Тази статия сега я срещнах случайно- много ме раздразни тона
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Статията е супер смешна и си личи, че човека няма познание и поглед относно автомобилите като цяло.
За голямо съжаление има и коли, които са като описаните от него (или нея най-вероятно). Хубавото е че не са толкова много.
Това пък за двигателите дето го каза, че "един двигател от 89та не може да се сравнява с такъв от 2003" направо ме разби.
Аман от капацитети, като не му отбира главата да си мълчи.
Чудя се тези западняци дето карат Г1, Г2 , 1.8Т и ВР6-мотори и джанти за по 600ойор парчето и колите им струват повече от една нова Тойота Авензис или Корола - какви са? може би са селяни.
Тунинга е изкуство и за да го разбереш трябва да имаш сърце.
Да дразнят ме лепенките, евтините воланчета Тайп-Р, Калъфките на волана и грозните спойлери тип Пейка.
Другото, което искам да кажа, е че един хубав мощен стар автомобил ще ми достави много по-голямо удоволствие е една нова малолитражка. Пример ще дам с 320ис, М3, Г3 ВР6 2.9, Г2 Г60, Корадо Г60, ВР6, Ауди С2 в добро състояние ги бих предпочел пред една нова тойота ярис 1.0литра. или пежо 206.
Явно човека не е наясно, че и в България има макар и малко доста добре направени стари автомобили. Но индивид, който няма сърце не може да го разбере това нещо тунинга и да вникне в него.
А това да се слагат всички в кюпа под общ знаменател е тъпо и показва колко тесногръд е автора.
За голямо съжаление има и коли, които са като описаните от него (или нея най-вероятно). Хубавото е че не са толкова много.
Това пък за двигателите дето го каза, че "един двигател от 89та не може да се сравнява с такъв от 2003" направо ме разби.
Аман от капацитети, като не му отбира главата да си мълчи.
Чудя се тези западняци дето карат Г1, Г2 , 1.8Т и ВР6-мотори и джанти за по 600ойор парчето и колите им струват повече от една нова Тойота Авензис или Корола - какви са? може би са селяни.
Тунинга е изкуство и за да го разбереш трябва да имаш сърце.
Да дразнят ме лепенките, евтините воланчета Тайп-Р, Калъфките на волана и грозните спойлери тип Пейка.
Другото, което искам да кажа, е че един хубав мощен стар автомобил ще ми достави много по-голямо удоволствие е една нова малолитражка. Пример ще дам с 320ис, М3, Г3 ВР6 2.9, Г2 Г60, Корадо Г60, ВР6, Ауди С2 в добро състояние ги бих предпочел пред една нова тойота ярис 1.0литра. или пежо 206.
Явно човека не е наясно, че и в България има макар и малко доста добре направени стари автомобили. Но индивид, който няма сърце не може да го разбере това нещо тунинга и да вникне в него.
А това да се слагат всички в кюпа под общ знаменател е тъпо и показва колко тесногръд е автора.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да именно това е положението при туинга в Б-я, като нямаш възможност да си купиш нещо читаво за колата по-добре да си седи в оригинално състояние.
М/у другото селски тунинг има навсякъде. В САЩ съм виждал много яко направени автомобили: Супри, Евота, Импреси, Пикапи и Корвети, но наред с тях има и супер селски изпълнения: Тойота Селика с джнати 13-ки и спойлер тип пейка. Това като го видях не можаш да повярвам отначало.
Така че селянията я има навасякъде, но в различни мащаби.
Извиняват колегите от Пазарджик, Перник, Сливен и Благоевград, но такива возила съм виждал от тези градове, че направо нямам думи. Сигурен съм, че и на вас не са ви приятни.
П.С
Снощи към 23часа видях на на площат народно събрание едно пернишко митсубиши колд с огромен надпис Стрийт РАЦЕР и цял комплект светещи лайна по него.
За ей такива хора става въпрос, аз лично на такъв симпатяга бих му вкарал един винкел в главата.
М/у другото селски тунинг има навсякъде. В САЩ съм виждал много яко направени автомобили: Супри, Евота, Импреси, Пикапи и Корвети, но наред с тях има и супер селски изпълнения: Тойота Селика с джнати 13-ки и спойлер тип пейка. Това като го видях не можаш да повярвам отначало.
Така че селянията я има навасякъде, но в различни мащаби.
Извиняват колегите от Пазарджик, Перник, Сливен и Благоевград, но такива возила съм виждал от тези градове, че направо нямам думи. Сигурен съм, че и на вас не са ви приятни.
П.С
Снощи към 23часа видях на на площат народно събрание едно пернишко митсубиши колд с огромен надпис Стрийт РАЦЕР и цял комплект светещи лайна по него.
За ей такива хора става въпрос, аз лично на такъв симпатяга бих му вкарал един винкел в главата.
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз си мисля че е тъпо да се осъжда някой,на който не му харесва просто да не гледа.Вкусове има много и затова света е шарен инак би било голяма тъпня.Един познат си сложи едни светкащи неща и много се кефи,изобщо не смята че било селско а на мен ми харесва оптимизма му.
П.П.Който реши да лепи етикети първо да погледне себе си а после другите
П.П.Който реши да лепи етикети първо да погледне себе си а после другите

- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Тоз дет го е писал хал хабер си няма от света вчера му дали или си купил нова кола и вижтеме кой съм аз да се напраи.А ма кой го знай ко е карал преди това я каруца я нещо друго и вече кат смелнил класа от 1 конска сила на .. станал отворен.Изобщио не ме интересува ко е писал кат много знай той да ми купи нова. don't worry Аз смятам че една кола на 12 години още не си е изпяла песента.Тъй че оня да си е*е ма*ката .
Извинявам се за израза но тоз ме ядоса супер много.
Извинявам се за израза но тоз ме ядоса супер много.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
малко по-надолу в същата статия
no COMMENT
Автор: Avus
Дата: 22 August 2005
Заглавие: Чети, бе чехъл!
Драги ми Longanlon,
Всеки автор се гордее, когато писанието му има и значителен брой читатели. Но след като си решил така ПУБЛИЧНО да изказваш мнение, то трябва да можеш да четеш и критика за труда си) Ако може да бъде наречен така, де! Статийката ти вече е обект на насмешки в един рацерски форум (от racer, англ.). То не са едни определения по твой адрес, то не са хули. Абе, общо взето същото, което ти написа за въпросната категория хора.
За да не бъда голословен, трябва да отбележа, че много от тях във въпросния форум, даже са си отворили една такава тема - "селски тунинг". Тоест, те са пределно наясно какво е стойностно и какво не. Най-малкото постоянно си разменят идеи и съвети как обикновената кола да стане малко по-атрактивна и по-бърза. А това е нещо, което се нарича дух или тръпка или просто желание за своего рода някакво изпъкване от сивата маса.
А сега по реда на твоите думи.
Относно лепенките, неоните и другите неща във външността на колата, които между другото се наричат оптичен тунинг, често са сполучливо пипнати и не дразнят окото. Напротив. Другата част, която засяга двигателя и тем подобни, се нарича пърформанс/силов тунинг. Даже, когато се прилага по някоя "бракма" (по твоите думи), се правят модификации, преработки и доста от износените части се заменят с нови, и то не рядко маркови и скъпи. Не виждам как една такава "бракма" би могла да бъде калпава.
Що се отнася до парите... Трябва да ти кажа, че по-голяма част от тези маниаци са до трийсетака. Определено млади хора. А младите хора, както знаем е валидно за България, не са в завидно финансово състояние. И ако някой е успял да събере 5000 лева и решил да си купи независимост от обществения градски транспорт и бакшишите, ако след това е успял да додаде още 2000 лева, за да направи колата си по-бърза и по-стилна, това не означава, че ако я продаде, ще му е по силите да се бръкне, макар и със заем, за "някакви" си 15 или 20 хилки, та да ТИ УГОДИ на идеите)
Разбира се, има и такива, които карат нови и скъпи автомобили. Но не им пречи да си вземат по-стари такива, да ги тунинговат и да се пускат с тях. Ако решиш да ги видиш отблизо, си размърдай "критично виртуалния" задник до някое от сборищата им и ще се убедиш що за хора са. Примерно Божурище. Такива средища даже създават истински приятелства. И една молба към теб! Недей да се депресираш, ако видиш нови коли за по петдесетина, че и много повече хиляди левове или евро, доста тунинговани да минават покрай теб! Хаха...
Що се отнася до годините на колите. Да, има едни такива, които са близо до 1989-та. Да, прав си и за лепенката Racing на челното стъкло. Отново си прав и за малкото пари, за които са закупени... не повече от десетарка левчета-кефчета с три нули. Но пък са додадени "някакви" си 10-15 000 евро и странно как колата-набор на собственика й достига "гъзарските" 600 к.с. Не знам защо, но ми минава една ЕРЕТИЧНА мисъл през главата. Сигурно всичките ти коли ( ?! дали изобщо имаш такива ?! ) през целия ти живот няма да съберат общо тази мощност. Знае ли се...
Убеден съм, че нещо ти куца в трезвата преценка. Заради определен род хора, "шумни" с музиката си в колата или смешни с гиздавата украса по ламарините, недей да слагаш всички почитатели на тунинга под един знаменател!
no COMMENT
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта