Препоръчай филм
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
веселин
А това е моят фаворит:
Clint Eastwood Director:
Letters from Iwo Jima (2006)
Flags of Our Fathers (2006)
Million Dollar Baby (2004)
Mystic River (2003)
Space Cowboys (2000)
A Perfect World (1993)
За съжаление съм гледал само тези, но те всички са НЕВЕРОЯТНИ !!!
Ето още няколко сравнително неизвестни филма, които, според мен, също са класика:
А това е моят фаворит:
Clint Eastwood Director:
Letters from Iwo Jima (2006)
Flags of Our Fathers (2006)
Million Dollar Baby (2004)
Mystic River (2003)
Space Cowboys (2000)
A Perfect World (1993)
За съжаление съм гледал само тези, но те всички са НЕВЕРОЯТНИ !!!
Ето още няколко сравнително неизвестни филма, които, според мен, също са класика:
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Да се впиша и аз в темата...
Веско, ако тая боза Cruel Intentions ти харесва, гледай това:
Dangerous Liaisons - мнооого добре направен, убийствен диалог и страшна игра. Джон Малкович е изрод...
Друг много добър филм, пък и доста по-нов е Lord of war - страхотен е, също както и
36: Quai des Orfevres - скоро не бях гледал толкова добър екшън...
Чаках 6 месеца, за да излезе на български екран този филм: The Fountain Заслужаваше си чакането, филмът е шедьовър. Препоръчвам и Requiem for a dream
А поне някои от филмите, които класифицирам като 'задължителни' за гледане са следните:
A.I. Pay it forward Platoon The English Patient The Green Mile The Shawshank redemption
Разбира се, класиката на класиките The Godfather 1 2 3 (по мое скромно мнение 2-та част е най-добра, а третата не е хич на нивото на първите две...)
Contact Silence of the lambs , както и още много други, за които част от които се сещам, за друга-не...
Всички филми с Кевин Спейси:
L.A. Confidential The usual suspects K-Pax The life of David Gale и т.н.
Любителите на фантастиката да не пропускат:
Event Horizon и 28 days later , Star Wars (всички серии) нямат нужда от споменяване...
Снощи гледах Sunshine , хареса ми...
Една кака наскоро ми препоръча The Chumscrubber - едно сравнително ново (2005), много неизвестно, но добро филмче, цялото е гаргара с начина на живот на ония отвъд Атлантика...
И за десерт - Carry on screaming - жестока английска комедия от 1966, търсил съм я сума време и още толкова съм чакал да се дръпне от чуждите тракъри, но си заслужава, всяка реплика е лаф. Въобще цялата поредица "Carry on..." e мноооого добра...
Веско, ако тая боза Cruel Intentions ти харесва, гледай това:
Dangerous Liaisons - мнооого добре направен, убийствен диалог и страшна игра. Джон Малкович е изрод...
Друг много добър филм, пък и доста по-нов е Lord of war - страхотен е, също както и
36: Quai des Orfevres - скоро не бях гледал толкова добър екшън...
Чаках 6 месеца, за да излезе на български екран този филм: The Fountain Заслужаваше си чакането, филмът е шедьовър. Препоръчвам и Requiem for a dream
А поне някои от филмите, които класифицирам като 'задължителни' за гледане са следните:
A.I. Pay it forward Platoon The English Patient The Green Mile The Shawshank redemption
Разбира се, класиката на класиките The Godfather 1 2 3 (по мое скромно мнение 2-та част е най-добра, а третата не е хич на нивото на първите две...)
Contact Silence of the lambs , както и още много други, за които част от които се сещам, за друга-не...
Всички филми с Кевин Спейси:
L.A. Confidential The usual suspects K-Pax The life of David Gale и т.н.
Любителите на фантастиката да не пропускат:
Event Horizon и 28 days later , Star Wars (всички серии) нямат нужда от споменяване...
Снощи гледах Sunshine , хареса ми...
Една кака наскоро ми препоръча The Chumscrubber - едно сравнително ново (2005), много неизвестно, но добро филмче, цялото е гаргара с начина на живот на ония отвъд Атлантика...
И за десерт - Carry on screaming - жестока английска комедия от 1966, търсил съм я сума време и още толкова съм чакал да се дръпне от чуждите тракъри, но си заслужава, всяка реплика е лаф. Въобще цялата поредица "Carry on..." e мноооого добра...
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
kiko написа:Как се казваше този филм-едни бели богаташи плащат на един негър ,за да го ловуват в една гора.Негъра им разказа играта...
п.с. Да не пускам нова тема,че се превръщаме в кино форум ...
Филма наистина е много як, и аз съм го гледал доста отдавна но не мога да се сетя за името му.
mod edit: zmej - филмът се казва 'Surviving the game', ot 1994 e, ето и линка в IMDB
Последна промяна от Stefan на Пон 25 юни 2007 7:35, променено общо 3 пъти.
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Hot Fuzz невероятен филм,много ме изкефи - ето линк от IMDB и няколко скрииншота от мен
http://imdb.com/title/tt0425112/
http://imdb.com/title/tt0425112/
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
lowrider написа:Hot Fuzz невероятен филм,много ме изкефи - ето линк от IMDB и няколко скрииншота от мен
http://imdb.com/title/tt0425112/
Гледай и Big Nothing с полицая от Hot Fuzz и Рос(от Приятели).Много як.По същия начин снимано.Бързи кадри,бързо равитие и абсолютни каши... Жесток!
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
Не се сдържах.
Гледал съм много хубави филми, но ще напиша просто тези за които първо се сетих ( гледам да са различни като жанр и произход)
Полет над кукувиче гнездо ( стар е ) но е един от малкото филми които не отстъпват на книгата по която са създадени;
Иди и виж - Руски - за войната. Малко битки има в него, но е изключително силен филм;
И един нов български - Врабците през октомври - варианта за голям екран, защото това което дадоха по ТВ бе на серии и бе осакатило филма. Страхотен е . За всяка сцена от него може да се говори много, а и тя самата говори.
Гледал съм много хубави филми, но ще напиша просто тези за които първо се сетих ( гледам да са различни като жанр и произход)
Полет над кукувиче гнездо ( стар е ) но е един от малкото филми които не отстъпват на книгата по която са създадени;
Иди и виж - Руски - за войната. Малко битки има в него, но е изключително силен филм;
И един нов български - Врабците през октомври - варианта за голям екран, защото това което дадоха по ТВ бе на серии и бе осакатило филма. Страхотен е . За всяка сцена от него може да се говори много, а и тя самата говори.
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Много яко
Последна промяна от Stefan на Съб 23 юни 2007 12:55, променено общо 1 път.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 232 госта