http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=911957
Коментариииииииииииииииии??????
Какво ново от създателите на TESLA и Google ...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Какво ново от създателите на TESLA и Google ...
WDW написа:http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=911957
Коментариииииииииииииииии??????
ами тези хора или ще загинат при "злополука" и проекта им ще изчезне безследно , или идва дългоочаквания край на петролната зависимост
второто не го вярвам да се случи скоро
Re: Какво ново от създателите на TESLA и Google ...
One написа:WDW написа:http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=911957
Коментариииииииииииииииии??????
ами тези хора или ще загинат при "злополука" и проекта им ще изчезне безследно , или идва дългоочаквания край на петролната зависимост
второто не го вярвам да се случи скоро
Ще ги тресне тока някъде!
- stanislav_s
- Мнения: 579
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- stanislav_s
- Мнения: 579
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Flatmo написа:Всичко е много хубаво но не ми се мисли след 150хил. километра като дойде време за смяна на елементите на батериите за каква сума ще става въпрос.
Абе все си мисля, че ако имаш пари да си купиш тая кола, едва ли ще те боли кой - знае колко за батериите. Пък и нещо друго - за 150 х. км най-вероятно ще избиеш парите за нови многократно.
Точно защото тия още са живи явно има нещо гнило в цялата тази работа.
1.Чудно ми е какви ще са тези батерии които да изкарат 400 км. дори и при 1/3 изполване на мощността на мотора,защото токът който ще се черпи от тях ще е огромен. От каквото и да са направени за да захранват този електромотор в продължение на 400км. те трябва да тежат МНОГО и да имат големи размери.
2.Презареждането по време на движение по инерция ми се вижда несериозно. Генерирането на енергия за заряд на батериите ще предизвика допълнително съпротивление между гумите и пътя от което ще намалее скоростта, което от своя страна ще предизвика необходимостта от ускорение за което обаче е необходима енергия и то в пъти по голяма от генерираната.
така че мисля че като някой си поръча колата ще му кажат "Всичко представено в сайта е така само че има една малка подробност която сме пропуснали да отбележим........."

1.Чудно ми е какви ще са тези батерии които да изкарат 400 км. дори и при 1/3 изполване на мощността на мотора,защото токът който ще се черпи от тях ще е огромен. От каквото и да са направени за да захранват този електромотор в продължение на 400км. те трябва да тежат МНОГО и да имат големи размери.
2.Презареждането по време на движение по инерция ми се вижда несериозно. Генерирането на енергия за заряд на батериите ще предизвика допълнително съпротивление между гумите и пътя от което ще намалее скоростта, което от своя страна ще предизвика необходимостта от ускорение за което обаче е необходима енергия и то в пъти по голяма от генерираната.
така че мисля че като някой си поръча колата ще му кажат "Всичко представено в сайта е така само че има една малка подробност която сме пропуснали да отбележим........."

и при мен не излиза нищо, излиза единствено ако търся така: http://www.google.bg/search?hl=bg&q=htt ... tors&meta=
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Според мен е напълно възможно и нормално да се реализира тази идея. Въпросът е дали точно сега. Ако приемем че един електродвигател би трябвало да е доста по евтин от един конвенционален бензинов мотор със скоростите барабар със всички негови подсистеми излиза че трябва да се доплати нещо за батерията.
За градска кола би било супер.
За градска кола би било супер.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта