Та става дума за едно CZ 350 което реших да реставрирам и сега смятам да му се слага нова боя,но искам аз да си сваля стара боя,няма никакви забележки по боята в смисъл драскотини и други.С каква шкурка(размер)да започна свалянето на боята.За сега е това по нататък може да пусна снимки как става
Реставрация на CZ 350
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Michael1
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 25 май 2011 23:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Реставрация на CZ 350
Здравейте на всички,не знам дали е тук мястото на темата но не мога да се ориентирам къде да я пусна,ако има някакъв проблем нека модераторите да я преместят.
Та става дума за едно CZ 350 което реших да реставрирам и сега смятам да му се слага нова боя,но искам аз да си сваля стара боя,няма никакви забележки по боята в смисъл драскотини и други.С каква шкурка(размер)да започна свалянето на боята.За сега е това по нататък може да пусна снимки как става
.Благодаря ви предварително
Та става дума за едно CZ 350 което реших да реставрирам и сега смятам да му се слага нова боя,но искам аз да си сваля стара боя,няма никакви забележки по боята в смисъл драскотини и други.С каква шкурка(размер)да започна свалянето на боята.За сега е това по нататък може да пусна снимки как става
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Cezet 350
Някога аз направих така на моето Балканче: Купих си препарат за сваляне на боя...Казваше се "Зебра"...не знам да ли се намира по магазините все още. Та с него свалих старата боя из дъно...после шкурене и закарах тенекийте та ми ги боядисаха прахово и Балканката стана като нова.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Cezet 350
Бояджиите имат едно понятие....нарича се "смивка"....течност ,която съдържа коресилин,киселина,нафта,бензин и бог знае какво още в определени пропорции....всичко пада на едри люспи до лъскав метал....
Re: Cezet 350
Една дума - песъкоструй...другото е компромис...
Смивки-мивки и почивки, Терминатори и абсорбатори, стават за прави, гладки и равни повърхности,
за изчанчени и начупени детайли-песъкоструй...
Смивки-мивки и почивки, Терминатори и абсорбатори, стават за прави, гладки и равни повърхности,
за изчанчени и начупени детайли-песъкоструй...
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Cezet 350
Колеги, стига сте вкарвали в филми човека, при положение че няма нужда от реставриране а само от боядисване, къде го пратихте на пясъкоструйка.Взема си водна шкурка, сваля гланца на старата боя, напръсква основа 4+1 в цвят близък до този с който ще боядисва.Минава основата със скочбрайт или водна шкурка и пръска боята.Прахово може да боядиса само рамката, но и там не го препоръчвам, защото праховото не се свързва с метала и ръждата си работи.Рамата се почиства добре, пръска и се епоксиден грунд, основа и боя отгоре.За всички тези процедури си приготви едни 500 лв. 
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Cezet 350
PACH написа:Колеги, стига сте вкарвали в филми човека, при положение че няма нужда от реставриране а само от боядисване, къде го пратихте на пясъкоструйка.Взема си водна шкурка, сваля гланца на старата боя, напръсква основа 4+1 в цвят близък до този с който ще боядисва.Минава основата със скочбрайт или водна шкурка и пръска боята.Прахово може да боядиса само рамката, но и там не го препоръчвам, защото праховото не се свързва с метала и ръждата си работи.Рамата се почиства добре, пръска и се епоксиден грунд, основа и боя отгоре.За всички тези процедури си приготви едни 500 лв.
Подкрепям. Оригиналният грунд, който е нанесен върху метала, не можеш го замени с по - добър. Мини всичко с обезмаслител, шкурка, шприц, водна и боя. Аз бих ти препоръчал 3+1 шприц, по - трудно се търка, но е по - здрав механично. И полиуретанова боя или лак.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Cezet 350
Michael1 написа:.... за едно CZ 350 което реших да реставрирам и ....
доста се съмнявам .. че имаш търпението .. познания и умения да го реставрираш .. но ако все пак съм в грешка .. да те насоча http://www.bikerz.bg/viewtopic.php?f=25&t=20605 и http://forum.moto-zone.bg/index.php/board,28.0.html
най малкото да видиш как се прави

- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13569
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Реставрация на CZ 350
Ако трябва предна капла имам,само, че с огъвка на 90 градуса от бордюр.Иначе спици. лагери.
Re: Реставрация на CZ 350
Да, мини го с една шкурка и боядисвай върху ръждата под "оригиналния " грунд
Все едно как ще го направиш, ти ще си го гледаш
Все едно как ще го направиш, ти ще си го гледаш
- Michael1
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 25 май 2011 23:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Реставрация на CZ 350
Благодаря за отговорите,ми ще се опитам да го постегна до колко мога (и финансите позволяват)пък ще видим какво ще стани.Ето снимки на мотора и ден 1-разглобяване:



Мисля с какво да изтъркам джантите,в практис гледах една паста която е за алуминии и други метали и се чудя дали ще стане препарата е на "car plan"шишенцето е ето такова но има нарисувана една джанта http://www.binbin.net/photos/carplan/ca ... im-wax.jpg,също така един приятел ми каза за Unipol пак било някаква паста но мисля че тя е доста скъпа.Какво ще кажете дайте някаква идея?



Мисля с какво да изтъркам джантите,в практис гледах една паста която е за алуминии и други метали и се чудя дали ще стане препарата е на "car plan"шишенцето е ето такова но има нарисувана една джанта http://www.binbin.net/photos/carplan/ca ... im-wax.jpg,също така един приятел ми каза за Unipol пак било някаква паста но мисля че тя е доста скъпа.Какво ще кажете дайте някаква идея?
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Реставрация на CZ 350
Е ако няма забележки по боята за какво ти е да го пребоядисваш?
Все пак ако гониш някаква "антикварна" стойност винаги е най-добре да запазиш максимелен брой елементи в оригинален вид.
Все пак ако гониш някаква "антикварна" стойност винаги е най-добре да запазиш максимелен брой елементи в оригинален вид.
- Michael1
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 25 май 2011 23:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Реставрация на CZ 350
Искам да кажа че няма дълбоки драскотини,а и на 2-та снимка може да се види как е паднала боята на едното капаче и на места просто е изтаняла и се вижда отдолу старата боя защото преди години някой некъдърен майстор го е боядисал направо върху старата боя.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13569
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Реставрация на CZ 350
Michael1 написа:Искам да кажа че няма дълбоки драскотини,а и на 2-та снимка може да се види как е паднала боята на едното капаче
Дясното -там е акумулаторът, явно е текъл.
Модела е от 6V та серия - 2 ри модел. Първата моделна серия беше с по-малък резервоар. Добре изглежда .
Re: Реставрация на CZ 350
Ако смяташ да правиш нещо сериозно си длъжен да разкачиш всичко,
и да пребоядисаш рамката...
и да пребоядисаш рамката...

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта
