблем със системата...
ок казах си
дааа маа не
звъня след още час
вдига 3то лице

ала бала обяснявам му (вече съм бесен)
той ми отговаря така :
"ама вижте кво ние не сме виновни"
ясно бе човек - казах му аз
ама дай съвет дай напътствия да се справя с проблема тва ти е работата
излъга ме там нещо само и само да затворя аре повярвах му
после пак звъня и вече съм на ръба да не им тегля майна
"добър вечер пак дрън дрън добре екстра нямам телефон...ебах ви...платих ви...кво става????"
ами обадете се през нощта -





да седя буден заради вас ли?
та
някой друг имал ли е такъв проблем и какво е предприел по въпроса?
искам да ИМАМ ТЕЛЕФОН СЛЕД КАТО СЪМ ПЛАТИЛ ЗА НЕГО!!!!
някой от вас подавал ли е жалби и имало ли е ефект
да се занимавам ли или да си седя без телефон
?
къв го става?
в крайна сметка
като не плащаш нямаше телефон...хмм справедливо
като плащаш пак нямаш...а тука как става така?
вече 3 ден ме бавят , но през това време ми върви таксата нали?
пута мадре да им го сложа тоя апарат направо с картите.
гледах им сайта на Ментел...никъде нищо не намерих към кого да подам жалба
общо взето разговарям само с бавноразвиващи се през последните 2 дни и утре май пак същото ме чака.