ВиК проблем
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
ВиК проблем
Старото кранче се счупи и сега трябва да извадя остатъците му, по точно трябва да ги отвия. Пробвах с клещи, гарги, но явно е запекло здраво и успявам само да отчупя парченца. Как се свалят тия гадости? Пробвах да вкарам тръбичка, която да не позволява да смачкам остатъка ама не се получи, има ли някакви щуротии, които да се набият, залепят и да се отвърти ?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: ВиК проблем
Никак. Муфата е впресована в коляното. Това е полипропилен, ако не ме лъже снимката. Сменя се с поялник, ново парче и коляно.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: ВиК проблем
В муфата е имало кранче което се е счупило
Re: ВиК проблем
IRRITATING написа:В муфата е имало кранче което се е счупило
Да, имаше кранче, което се опитах да развия с ръка щото протече, и то буквално се разпадна, като това е което остана от него леко да стърчи.
Подмяната на муфата ще е голям зор. Всичко е зад шкафове в кухнята.
И все пак ако няма никакъв вариант, има ли начин да се запуши перманентно ?
... Few hours later ...
Свалих го с подръчни средства. Направих лек прорез с ножовка, след което вкарах подходящият размер секач, запречих леко на една страна за да влезе в прореза и лека полека се отвъртя. Изводът от цялата работе е да не се слагат боклуци. Това е второто и за радост последнот такова кранче, което имам и сменям след дефект. Не знам от къф матрял ги правят, но това го свалих на 18 парчета и 50гр стружки.

- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: ВиК проблем
Първи вариант триъгълна пила, заточена като шабър Ръбовете се набиват в кранчето и развърташ примерно въртейки пилата с тръбен ключ.
другия
с обратна резба са.Напъваш и той ще се развие.
Но мисля че първия вариант ще ти свърши работа.

другия

Но мисля че първия вариант ще ти свърши работа.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: ВиК проблем
Колегата си е решил проблема, само да допълня: в подобен случай (даже същия) съм пробвал посочените по-горе шпилковадачи, без никакъв успех - шпилковадачът "разтваря" останалата част в коляното и никакъв шанс няма да се развърти.
И в моя случай успешния вариант беше чук+длето.
И в моя случай успешния вариант беше чук+длето.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: ВиК проблем
Правят го от оная смотаната цинкова сплав която е перфектна за леене със шприцване и позволява да се правят хилади части за норматив на смешна цена.Иначе варианта ако не стане с шабъра е този с който си успял,да се резне с ножовката за да охлаби.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12101
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: ВиК проблем
Третия вариант с едната челюст на тръбен ключ от тия дето приличат на гарги, натискаш и въртиш, със секач, пак заклинване и въртене и още един който при тия кекави материали също работи, както се е счупило при отвиване на ръка така и вътре в резбата ще се счупи още по лесно, две - три поклъцвания и е готово.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: ВиК проблем
При мен, почти идентичен случай, само, че не беше останало кранчето а удължителя.
Беше се разградило до такава степен, че не можах да заклиня нищо което да го развие и се наложи с кръгла пила да опиля остатъците докато не се покаже резбата на тетката, и после да "изчекъркам" това което е останало в резбата.
Беше се разградило до такава степен, че не можах да заклиня нищо което да го развие и се наложи с кръгла пила да опиля остатъците докато не се покаже резбата на тетката, и после да "изчекъркам" това което е останало в резбата.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта