искам да ви помоля за съвет, как да угодя на господин инструктора ми, според когото съм нагъл и безразсъден и който ме увиква за грешки според него, които всъщност са по вина на хубавци, които обичат да пресичат двойнинепрекъснати ленти и да изпреварват на пешеходни пътеки или пък просто са разсеяни и не реагират адекватно на подадени от мен сигнали... Благодарение на тези ситуации бях обявен за нагъл и безразсъден, без да съм нарушил 1 ограничение на скоростта или да съм предизвикал по моя вина опасност на пътното платно. Също така бях увикан и за неизползване на полусъединител в ситуации когато категорична карах на полусъединител. В крайна сметка се чувствам безкрайно объркан и защо е необходимо 30 метра преди стоплиния движейки се направо, да трябва да съм подал мигач за маневра в кръстовището, а не на 20 примерно както и направих или защо движейки се в кръгово движение в най-вътрешната лента да трябва да съм с включен ляв мигач, при положение, че продължавам движението в същата лента и не извършвам престрояване
Проблем с инструктор
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Проблем с инструктор
Добър ден,
искам да ви помоля за съвет, как да угодя на господин инструктора ми, според когото съм нагъл и безразсъден и който ме увиква за грешки според него, които всъщност са по вина на хубавци, които обичат да пресичат двойнинепрекъснати ленти и да изпреварват на пешеходни пътеки или пък просто са разсеяни и не реагират адекватно на подадени от мен сигнали... Благодарение на тези ситуации бях обявен за нагъл и безразсъден, без да съм нарушил 1 ограничение на скоростта или да съм предизвикал по моя вина опасност на пътното платно. Също така бях увикан и за неизползване на полусъединител в ситуации когато категорична карах на полусъединител. В крайна сметка се чувствам безкрайно объркан и защо е необходимо 30 метра преди стоплиния движейки се направо, да трябва да съм подал мигач за маневра в кръстовището, а не на 20 примерно както и направих или защо движейки се в кръгово движение в най-вътрешната лента да трябва да съм с включен ляв мигач, при положение, че продължавам движението в същата лента и не извършвам престрояване
Ще бъда благодарен ако ми разкажете как вие сте изкарали курсовете и как са се държали вашите инструктори.
искам да ви помоля за съвет, как да угодя на господин инструктора ми, според когото съм нагъл и безразсъден и който ме увиква за грешки според него, които всъщност са по вина на хубавци, които обичат да пресичат двойнинепрекъснати ленти и да изпреварват на пешеходни пътеки или пък просто са разсеяни и не реагират адекватно на подадени от мен сигнали... Благодарение на тези ситуации бях обявен за нагъл и безразсъден, без да съм нарушил 1 ограничение на скоростта или да съм предизвикал по моя вина опасност на пътното платно. Също така бях увикан и за неизползване на полусъединител в ситуации когато категорична карах на полусъединител. В крайна сметка се чувствам безкрайно объркан и защо е необходимо 30 метра преди стоплиния движейки се направо, да трябва да съм подал мигач за маневра в кръстовището, а не на 20 примерно както и направих или защо движейки се в кръгово движение в най-вътрешната лента да трябва да съм с включен ляв мигач, при положение, че продължавам движението в същата лента и не извършвам престрояване
- hooligans
- Модератор

- Мнения: 18739
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Проблем с инструктор
Първо, в кръгово трябва да си с включен мигач
Гледам си всезнайко, защо ходиш на курсове да те учат?
Гледам си всезнайко, защо ходиш на курсове да те учат?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем с инструктор
Колега ,кой ти е инструктор в Перник!Познавам някои.Що не го смениш?И по мен е подвиквал,но пък беше стабилен и съм много доволен в крайна сметка!
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблем с инструктор
Правилата са такива........ 

Последна промяна от lrlmodo на Пет 08 окт 2010 16:18, променено общо 1 път.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с инструктор
Какви курсове , какво е това ? Ние нямаме книжки ... освен ако не броим тези дето са на ролки
.
Давай по-спокойно , допусни все пак че не знаеш всичко , въпреки че знаеш 100 пъти повече от инструктора , всички сме сигурни
.
Каквото и да напишем в темата ти в твоя подкрепа , какво ? Ще ни вземеш за свидетели и ще го осъдиш ли ?
Спокойно , ще вземеш книжка
!
.Давай по-спокойно , допусни все пак че не знаеш всичко , въпреки че знаеш 100 пъти повече от инструктора , всички сме сигурни
.Каквото и да напишем в темата ти в твоя подкрепа , какво ? Ще ни вземеш за свидетели и ще го осъдиш ли ?
Спокойно , ще вземеш книжка
-
theultimate
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Проблем с инструктор
apa6o написа:ако ми разкажете как вие сте изкарали курсовете и как са се държали вашите инструктори.
Като слушам инструктора и не се опитвам да мисля. Първо че вероятно разбира повече от теб, второ това наистина са условията да вземеш книжка. Освен това в учебната кола е нормално да се кара по-бавно и нещата да се случват по-плавно отколкото в реалното каране.
Последна промяна от theultimate на Пет 08 окт 2010 16:21, променено общо 1 път.
- vaso18
- T.N.T.
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 18 юли 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Проблем с инструктор
докато караш курса карай както той иска след това си карай както ти искаш ии умната и безаварийно
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с инструктор
Не твърдя, че съм всезнайко, явно това е грешка по моя вина, но примерно един пич, който при подаден от мен сигнал за маневра при двупосочно движение с по 1 лента в посока, реши, без да подава мигач, че учебната кола е лесна мишена и скочи да ме изпреварва, макар и преди да ме беше наближил, да бях подал сигнал за маневрата, при все, че изпреварването е забранено и от пътната маркировка, а аз извършвах заобикаляне на неправилно спряло МПС... Което беше вкарано от инструктора ми в графа "засичане", щото беше зает да си говори по мобилния
Нямам намерение да го сменям, а по-скоро ми се иска да разбера психологията в действията му, за да може да се разбираме взаимно и кормуването да е приятно и ползотворно, защото просто поведението му в различни случаи ме обърква, което води до грешки от моя страна.
И точно, че не споря с него, а когато не знам как да постъпя го питам, при което той обикновено не отговаря на въпроса... А дали знам повече от него-не знам, разбира се, но проблема е, че не мога да се сработя с него и да приема стил на шофиране, който би му допаднал, за да може вместо да се притеснявам, дали примерно е доволен от избора ми на предавка, да мога да следя знаци и маркировка.
Нямам намерение да го сменям, а по-скоро ми се иска да разбера психологията в действията му, за да може да се разбираме взаимно и кормуването да е приятно и ползотворно, защото просто поведението му в различни случаи ме обърква, което води до грешки от моя страна.
И точно, че не споря с него, а когато не знам как да постъпя го питам, при което той обикновено не отговаря на въпроса... А дали знам повече от него-не знам, разбира се, но проблема е, че не мога да се сработя с него и да приема стил на шофиране, който би му допаднал, за да може вместо да се притеснявам, дали примерно е доволен от избора ми на предавка, да мога да следя знаци и маркировка.
Re: Проблем с инструктор
ама ти не си ли научил, че учебните всеки гледа да ги изпревари и заобиколи отвсякъде? ако не си, учи го бързо и не чакай някой си да те пусне или да ти прави реверанс, напротив, масата народ гледа да махне учебния от очите си... сигурно и тоя се е изсилил да те махне по-бързо и ти си му се хввърлил отгоре, мигача не ти дава предимство
-
kiril_bulgaria
- Мнения: 594
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево / Бургас
Re: Проблем с инструктор
Инструктора е човек с опит, знаещ. Това е компетентно лице, което трябва да слушаш. Той е човека, който има стотици хиляди километри, а значи има и достатъчна практика. И щом е казал това, значи е така! Без да го коментираш!
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с инструктор
apa6o написа:Не твърдя, че съм всезнайко, явно това е грешка по моя вина, но примерно един пич, който при подаден от мен сигнал за маневра при двупосочно движение с по 1 лента в посока, реши, без да подава мигач, че учебната кола е лесна мишена и скочи да ме изпреварва, макар и преди да ме беше наближил, .....
Не бих те съветвал да караш така , дори и като вземеш книжка .
Думички като "мишена" , наказване на "лошия дето не внимава" и т.н. не водят към толерантност на пътя , не е това начина за каране в града .
Може другия да е сгрешил , може да е изнервен , може да бърза за работа или за не знам къде си , да не е видял мигача ти , да е решил да не чака да се туткаш и т.н.
Но трябва ли да излезеш грубо пред него си е въпрос , на който сам трябва да си отговориш , макар че инсруктора ти е отговорил вече .
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Проблем с инструктор
hooligans написа:Първо, в кръгово трябва да си с включен мигач![]()
Гледам си всезнайко, защо ходиш на курсове да те учат?
я ми намери къде в закона точно е написано, че при въртене се дава мигач?
мое лично мение, че инструктора не трябва да задълбочава несигурността ти и да те овика за грешките ти. така или иначе всеки си гради сам стил на каране и не може да караш както някой ти нарежда. вярно, че работата му е да ти посочва грешките и да те учи, но ако ти самият смяташ, че няма такива и се дразните взаимно по - добре го смени. намери някой с когото се разбирате.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с инструктор
Да, не ми, но когато сигнализирам за намерението си да извърша маневра, преди човека зад мен да е изявил желанието си да ме изпреварва, респективно подал мигач или поне изнесъл се в ляво, то да ме гледа, с ляв мигач и да ми скочи отляво да ме изпревари за мен е просташка постъпка и нарушение на правилника...
Ми в такъв случай, трябваше май или да бия едни хубави резки спирачки, за да не украся задницата на неправилно спрелия или да пробвам левитация с учебен автомобил, защото макар и при ниска скорост, не мисля, че автомобила щеше да успее да спре на влошените пътни условия... А точно за колегиалността го оставям без коментар, защото аз поне се опитвам да се държа като такъв, а не постъпвам като идиотите, които считат учебната кола за препядствие на пътя
milmar написа:apa6o написа:Не твърдя, че съм всезнайко, явно това е грешка по моя вина, но примерно един пич, който при подаден от мен сигнал за маневра при двупосочно движение с по 1 лента в посока, реши, без да подава мигач, че учебната кола е лесна мишена и скочи да ме изпреварва, макар и преди да ме беше наближил, .....
Не бих те съветвал да караш така , дори и като вземеш книжка .
Думички като "мишена" , наказване на "лошия дето не внимава" и т.н. не водят към толерантност на пътя , не е това начина за каране в града .
Може другия да е сгрешил , може да е изнервен , може да бърза за работа или за не знам къде си , да не е видял мигача ти , да е решил да не чака да се туткаш и т.н.
Но трябва ли да излезеш грубо пред него си е въпрос , на който сам трябва да си отговориш , макар че инсруктора ти е отговорил вече .
Ми в такъв случай, трябваше май или да бия едни хубави резки спирачки, за да не украся задницата на неправилно спрелия или да пробвам левитация с учебен автомобил, защото макар и при ниска скорост, не мисля, че автомобила щеше да успее да спре на влошените пътни условия... А точно за колегиалността го оставям без коментар, защото аз поне се опитвам да се държа като такъв, а не постъпвам като идиотите, които считат учебната кола за препядствие на пътя
Чл. 88. (1) Водач, който има намерение да предприеме изпреварване, е длъжен:
1. преди да подаде сигнал, да се убеди, че движещото се след него пътно превозно средство не е подало сигнал за изпреварване, че не го изпреварва друго пътно превозно средство и че движещото се отпред пътно превозно средство не е подало сигнал за изменение на посоката си на движение наляво;
2. след като е подал сигнал, да се убеди, че има видимост, свободен път на достатъчно разстояние за изпреварване и може да заеме място в пътната лента пред изпреварваното пътно превозно средство, без да го принуждава да намалява скоростта или да изменя посоката на движение.
Последна промяна от apa6o на Пет 08 окт 2010 17:00, променено общо 2 пъти.
- A_state_of_trance
- Мнения: 128
- Регистриран на: Вто 16 дек 2008 1:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с инструктор
За това се ходи на курсове, да ти се поскарат за да се научиш (поне на основното). Хубаво тоз те е изпреварил, ама пък и за това си имаш огледала. Нали знаеш (предполагам всеки инструктор го казва на учениците си) "огледало -> мигач -> маневра". И аз съм бил в същото положение (даже още ми държи влага), но на курсовете не очаквай да разбереш всичко от раз. Ще се научиш, чак като се пуснеш сам.
Другото което ми е направило впечатление е, че повечето безрасъдници по пътищата ни, като видят кола с "У" и се започва гавра. Не знам кеф ли им прави да стресират младите шофьори ли кво...? За това винаги имай едно на ум, като си с учебната кола!
Просто се отпусни и няма да имаш проблеми, нито с управлението на автомобила, нито с инструктора.
Лека и безаварийна и късмет на изпитите!!!
Другото което ми е направило впечатление е, че повечето безрасъдници по пътищата ни, като видят кола с "У" и се започва гавра. Не знам кеф ли им прави да стресират младите шофьори ли кво...? За това винаги имай едно на ум, като си с учебната кола! Просто се отпусни и няма да имаш проблеми, нито с управлението на автомобила, нито с инструктора.
Лека и безаварийна и късмет на изпитите!!!

- dinkonikolaev
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 16:58
- Автомобил: VW Golf 2 GTI Golf 3 Variant
- Двигател: PF AAM
- Местоположение: Нова Загора
Re: Проблем с инструктор
Моя редовно ми се поскарваше,ама знам че е било за добро и не съм се впрягал.Иначе карай си както отй иска и очите на 6 и така.Инструктора ми все ми казваше "Карай с 2 ръце като вземеш изпита ако искаш без ръце карай"
Евала на чичо Енчо
Ford Focus 
Евала на чичо Енчо
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта