Преди няколко месеца закупих офис стол от фирма Явор, след няколко месеца употреба възникна проблем със стола, разкъсване на кожата на седалищната част, пуснах рекламацията на 01.08.2012, дойде едно човече от фирмата до вкъщи да констатира проблема и направи снимки на скъсаното, и ми каза, че до една две седмици ще подменят частта с нова, законово са длъжни в срок до един месец да отстранят проблема, днес се обадих във фирма Явор да попитам какво е развитието понеже остават два дни до края на срока, след малко ми върнаха обаждането и ми заявиха дали е удобно да им занеса стола да зашият скъсаното защото не подменяли детайли на офис столовете, а служителя който дойде до вкъщи ми каза, точно обратното!
Какво да предприема след изтичането на законния един месец срок за отстраняване на дефекта!
Разминаването на информацията, единия служител казва, че сменят детайлите, сега ми звънът и ми казват, че политиката на фирмата била да шият столовете а не да подменят детайлите, аз изрично отказах този вариант, стола който съм купил никак не е евтин струва 210лв и мисля е крайно не сериозно отношението на тази фирма!
Рекламация на офис стол
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Рекламация!
Колега, извън какво име си създава така фирмата, то тя е длъжна да отстрани гаранционен проблем.
Как ще го отстранява - за това нямаш думата ти. Разбира се идеята е, че трябва да бъде възобновено оригиналното състояние на стоката.
Не знам точно какъв е дефекта, ако е разшиване и може да бъде коригирано с обратно зашиване - нямаш никакво законово право на жалба...
Как ще го отстранява - за това нямаш думата ти. Разбира се идеята е, че трябва да бъде възобновено оригиналното състояние на стоката.
Не знам точно какъв е дефекта, ако е разшиване и може да бъде коригирано с обратно зашиване - нямаш никакво законово право на жалба...
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рекламация!
Снимай стола преди и след ремонта и тогава КЗП. Сега нямаш основание за жалба, защото не си изпълнил предписанието на фирмата. Все пак стола е движима вещ и е нормално да им го закараш. Когато не си доволен от поправката тогава се жалвай
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Рекламация!
Точно така.
Същото важи и за техника - когато компютъра ти се развали го занасяш на ремонт и не само нямаш право на глас, но и в повечето случаи не разбираш какво точно са сменили или поправили. Важното в края на деня е компютъра отново да работи и да изглежда както преди!
Ако "Явор" са в състояние да върнат дадената вещ към първоначалното и състояние със зашиване - това е тяхно право.
Същото важи и за техника - когато компютъра ти се развали го занасяш на ремонт и не само нямаш право на глас, но и в повечето случаи не разбираш какво точно са сменили или поправили. Важното в края на деня е компютъра отново да работи и да изглежда както преди!
Ако "Явор" са в състояние да върнат дадената вещ към първоначалното и състояние със зашиване - това е тяхно право.
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Рекламация на офис стол
Въпроса е решен, обадиха се от фирмата и казаха, че ще заменят частта с нова такава!
Темата може да бъде заключена!
Темата може да бъде заключена!
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта