На тържеството присъстваха командващия на ВВС генерал-майор Константин Попов, Бернд Фрекман, изп. директор на "Луфтханза Техник София", Светослав Станулов, председател на АБА, Кирил Ерменков, бивш министър на транспорта и над 100 ветарани от гражданската авиация и ВВС.
И по случай този хубав празник,нека ви разкажа,и покажа какво ще е останало от БАЛКАН по случай 65 години Българска Гражданска Авиация!
А именно ето какво,на фона на величествената сграда на РВД:

И още малко прекрасни експонати за бъдещ музей....


Има и краченца.....

и перчици....

А ето как изглеждаха самолетите преди да ги "оправят"

С какво и на кого пречеха самолетите просто недоумявам.Надявам се че не е свързано със строежа на новата кула на РВД,защото тя е на съвсем друго място.
За съжаление също е положението в северният район-там "умните" от военното министерство вече са нарязали и Ту-134,също така са подготвени и останалите Ан-26
Нашите приятели от Скорпион Еър,притежаваха също така и един страхотно запазен Ан-12,ама като казвам запазен,имам предвид точно това!
И понеже вече не е годен да лети,решили че е излишен и го продали за малка сума на някакъв украинец,който в процеса на рязане е казал следното:
"Странно,вие тука нямате ли намерение да правите музей...защото този самолет е много подходящ.!?!?"
Не знам дали това са били точните му думи,но смисълът им е подобен!
След като научих всички тези неща,и видях останките от историята на БАЛКАН,в изблик на ярост просто вдигнах телефона и почнах да въртя по министерства,в отчаян опит да потърся помощ.
Но след като се свързах с МТ,от там ме препратиха към ГВА.Там говорих с един любезен господин,на име Бамбов,който гордо ми заяви,че ,цитирам:
"Крайно време беше тази скрап да бъде нарязана,защото перона на летището е тесен,и нвече нямало място за нищо.Никъде по европейските летища нямало такива бараки."
След като аз бях готов да ревна в ибзлик на безпомощност,му казах че може би някой ден като се започне музей на авиацията на летището,или поне в близост на него няма да има какво да сложим,и това ще е жалкото,той ми отговори :
"На никое международно летище няма музей"
Аз лично се сещам веднага за музея до летище Никола Тесла в Белград-един наистина страхотен музей.Там имат и наш Месершмит 109Г,предаден след 1944г.Хората си го пазят и съхраняват,а ние -давайте да режеме и потопяваме историята.
Ех Уважаеми Господин бамбоф,от такива хора като вас авиацията в България е на това ниво.Трябваше да ви сложат за директор на ГВА,за да можете и вие някой ден да приберете някоя и по-тлъста комисионна,като например от даването на лиценз на Голдеър за наземен оператор,срещу скромната сума от 350 000$ рушветче.....
Има искра надежда,говорих със секретарката на зам.министъра Камен Кичев,надявам се като бивш служител на авиокомпания,и след като видях в интервюта как ревностно защитаваше Летище София от нападките на онази евроселянка Антония Първанова,все пак да помогне в спасяването на макар и малкото останало!