Рекламация на офис стол

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Рекламация на офис стол

Мнениеот doaiena » Сря 29 авг 2012 11:28


Преди няколко месеца закупих офис стол от фирма Явор, след няколко месеца употреба възникна проблем със стола, разкъсване на кожата на седалищната част, пуснах рекламацията на 01.08.2012, дойде едно човече от фирмата до вкъщи да констатира проблема и направи снимки на скъсаното, и ми каза, че до една две седмици ще подменят частта с нова, законово са длъжни в срок до един месец да отстранят проблема, днес се обадих във фирма Явор да попитам какво е развитието понеже остават два дни до края на срока, след малко ми върнаха обаждането и ми заявиха дали е удобно да им занеса стола да зашият скъсаното защото не подменяли детайли на офис столовете, а служителя който дойде до вкъщи ми каза, точно обратното!
Какво да предприема след изтичането на законния един месец срок за отстраняване на дефекта!
Разминаването на информацията, единия служител казва, че сменят детайлите, сега ми звънът и ми казват, че политиката на фирмата била да шият столовете а не да подменят детайлите, аз изрично отказах този вариант, стола който съм купил никак не е евтин струва 210лв и мисля е крайно не сериозно отношението на тази фирма!




Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Рекламация!

Мнениеот Haralampi » Сря 29 авг 2012 11:37


Колега, извън какво име си създава така фирмата, то тя е длъжна да отстрани гаранционен проблем.
Как ще го отстранява - за това нямаш думата ти. Разбира се идеята е, че трябва да бъде възобновено оригиналното състояние на стоката.

Не знам точно какъв е дефекта, ако е разшиване и може да бъде коригирано с обратно зашиване - нямаш никакво законово право на жалба...


drmilendd
Мнения: 1115
Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
Автомобил: Opel Vectra
Двигател: 22ZE 2009
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рекламация!

Мнениеот drmilendd » Сря 29 авг 2012 12:01


Снимай стола преди и след ремонта и тогава КЗП. Сега нямаш основание за жалба, защото не си изпълнил предписанието на фирмата. Все пак стола е движима вещ и е нормално да им го закараш. Когато не си доволен от поправката тогава се жалвай


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Рекламация!

Мнениеот Haralampi » Сря 29 авг 2012 12:09


Точно така.
Същото важи и за техника - когато компютъра ти се развали го занасяш на ремонт и не само нямаш право на глас, но и в повечето случаи не разбираш какво точно са сменили или поправили. Важното в края на деня е компютъра отново да работи и да изглежда както преди!

Ако "Явор" са в състояние да върнат дадената вещ към първоначалното и състояние със зашиване - това е тяхно право.


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Рекламация на офис стол

Мнениеот doaiena » Сря 29 авг 2012 12:51


Въпроса е решен, обадиха се от фирмата и казаха, че ще заменят частта с нова такава!
Темата може да бъде заключена!



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта