Вестник Стандарт:
Техническите прегледи на автомобилите да важат 3 месеца, а не eдна година. Това предложи шефът на КАТ полк. Алекси Стратиев. Промяната се налага, тъй като автомобилният парк е стар и техническото му състояние непрекъснато се влошава, обясни катаджия №1.
Преди няколко месеца полк. Стратиев предложи автомобилите да минават на преглед два или три пъти в годината в зависимост от възрастта на колата. Тази мярка обаче няма да е ефективна, защото у нас се правят и фиктивни прегледи, обясни полковникът. Сега той иска всички коли да ходят на преглед на всеки 3 месеца. След изтичането на този срок талонът за годност става невалиден и КАТ има право да налага глоби. Стратиев е обсъдил предложението с представители от транспортното министерство. Те заявиха, че подготвят програма, която ще елиминира фиктивните технически прегледи.
Вчера парламентът прие на второ четене промените в закона за движение. Депутатите задължиха шофьорите да карат със запалени фарове и през деня. Парламентът отхвърли предложението велосипедистите да карат с каски.
А Стратиев педе..ст, педе..ст!
Техническите прегледи на автомобилите да важат 3 месеца
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
От както съм си взел колата все на къси карам през деня.
Има ефект да знаете!Най-вече върху пешеходците-пазят се повече.
А също има ефект и върху някои дето карат по осевата линия и се чудят - а в ляво а в дясно ,но като си включиш фаровете и ти правят място
А за техническите прегледи - да се правят сутрин и вечер най-добре Screwy
Има ефект да знаете!Най-вече върху пешеходците-пазят се повече.
А също има ефект и върху някои дето карат по осевата линия и се чудят - а в ляво а в дясно ,но като си включиш фаровете и ти правят място

А за техническите прегледи - да се правят сутрин и вечер най-добре Screwy
- madmen
- Мнения: 3036
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Lazar написа:От както съм си взел колата все на къси карам през деня.
А за техническите прегледи - да се правят сутрин и вечер най-добре Screwy
Напълно подкрепям. Аз също карам на фарове постоянно.
Доколкото прочетох, т'ва за фаровете влиза в сила от октомври месец, но не съм сигурен.
Техн. прегледи и седмични да са все тая си е....стига да не са платени. Бе тоя Стратиев това ще му е закона на живота. Ако не беше тази новина , щеше да го знам кой е друг път. Идиотска държава, що не ми каже къде по света го има това?
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма никаква полза от техн.прегледи. Аз със старата кола носех само талона
Колата НИКОГА не е минавала техн.преглед. По този начин само ще пълнят гушата на тези дет правят прегледите. Ако ти сам не си сигурен, че колата ти е изрядна никой не може на сила да те накара да я оправиш - хората пак ще карат бараки. Мен ме върнаха от техн.преглед, защото съм имал малко ръжда по единия калник: незадоволителен външен вид

Lazar написа:От както съм си взел колата все на къси карам през деня.
Има ефект да знаете!Най-вече върху пешеходците-пазят се повече.
А също има ефект и върху някои дето карат по осевата линия и се чудят - а в ляво а в дясно ,но като си включиш фаровете и ти правят място![]()
А за техническите прегледи - да се правят сутрин и вечер най-добре Screwy
Като почнат всички да карат на фарове вече няма да постигаш ефект върху каращите по осевата линия ... а вероятно и върху пешеходците

За извънградско сякаш има смисъл, но в града не виждам такъв.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
scuba написа:Няма никаква полза от техн.прегледи. Аз със старата кола носех само талонаКолата НИКОГА не е минавала техн.преглед. По този начин само ще пълнят гушата на тези дет правят прегледите. Ако ти сам не си сигурен, че колата ти е изрядна никой не може на сила да те накара да я оправиш - хората пак ще карат бараки. Мен ме върнаха от техн.преглед, защото съм имал малко ръжда по единия калник: незадоволителен външен вид
правилно.. и аз само показвам колата на прегледа и нося талоните за още поне 1 с мен...

голям преглед мениваме всички.. нема що. Ама ще доде много нанагорно... по 30лв. всеки път.. баааси - ще искам намаление при моите хора.. 4 пъти в годината по 5 коли.. че то ще излезе майка си и баща си тва бе да го еба... промоция требе

barmalei написа:Като почнат всички да карат на фарове вече няма да постигаш ефект върху каращите по осевата линия ... а вероятно и върху пешеходците.
За извънградско сякаш има смисъл, но в града не виждам такъв.
Абе друго си е като има нещо да свети


А пък ако има и нещо да пищи(като въздушните свирки на Щуките от WW2)

- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз карам само на фарове и ми е по-лесно да различавам другите, когато са пуснали късите. Защото има някои идиоти, които си мислят, че фаровете се пускат в 10 часа вечерта, след като настъпи пълна тъмнина и един път така щях да се изпраскам, че направо не е истина... А Фаровете ги пускам внаги, дори и през деня, за да няма после "ама не те видях". Една кола се забелязва по-лесно, когато е с пуснати фарове.
- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
Защото има някои идиоти, които си мислят, че фаровете се пускат в 10 часа вечерта, след като настъпи пълна тъмнина
Колега, влез им в положение на хората, може да са закачени към Електроснъбдяване, тока е скъп, недей с лошото
Наистина е по-добре де се кара на фарове, по-забележим си, а за прегледите - Screwy Screwy Screwy да е@$@#$@$@ и оправниците смотани
Колега, влез им в положение на хората, може да са закачени към Електроснъбдяване, тока е скъп, недей с лошото




Наистина е по-добре де се кара на фарове, по-забележим си, а за прегледите - Screwy Screwy Screwy да е@$@#$@$@ и оправниците смотани
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
jettro написа:Защото има някои идиоти, които си мислят, че фаровете се пускат в 10 часа вечерта, след като настъпи пълна тъмнина
Колега, влез им в положение на хората, може да са закачени към Електроснъбдяване, тока е скъп, недей с лошото![]()
![]()
![]()
![]()
Наистина е по-добре де се кара на фарове, по-забележим си, а за прегледите - Screwy Screwy Screwy да е@$@#$@$@ и оправниците смотани
айде айде... въобще и не е така.. не може навън слънце да пече, 15градуса, всички са със слънчеви очила и разни буквално дупета ще ми карат на фарове... че то и аз си имам чистак бърсак истински фарове, ама не ги пускам през деня, щото е абсолютно излишно... Който вижда си вижда.. другите не ходят по пътя.
Що някои идиоти се правят на много разбирачи?? от ъкде на къде некаква тъпа джофра-манекенка, поуспяла мутреса и прочие разни дупелизци, дупедавци и какви ли не тъпарнари решават че тук, в България било аджеба необходимо да се кара на фарове през деня?????? това е само и само да вземе някой малко парички от това че бил измислил законопроекта, който впоследствие е одобрен...

аман от идиоти и тъпи путки

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 13:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
естествено... като наближи 5-5.30, почне да се смрачава - нормално е да си пуснеш фаровете..
абе де е Швеция, де е е България мама му стара...
+ това след като карат така вече няколко години се оказа, че има засилване на определени типове катастрофи, щото се кара на фарове... от едни катастрофи та на други...
то идиото като кара с 100 некоя кочина - нема спасение.. дали ще го видиш по-рано или по-късно
абе де е Швеция, де е е България мама му стара...
+ това след като карат така вече няколко години се оказа, че има засилване на определени типове катастрофи, щото се кара на фарове... от едни катастрофи та на други...
то идиото като кара с 100 некоя кочина - нема спасение.. дали ще го видиш по-рано или по-късно

Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта