


Приключения с Булсатком
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Приключения с Булсатком
Реших да споделя приключенията ми с тез доставчици на тв програми, та някой ако изпадне в мойто положение да знае какво го чака. Значи клиент съм на Булсатком от 2-3 години и за това време почти никакви проблеми не съм имал. Общо взето биваше и затова сложих антена на майка ми и с приятели споделях, че съм доволен та така до сряда. През ноща когато се изля якия дъжд с градушката явно някое парче е целнало стария изгорял от слънцето конвертор и беше счупило капачето отпред в резултат на което целия се напълнил с вода. Ставам в сряда пускам тивито и ядец нема никой. Викам си ясно опряхме до техник. Звъним на централния телефон казвам си болежката и ми отговарят, че до 72 часа е срока за оправяне, но те ще гледат до ден максимум два да дойдат. Преглътнах го и чакам. Днес звъня пак да видя що ги няма още и ми се отговаря, че нямало заявка на моя адрес за ремонт при което ме хванаха бесните и резултата беше да чакам обаждане за уговорка кога през деня да минат за оправяне на проблема. Вече щастлив, че ще гледам телевизия си чакам докато ми звъннаха и отсреща някъв байчо почна да обяснява, че днес получили заявката и няма как да стане, щото имали много работа пък събота и неделя не работели та чак другата седмица можело да стане. Е прихванаха ме лудите, казах си всичко що ми беше на душата и треснах телефона. Викам на половинката ставай да ходим до най-близкия офис за тая джаджа и да я слагаме, че тия работа няма да свършат. Тъкмо тръгваме байчото пак звъни, че можело и да мине след 7.30 при което "любезно" му благодарих и хоп в офиса. Купувам джаджата за 9 пари и на въпроса ми има ли гаранция казват няма. Прибираме се у дома и питам жената тия дадоха ли ти касова бележка казва не. Половин час настройване, една ракия за успокоение и пак имам телевизия, но не благодарение на тия. Те това ми е сагата. Дано и друг да не ги чака.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Приключения с Булсатком
еми баце това е ...
сички са така ...
требе да си като шеф с тях за да те отбелязват ...
демек , звъниш им и казваш : "Нямам сигнал , до края на деня да е оправен",....
и пак не е гаранция...

сички са така ...
требе да си като шеф с тях за да те отбелязват ...
демек , звъниш им и казваш : "Нямам сигнал , до края на деня да е оправен",....
и пак не е гаранция...

- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Приключения с Булсатком
такива са ни услугите в България. 

- Jogo_1
- Мнения: 845
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Приключения с Булсатком
ИТВ е същата работа, сложих си ги един месец,но и един филм не успях да гледам, постоянно прекъсва за по 5-10 мин, абе трагедия, спрях да им плащам и няма да се занимвам повече с тях. Казах им да минат да си съберат нещата че са в мазата, още ги няма 

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Приключения с Булсатком
hooligans написа:демек , звъниш им и казваш : "Нямам сигнал , до края на деня да е оправен",....
Понеже работя в тази сфера и съм имал подобни обаждания. Такива, които ми поставят ултиматуми обикновено последни са на опашката за отстраняване на авариите. Човек колкото и да е ядосан, все пак трябва да си мери приказките и да не изпада в подобни крайности. Когато клиентът си каже болежката съвсем като бял човек с кеф отивам да му отстраня аварията. Поне при мен е така, обичам да работя с позитивни хора, вместо със сърдитковци. За съжаление обаче понякога се налага да търпя и по-нелицеприятни личности, но това е част от работата все пак.

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Приключения с Булсатком
Много клиенти. Отпуски. Основните им мощности са насочени за връзване на нови клиенти и понеже работника получава пари за всеки нов вързан клиент, то логично е той да предпочете да иде да изкара още 20лв от колкото да дойде да ти се занимава с твоя приемник. Монопол...кво да праиш 

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: Приключения с Булсатком
винаги най добре с любезност
аз винаги гледам да см любезен 


- zloby3400
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: София/Ямбол
- Контакти:
Re: Приключения с Булсатком
Миналата година спечелихме от някаква томбола на Булсат по интернет и се обадих да ги питам кога ще дойдат. Любезно ми обясниха че ще дойдат до 30 дена
/оборудването безплатно, 18 месеца договор и 15 лева за монтаж/ След около 40 дена се присетих, пак звъня и ми отговориха че срока е 30 работни дни. Това беше началото на Октомври 2008 г.Още ги чакам

/оборудването безплатно, 18 месеца договор и 15 лева за монтаж/ След около 40 дена се присетих, пак звъня и ми отговориха че срока е 30 работни дни. Това беше началото на Октомври 2008 г.Още ги чакам

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Приключения с Булсатком
Значи както се казва клиента винаги е с предимство, да така е.. но не се ли замисляте на тях какво им е.. когато вали дъжд.. или сняг.. вятър.. имат определена група хора кото трябва да оправят примерно 12 улици нямат сигнал! Е вярно колкото и да си търпелив все ще си изпуснеш нервите но това не е начина. Който не е работил в тази сфера той не знае какво е.. Не си мислете че е адски лесно да висиш на 12-ти етаж и да монтираш цифрова на някой си чичко с изгнила Г-класа (нека никой не се впряга моля) Та мисълта ме че и двете страни имат вина нали знаете че хубавите неща стават бавно.
На един му прекарват цифорва телевизия зимата, един хубав ден пада един доста солиден сняг, обаче чинията е на 10-ти етаж над прозореца. И потребителя се обажда че няма сигнал. Казват му да си изчисте чинията, може да е затрупана и от там да няма сигнал. И потребителя казва че те са длъжни да му чистат чинията, сега може да е всичко обаче ако почнат на всички абонати да чистат чиниите от снега каде излиза края.. все едно да дойдат удома да ти настроят телевизора защото ти незнаш как... Истината е че Българският потребител е нагъл и тъп, а доствчиците се изнервят от това и се полочава Ьо-ьо ефект..
Затова бъдете мили и добродушни... от караница и скандали няма полза.. когато имам повреда и дойдат техници винаги ги почерпвам с лимонадка биричка нещо за хапване, не винаги искат но аз да си питам
На един му прекарват цифорва телевизия зимата, един хубав ден пада един доста солиден сняг, обаче чинията е на 10-ти етаж над прозореца. И потребителя се обажда че няма сигнал. Казват му да си изчисте чинията, може да е затрупана и от там да няма сигнал. И потребителя казва че те са длъжни да му чистат чинията, сега може да е всичко обаче ако почнат на всички абонати да чистат чиниите от снега каде излиза края.. все едно да дойдат удома да ти настроят телевизора защото ти незнаш как... Истината е че Българският потребител е нагъл и тъп, а доствчиците се изнервят от това и се полочава Ьо-ьо ефект..
Затова бъдете мили и добродушни... от караница и скандали няма полза.. когато имам повреда и дойдат техници винаги ги почерпвам с лимонадка биричка нещо за хапване, не винаги искат но аз да си питам

- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Приключения с Булсатком
Ако всички клиенти мислеха като теб, работата ни винаги щеше да е песен. Но пък ако няма и скандалджии ще ни е съвсем скучно
Наистина доста истина има в поста ти. Мой колега, много добър приятел и братовчед почти се претрепа заради клиент, беше валяло сняг и т.н. падна от стълбата от около 4 метра на ръката си (извади огромен късмет, защото ако беше паднал на всичко друго, но не и на ръката си щеше да е вече труп). Верно сам си беше виновен, че така подцени ситуацията и се качи сам, но го направи заради клиента, който като видя какво стана (понеже беше до нас и през цялото време мрънкаше и даваше акъл)му стана тъпо и се прибра. Щото ха си представете "Не можем да ви оправим интернета господине, понеже е заледено и няма как да се качим до кутията"
Една друга, да не казвам каква, пък реши, че точно в най-голямата поледица иска интернет да й се пусне и то не бяха скандали и чудо - аз и обяснявам "Вие до магазина не може да идете без да паднете, а искате от нас да се катерим по стълбите, за да ви включим", но тя пак нагло си търсеше нейното, такива хора не мога да ги разбера, да не са ти в къщата просто
Мога до утре да разказвам за подобни индивиди, ама няма смисъл, всеки е запознат с българската простотия и начин на мислене, затова и сме на това дередже.



Re: Приключения с Булсатком
IceHeart написа:Значи както се казва клиента винаги е с предимство, да така е.. но не се ли замисляте на тях какво им е.. когато вали дъжд.. или сняг.. вятър.. имат определена група хора .... Истината е че Българският потребител е нагъл и тъп, а доствчиците се изнервят от това и се полочава Ьо-ьо ефект......
Затова бъдете мили и добродушни... от караница и скандали няма полза.. когато имам повреда и дойдат техници винаги ги почерпвам с лимонадка биричка нещо за хапване, не винаги искат но аз да си питам
Виж ся сладур,а знаеш ли колко още по -тъп и нагъл е американският потребител да речем.Общото е ,че всички потребители си плащат и искат все пак някакво качество и отношение.Примерно за интернета дет ми обяснява другия ,ами пич отдавна кабелите трябваше да са в земята и да няма никакви кутии и кабели на открито в леда и т.н.По-скоро проблема е ,че "нервните" доставчици като цяло рядко успяват да доставят с прилично качество и за продължителен период услугата за която човека си плаща съвестно месечната такса.На доста места не стига,че качеството било на телевизия,било на интернет се движи между отвратително и средна работа,ами и като капак като ти спре нета или кабелната и никой не те ебава три дни да речем,а понякога и повече и по телефона ти вдигат разни малки олигофренчета дето три думи не могат да ти кажат на кръст,как човек да се държи спокойно.Разбира се вината не е на момчетата,които обслужват техниката,а на лоша организация + нежелание за инвестиции най често от страна на чорбаджията,но пък младежите дето ходят по домовете са един вид лицата на фирмата и хората на тях си го изливат,особено ако се държат неадекватно и дразнят с разни модерни лафчета


- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Приключения с Булсатком
булсатком не са коректни и само вдигат цените веднага щом ми изтече 1,5 годишния договор ги зарязах защотоо като духаше вятър нямаше и тв
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Приключения с Булсатком
vw16v написа:Виж ся сладур,а знаеш ли колко още по -тъп и нагъл е американският потребител да речем.Общото е ,че всички потребители си плащат и искат все пак някакво качество и отношение.Примерно за интернета дет ми обяснява другия ,ами пич отдавна кабелите трябваше да са в земята и да няма никакви кутии и кабели на открито в леда и т.н.По-скоро проблема е ,че "нервните" доставчици като цяло рядко успяват да доставят с прилично качество и за продължителен период услугата за която човека си плаща съвестно месечната такса.На доста места не стига,че качеството било на телевизия,било на интернет се движи между отвратително и средна работа,ами и като капак като ти спре нета или кабелната и никой не те ебава три дни да речем,а понякога и повече и по телефона ти вдигат разни малки олигофренчета дето три думи не могат да ти кажат на кръст,как човек да се държи спокойно.Разбира се вината не е на момчетата,които обслужват техниката,а на лоша организация + нежелание за инвестиции най често от страна на чорбаджията,но пък младежите дето ходят по домовете са един вид лицата на фирмата и хората на тях си го изливат,особено ако се държат неадекватно и дразнят с разни модерни лафчетаИначе никой няма против да почерпи стига да срещне разбиране на проблема и адекватно отношение.
Пич, дай да не се пичосваме първо, ако обичаш

- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Приключения с Булсатком
темата отива на кино
без нападки моля ви
специално за Булсатком имаме на село
еми дъжд, вятър, сняг, бури не се е размествало нищо, ерго не сме викали техници...и при буря и вятър работи идеално
късмет ли е, що ли
без нападки моля ви
специално за Булсатком имаме на село

еми дъжд, вятър, сняг, бури не се е размествало нищо, ерго не сме викали техници...и при буря и вятър работи идеално

Re: Приключения с Булсатком
Прав си,че кое трябва и кое не не го решаваме аз и ти,решил го е законодателят и в закона си пише,че отпреди три или четири години кабелите трябва да са в земята.Интернета вярно,че не е най важното,което трябва да се оправи,но в случая темата е именно за това ,че доставчиците искат от потребителя само да проявява разбиране към проблемите им и да си плаща без да има никакви права и съжаляват ,че не са на мястото на ВиК и НЕК предполагам.Прав си,че трябва да се промени и мисленето на българина и да стане нормален потребител и да изисква да получава това за което си плаща без да прави компромиси с кефа и ограничените възможности на някой си "бай чепик",дето се писал за доставчик на телевизия или интернет или автомонтьор или каквато и да е друга услуга.Не съм работил като техник и поддръжка на кабелни мрежи и проблемите на техническия персонал не ме вълнуват,аз си имам договор с доставчика,а той колко хора ще наеме , с каква квалификация и как ще ги организира за да си изпълнява договорните задължения си е негов проблем.
П.С.Доста лично приемаш нещата,а все пак си на заплата едва ли си собственик на кабелна мрежа за да съчувстваш толкова много на проблемите им и да заплашваш обикновен потребител като мен с такъв страшен емотикон
П.С.Доста лично приемаш нещата,а все пак си на заплата едва ли си собственик на кабелна мрежа за да съчувстваш толкова много на проблемите им и да заплашваш обикновен потребител като мен с такъв страшен емотикон

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта