Вземете си касовата бележка

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Вземете си касовата бележка

Мнениеот dude » Нед 24 дек 2006 12:56


случайно щраках и попаднах на тая инициатива на тв 7 дни
замислете се, че има ли бележка, има данъци, демек има повече пари в бюджета, та от там е ясно

да не говорим, че без касова бележка няма рекламация




Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Нед 24 дек 2006 12:59


Таман си влизам - освен че си я взех - даже ми я дадоха:)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 24 дек 2006 13:12


В Ингилизия примерно,купуваш нещо,дето работи на ток...Няма гаранционна карта с имена,адреси,прочие глупости...Взимаш си receipt-а (касовата бележка) и като искаш да върнеш нещо или да ползваш гаранционен ремонт,това е документа,който единствен ти върши работа. :wink:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Нед 24 дек 2006 13:19


епа в германско, доколкото видях де, е същата работа
бележката е достатъчна


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 24 дек 2006 13:24


dude написа:епа в германско, доколкото видях де, е същата работа
бележката е достатъчна

Хм,нали натам сме се запътили,към Ойропата,ако ни пуснат де...


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Нед 24 дек 2006 14:33


то може да е така ама я си вижте касовите бележки примерно от Софийска вода след 2 месеца ако разчетеш нещо от там направо .......незнам . Стават едни такива готини бели листчета. Лошото е че не само там са такива. Дано да не ви се налага да я ползвате


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 16:26


Въпрос на договорка. Колко от вас, ако им пердложат 20% отстъпка за да не вземат касова бележка, ще откажат?


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Нед 24 дек 2006 17:31


musura написа:Въпрос на договорка. Колко от вас, ако им пердложат 20% отстъпка за да не вземат касова бележка, ще откажат?



Зависи каква е сумата, Сър.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Нед 24 дек 2006 17:43


абе колко ще приемат не знам, но примерно ако си купуваш нещо скъпо,
ще се навиеш ли да е ебз касова бележка, за да спестиш 20%, ако знаеш, че няма гаранция без нея?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 17:43


Милослав написа:Зависи каква е сумата, Сър.


Така е, но от моя скромен търговски опит, 95% от клиентите предпочитат да спестят тези 20%, ако има такава втзможност. Честно казано, аз предпочитам да няма такива варианти и всичко да си е легално, защото продаването без касова бележка примерно, е много по-голям риск за търговеца, отколкото за клиента :idea:


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Нед 24 дек 2006 17:59


musura написа:
Милослав написа:Зависи каква е сумата, Сър.


Така е, но от моя скромен търговски опит, 95% от клиентите предпочитат да спестят тези 20%, ако има такава втзможност. Честно казано, аз предпочитам да няма такива варианти и всичко да си е легално, защото продаването без касова бележка примерно, е много по-голям риск за търговеца, отколкото за клиента :idea:


Ами и аз така мисля да ти кажа ... аз лично не си взимам касовата бележка като пазарувам кафенце и разни други , но когато става дума за дрехи и разни каквито и да е др неща дори си я искам...даже и на бензиностанцията си я искам... когато ми предложат фактура им казвам че само касовата ми трябва ... Тр да има някаква самоотчетност понякога ;)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 18:14


dude написа:абе колко ще приемат не знам, но примерно ако си купуваш нещо скъпо,
ще се навиеш ли да е ебз касова бележка, за да спестиш 20%, ако знаеш, че няма гаранция без нея?


А ще се навиеш ли да спестиш 20% ако гаранцията си важи? Кой го имзисли това, че гаранцията не важи без касова бележка??? Това е изгъзица на Техномаркет и Технополис, като по този начин си търсят вратички да не признават гаранция на клиентите си, много от които след година са загубили и гаранционна карта и касов бон и всичко :wink: , а гаранционния срок примерно е 3 години и той се дава от производителя на стоката. Демек, в Техно-тата много добре знаят тази стока кога и за колко пари и с каква гаранци са я продали, така че е въпрос на колегиалност и коректност да се уважи гаранцията, дори и без документ, особенно, когато става въпрос за фирмени сервизи и световна гаранция - представи си само да ти се счупи ноутбука някъде из европата и от сервиза на HP да те върнат, защото не си пазиш касовата бележка от фирма "Фирма", несериозно е някак.

Пак ще ти кажа от моя търговски опит, каква е практиката в сервиза - стоките които продавам, са "вкарани" в базичка по серийни номера и като дойде клиент с проблем, дори и да няма гаранционна карта или касов бон, проверявам в моята база дали е гаранционна стоката/модула и ако е- той се ремонтира или заменя без пари, ако не е гаранционен - клиента си избира дали ще се ремонтира, дали ще купува ново или ще ходи в друг сервиз. Малките фирми разчитат на името си, големите - на цените си. Аз немога да си позоля да имам недоволни клиенти, защото ще ми умре бизнеса точно за 2 седмици, както се случи с много колеги, които се появяваха и изчезваха от пазара. Аз обаче продавам вече над 10 години и дай Боже, само доволни и щастливи (и платежоспособни) клиенти да имам :wink:


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Не е точно така ...

Мнениеот Mega » Нед 24 дек 2006 18:39


Това, че гаранцията не важи без бележка е тъпо. Аз имам отчет на всеки продаден продукт и никога не съм искал от хората друго освен валидна гаранционна карта. Даже има случаи, когато клиентите са я загубили и проверявам кога е купен продукта и ако е в гаранция си я поемам!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: Не е точно така ...

Мнениеот musura » Нед 24 дек 2006 18:45


Mega написа:Това, че гаранцията не важи без бележка е тъпо. Аз имам отчет на всеки продаден продукт и никога не съм искал от хората друго освен валидна гаранционна карта. Даже има случаи, когато клиентите са я загубили и проверявам кога е купен продукта и ако е в гаранция си я поемам!


:да:

точно това казвам и аз :wink:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 24 дек 2006 18:49


добре де ама като си купих маратонки за 250 кинта, пича как да ми запише серийния номер на маратонките.просто касовата бележка е гаранцията.разни стоки-разни гаранции ;)



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта